חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דיכאון ודרכי טיפול והתמודדות





    קישורי טקסט (לפרטים)




שליחת הודעות sms
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שליחת SMS מהמחשב הפצת SMS ללקוחות תוכנה לשליחת הודעות תוכנה לשליחת סמס

נושא המאמר: מניקור ופדיקור
מאת: moran   שמור מאמר למועדפים

הדרך הטובה, הנוחה והיעילה ביותר לשלוח הודעות SMS ללקוחותיך
מדוע ואיך שליחת SMS תעזור לך
שליחת סמס היא דרך מעולה לכל בית עסק לתחזק את הקשר עם הלקוחות. כל מנכ"ל או בעלים של עסק יכול לשלוח SMS ללקוחותיו הקבועים וכן ללקוחות חדשים ומזדמנים, וכך לעדכן אותם במבצעים או שירותים חדשים ולהניע אותם לשוב ולרכוש ממך.
שליחת SMS מהמחשב לקבוצה רחבה של לקוחות, קיימים או פוטנציאליים מאפשרת לך לעניין במהירות ויעילות את לקוחותייך בשירותיך, במוצריך ובחידושים שאתה מציע.
שליחת SMS היא דרך יותר אישית לפנות ללקוחותיך. אנשים נוטים להגיב לשליחת הודעות SMS בצורה חיובית יותר מאשר לשיווק בדרכים אחרות, כמו פלאיירים בתיבות דואר או מיילים פרסומיים, וזה בעיקר בגלל ששליחת הודעות SMS מותאמות אישית ונתפסת כמקצועית יותר. הרי בעוד שכולם מסוגלים לשלוח מיילים בתפוצה רחבה, רק עסק שמוכן להשקיע בלקוחותיו בוחר בשליחת הודעות SMS וזו בדיוק הדרך והמסקנה שתגרום ללקוחותייך להעריך אותך ולשוב ולרכוש ממך.
בנוסף לכך, שליחת הודעות SMS דרך המחשב נוחה יותר מאשר שליחת ההודעות דרך המכשיר הסלולר וזה מאפשר לך להשתמש בכל סוגי מאגרי המידע הקיימים על המחשב שלך בכדי להתאים את ההודעה ביתר קלות לקהל היעד שלך, בין אם מדובר בקובץ אקסל עם רשימת הלקוחות או רשימות הקיימות בתוכנות העסק שלך.

שליחת SMS בחינם מהמחשב, האם באמת יש דבר כזה?
כבר זמן מה שמוצעות לא מעט תוכנות SMS אשר מאפשרות לך שליחת SMS חינם מהמחשב. על פניו נשמע שמדובר בפתרון מעולה אשר יספק את צרכיך, אבל כל תוכנות ה-SMS בחינם שמוצעות בשוק מתבררות כלא אמינות, נופלות ברגע שאתה הכי צריך אותן ולא מאושרות על ידי חברות הסלולר.
רק שליחת סמס דרך מערכת מאושרת ואמיתית תאפשר לך לדוור את לקוחותיך בזול ובכך לשפר את השירות שאתה נותן ללקוחות שלך ועל הדרך גם לחסוך בעלויות, שכן שליחת הודעות SMS זולה בהרבה משיחה ללקוח שלך, לדוגמא אם אתה רוצה להתקשר ולהזכיר ללקוח שלך להגיע לטיפול (במקרה של מוסך) או לספר לו על סחורה חדשה שהגיעה (במקרה של חנות בגדים או כל חנות) במקרים כאלו עומדות בפניך שתי אפשרויות: להתקשר ללקוח, דבר שעולה שיחה וזמן או לשלוח לו SMS שעולה מעט ולא צורך זמן.
לכן שליחת SMS מהמחשב, דרך חברה רצינית ומסודרת, עם המחירים הזולים שיש היום, כדאיים בהרבה, וזאת לאחר התנסות שלנו בתוכנת SMS כזו או אחרת, נסה וגלה בעצמך.
הנושא שליחת SMS בחינם מהמחשב זה בעצם פיקציה, היות שמלבד לעובדה שההתקנה של תוכנת SMS כזו על המחשב היא כמעט תמיד מסובכת ובעייתית, גוזלת זמן רב, ולעיתים אף פוגעת במערכות המחשב שלך, האפשרויות שהן מציעות לך מוגבלות למדי. למשל - שליחת SMS חינם דרך תוכנת SMS לא תמיד מאפשרת לך לדוור לכל מנויי חברות הסלולר אלא רק לחלקן או לאחת מהן, ובעידן ניוד המספרים, אף פעם לא תוכל לוודא האם לקוח שלך הוא לקוח של חברת אורנג', סלקום, פלאפון או מירס מה שנגזר מזה – האם זה אכן בסופו של דבר יעיל יותר לשלוח SMS בחינם מהמחשב. בנוסף לכל זאת רוב התוכנות לשליחת SMS בחינם מהמחשב ממש לא מאפשרות לקבל התראה באם הלקוח קיבל או לא קיבל את המסרון, דבר שלא יאפשר לך להעריך נכון את יעילות הפעילות השירותית או השיווקית שביצעת, כלומר האם המבצע שדיוורת אכן הגיע ליעדו וכך בעצם החוסר ידיעה או השליטה שלך בעצם תפגע ביכולותיך לאפיין יעילות של מבצעים שעשית או עתידיים ומשופרים ששלחת לסלולארי. לסיכום, שליחת הודעות SMS דרך האינטרנט, באמצעות חברות רציניות שמתמחות בדבר ושיש להם לקוחות רציניים, תבטיח לך שירות איכותי ובסטנדרטים גבוהים, לכן זה הפתרון המוצלח והיחידי בתחום.

אז אתה רוצה לבצע שליחת SMS מהמחשב? – קדימה!
על מנת לנצל את הפלטפורמה השיווקית החדשנית הזו של שליחת הודעות SMS דרך האינטרנט בפשטות ונוחות מרבית הוקמה חברת עופריקס, אשר מאפשרת לך, במחיר סביר ונוח לקבל חבילת שירותים בתחום התקשורת בכלל ומגוון פתרונות שיוכלו לתרום להגברת ההצלחה העסקית שלך בזכות שימוש יעיל ונכון בטכנולוגיות סלולאריות מתקדמות, ובין היתר לשליחת SMS ללקוחות, ופתרונות נוספים שיקדמו את העסק שלך שלב אחד קדימה.


www.ofrix.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י moran שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]