חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מתחים בזוגיות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דם טבורי שימור דם טבורי

נושא המאמר: ריהוט לפדיקור ומניקור
מאת: יעל   שמור מאמר למועדפים

שימור דם טבורי בחינם או במחיר מופחת זמין להורים עם קרוב משפחה של תינוק שנזקק לטיפול רפואי.
* "קרוב משפחה" יכול להיות הרך הנולד בעצמו, אח או אחות של התינוק של אחד ההורים הביולוגיים אשר יש לו צורך לטיפול רפואי.
* "מקרה של צורך רפואי" פירושו של דבר, היא אבחנה של אחת מהמחלות אשר השתלת דם טבורי היא טיפול סטנדרטי. יש גם מחלות אחרות אשר לא נכללות בטיפול הסטנדרטי אשר מקבלות אישור לטיפול מהבנקים המשתתפים.
תחת אותם נסיבות, יש 3 אפשרויות להבטיח עזרה כלכלית בבנקי דם טבורי:
1. הביטוח הרפואי של המטופל מכסה שיתוף עם בנק דם טבורי.
2. המשפחה פונה לרשויות לתוכנית תרומת דם טבורי.
3. המשפחה פונה לארגוני צדקה ולבנקי דם טבורי משפחתיים.

החלק למטה מתאר כל אפשרות.
הביטוח הרפואי של המטופל מכסה שיתוף עם בנק דם טבורי כאשר בבלוג שלנו יש השוואה בין בנקי הדם הטבורי .
אם קרוב משפחה מבוגר צריך השתלה כרגע, הביטוח הרפואי שלך אולי מספק את ההוצאות על איסוף דם טבורי מהרך הנולד. למרבה הצער, זה לא תמיד כך, וזאת יכולה להיות הסיבה למה התוכניות האלו הרשומות למטה קיימות. אם אחד מההורי התינוק מחפש תורם להשתלה, ספקי הביטוח יחפשו איך לא לכסות את הוצאות אלו. הנושא מורכב ומשתנה בערביות, אז אתה חייב ליצור קשר עם הסוכן ביטוח שלכם לגבי נושא זה. בבית חולים של החולה צריכים להיות עובדים סוציאליים או חברי צוות אחרים שיכולים לעזור עם התהליך הזה.
התוכנית הפדרלית של הדם הטבורי
* רקע
*מי זכאי?
* מחלות אשר מקבלות טיפול
* בנקים משתתפים

רקע:
לפני 2005, הבית חולים לילדים של אוקלנד הפעיל תוכנית תרומות של דם טבורי מאחים או אחיות של אותם ילדים. התוכנית נתנה אפשרות לאסוף דם טבורי בחינם למשפחות אשר אח או אחות של הרך הנולד הובחנו במחלה אשר ניתנת לטיפול על ידי השתלת תאי גזע. מ 2005, כאשר נגמר המימון של השתלות דם טבורי במוסד הלאומי של הלב, ריאות ודם, בצוכנית הזאת מבוצעת על ידי בנק דם טבורי משפחתי הנקרא VIACORD , תחת השם של הקשר המשפחתי. נכון לאותו תאריך, כמה מאות של משפחות קיבלו שירות בתוכנית CHORI/ViaCord ומעל 150 השתלות דם טבורי נעשו במשפחות אלו.
בתחילת ה1 באוקטובר 2008, הארגון למחקר ושירותי הנהלה הבריאותי של ארה"ב (HRSA) החל לממן תוכנית פדרלית חדשה שנקראת "תוכנית לתרומת דם טבורי של מיוחסים". התוכנית הזו שהוסמכה על ידי ה "מחקר וטיפול בתאי גזע" באוקטובר 2005 (אפשר לקרוא על זה ב thomas.loc.gov ברשת)


www.hatabur.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]