חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טתא הילינג – ללמוד ליצור מציאות בעצמנו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אנגלית עסקית כתיבת מיילים באנגלית לימודי אנגלית שירותי תמיכה באנגלית

נושא המאמר: כתיבת מיילים הפכה כיום לצורת התכתבות העסקית השכיחה והנוחה ביותר, ולכן כתיבת מסרים ברורים וממוקדים ב...
מאת: מאת: יפעת מן, מנכ"ל חברת TriEnglish – תקשורת ו אנגלית עסקית   שמור מאמר למועדפים

כתיבת מיילים הפכה כיום לצורת התכתבות העסקית השכיחה והנוחה ביותר, ולכן כתיבת מסרים ברורים וממוקדים באנגלית עסקית קולחת הפכה להכרח יומיומי. מיילים עסקיים הם מסמכים רשמיים לכל דבר ולכן חשוב לכתוב בצורה רהוטה ומתומצתת וכן להשתמש במוסכמות הכתיבה העסקית, לרבות שימוש בפתיח, סיומת, משפטים מלאים ובכללי הפיסוק המקובלים בכתיבה פורמאלית.

בשל חשיבותה הרבה של כתיבה רהוטה ובנייתם הנכונה של מיילים, מצורף קישור אשר יסייע לכם לכתוב מיילים באנגלית עסקית בצורה מקצועית וברמה גבוהה, תוך הצגת משפטי מפתח לכל פסקה במייל: תבנית לכתיבת מייל עסקי - אנגלית עסקית

בנוסף, בקורסים ייעודיים לאנגלית וכתיבה עסקית, אנו מלמדים כיצד לבנות ולנסח מיילים בהקשר העסקי, בצורה המקצועית ביותר, ותוך הקפדה על שימוש במשפטי מפתח עדכניים. כמובן שחוקי הדקדוק של השפה האנגלית חשובים לא פחות ולכן אנו שמים דגש על לימוד ותרגול של נושאים דקדוקיים הרלבנטיים ביותר לכתיבה כגון הזמנים השכיחים, מילות קישור, מילות יחס, שימוש בצורת הסביל ועוד. על מנת לתרגל נושאים אלו במצבים אותנטיים, אנו פותחים און-ליין פורום עם הלקוח, כך שניתן לנהל התכתבות שוטפת בתקופה של בין שיעור לשיעור, תוך קבלת תיקונים והמלצות לשיפור הכתיבה מהמורה.

למנהלים אשר זקוקים לתמיכה במיילים שוטפים שהם כותבים על בסיס יומיומי ואינם רוצים או יכולים לקחת קורס ייעודי לנושא, אנו מציעים שירות תמיכה און-ליין במיילים. אותם מנהלים יכולים לכתוב מייל בעברית ולשלוח אותו אלינו לתרגום מיידי ו/או לכתוב מייל באנגלית ואנו נשפר ונערוך אותו כך שהוא יגיע לסטנדרטים גבוהים של כתיבה עסקית מקצועית. השירות מבוסס על בחירה של מנוי לפי מספר מסלולים שאנו ממליצים עליהם.

לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לפנות אלינו בנושא כתיבה עסקית ו/או אימון אישי באנגלית עסקית, ונשמח לגבש עמכם את התוכנית הטובה והיעילה ביותר עבורכם.

אז תשתמשו בלינק המוגש לכם כשירות, תיהנו ותצליחו!

www.trienglish.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאת: יפעת מן, מנכ"ל חברת TriEnglish – תקשורת ו אנגלית עסקית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]