חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הצלחה במציאת מקום עבודה חדש ב 12 צעדים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: איציק גולדנברג פרסום אינטרנט פרסום באינטרנט

נושא המאמר: ...
מאת: איציק גולדנברג   שמור מאמר למועדפים


בשנה האחרונה אני נדרש לענות לשאלה הזו חדשות לבקרים, כמעט בכל מצגת או פגישה עם לקוח פוטנציאלי(שמבין במדיה הדיגיטלית), עולה נושא הפרסום ברשתות חברתיות ובתוכן שיווקי.
את האחרון נשאיר כרגע לדיון אחר, שכן יש מספיק מה לומר לגבי הראשון.
התשובה מורכבת כמו מרבית הדברים בחיים, ובעיקר בעולם רווי מדיות ואמצעי פרסום שונים ומגוונים. האם לפרסם בכל מחיר, האם כל חברה או בית עסק חייבים להקים כרטיס בפייסבוק או ברשתות חברתיות אחרות,מה בעצם מצפה בעל העסק לקבל בתמורה להשקעתו , והאם ניתן לכמת בנתונים את התוצאות?
נתחיל מהשאלה העיקרית מבחינתי, האם כל עסק /חברה אמורים לפתוח כרטיס ברשתות חברתיות, כאן התשובה ברורה הרבה יותר מהאחרות... והיא בהחלט לא.
בעל עסק/חברה קטנה המחוייב לעמוד בתקציב הפרסום והשיווק העומד לרשותו- עדיף שלא ייכנס לתחום זה, בשל מספר סיבות מרכזיות:
1.עסק קטן בעל תקציב מוגבל אינו יכול להרשות לעצמו לנהל כרטיס איכותי ומתוחזק ברמה היומית, שכן מדובר בהוצאה(כח אדם) וזמן יקר ערך הנגרע מפעילות העסק.
2.עסק שאינו ממוקם באזור המרכז ימצא כי ניהול כרטיס אינו מבטיח פילוח גאוגרפי, וכי מרבית חבריו יהיו מאזורים מרוחקים ולא רלוונטים לביצוע רכישות/עסקים.
3.ניהול כרטיס ברשת חברתית דורש זמן רב, לעיתים שעות בודדות מדי יום ומכאן שמדובר במשאב יקר ערך ובלתי ניתן לכימות עבור העסק. אי ניהולו על בסיס יומי יגרום לאנטיגוניזם כלפי העסק, נטישת הגולשים ויצירת שיח שלילי אודותיו.
4.תחזוקת כרטיס ברשת החברתית גוזלת בסופו של דבר טיפול מקצועי מיתר פעילויות העסק על גבי האינטרנט, בעיקר מתחזוקת אתר הבית, אותו יש לקדם ולתחזק בחשיבות רבה יותר מאשר כל פעילות אחרת באינטרנט:עדכון והחלפת תוכן,תפעול חנות מקוונת,קידום האתר בגוגל ובאתרים אחרים לטובת נוכחות גבוהה ברשת.
ישנן עוד סיבות משניות יותר ומעשיות יותר ברמה הלוקאלית של כל עסק, אך חשוב לזכור כי הפיתוי להאמין לכל כתבה או "באז" תקשורתי כמו זה שמתנהל סביב פייסבוק בשנתיים האחרונות גורם לסומא בעיני מקבל ההחלטות, וסוחף אותו שלא מתוך שיקול מקצועי להרפתקה ברשתות חברתיות. ההתפכחות מניסיון כושל אורך זמן רב, וההחלטה שבאה בעקבותיה גורמת לעוד כרטיס עסק נטוש. לכן חובה לעצור ולחשוב היטב ולבחון את הנושא לעומק.
מעבר לשאלה זו ואחרות, חשוב מאד לקבל החלטה שקולה ונבונה לגבי פרסום העסק/חברה במדיה החברתית. הרצון להופיע בכל מקום ובכל מדיה מובן, אך יחד עם זאת עסקים רבים אינם יכולים להרשות לעצמם מבחינה תקציבית את העניין. לכן, ישנה חשיבות קריטית לבחירת האסטרטגיה והאופק העסקי אליו אתם מכוונים ואליו מובילים את העסק.
מה שיכול בהחלט להירשם תחת הקטגוריה "ניהול סיכונים", שכן ברמת התקציבים הנדרשים כיום לכל פעילות פרסומית מדובר בסכומים לא מבוטלים היכולים למוטט עסק.
לאחרונה התבשרנו בשורות טובות: בקרוב תוכלו למחוק את הכרטיס שלכם במידה ולא תרצו לתחזקו יותר. פייסבוק הודיעה כי תוסיף כפתור"מחק כרטיס", אופציה שלא הייתה קיימת עד כה ולכן לא תצטרכו להותיר אחריכם פילים לבנים ברשת. אפשרות מבורכת, אגב, שכן מי רוצה להיתקל בכרטיסים נטושים ברשת.
גם אתם, המנהלים כרטיסים, צריכים תמיד לזכור כי שפה לא נאותה/נכונה, העלאת תכנים העלולים לפגוע בציבור הגולשים שלכם, ואי אלו שימושים לא ראוים בכרטיס העסק עלולים לפגוע גם הם ברמה העסקית, לכן ישנה חשיבות על להתנסחות שלכם ברשת ולאופן הצגת הדברים וכמובן האפשרות לכל חבר להעלות תכנים שלו לוול שלכם, גם אם זו חוות דעת שלילית !
סיבה מרכזית נוספת הינה כמות התוכן הרלוונטי/ידיעות אשר עסק או חברה מסוגלים לייצר. הרי כעסק יש לנו מעט מה להגיד ולספר- רוב הפרטים הרלוונטים חסויים לציבור הכללי. מכאן שהגולשים עלולים לא לגלות עניין בכרטיס העסק, או לחילופין יש כאלו המציפים את הגולשים בתוכן משעמם ולא רלוונטי, דבר המוביל לנזק ולנטישה של החברים בכרטיס.
מעבר לכך, אין לשכוח כי הגולשים ברשתות החברתיות אינם "חברים" שלכם למטרות שיווק ומסחר, אלא לרובם החברויות ברשתות החברתיות נועדו לשרת מטרה אישית/פרטנית או סיבות אחרות שאינן קשורות למסחר. ממש כמו בכל מדיה אחרת, הגולשים לא צופים בתוכנית טלויזיה בגלל הפרסומות, הם אינם מאזינים לרדיו בגלל הג'ינגלים, אלא בגלל התוכן. אז מה בעצם יש לכם להציג ברמה התכנית? כנראה שלא הרבה... אז מתחילים להתחכם לגולשים, לחפש גימיקים זולים ומכאן והלאה הירידה תלולה והכישלון כבר בפתח..

לכן, יש להעניק תשומת לב מירבית לניהול הכרטיס במדיה החברתית- ראשית להחליט על כיוון ברור מבחינה תכנית, חשיפת העסק והמטרה הראשית שהינה בראש ובראשונה הבאת לקוחות חדשים במובן הרחב של המילה.
קחו לדוגמא את חברת קוקה קולה העולמית, אשר מחזיקה במעל 5 מיליון חברים בפייסבוק! עד כאן הכל מעולה, אבל הספיקה תגובה אחת של גולש לא מרוצה שכתב כי אין הם בקשר עם הגולשים שלהם וכי הכרטיס משעמם, כדי שיקום דיון שלם של עשרות אלפי גולשים על קוקה קולה ורוב הדעות לא היו חיוביות. כמובן שהחברה נקטה בפעולות שונות ומגוונות. אך הנזק כבר נגרם ואין לכמת אותו בכסף או להעריך את הפגיעה בשמה הטוב של החברה, לפחות לא בשלב זה.
אז תעשו חושבים, תתייעצו עם אנשי מקצוע המבינים את המדיה הדיגיטלית 360 וכך תוכלו לפעול בהתאם לצורכי העסק, במדיה הנכונה בה קהל היעד שאליו אתם פונים נחשף.
אל תתפתו לטרנדים בלתי מדידים,שכן אם כבר לפרסם במדיה הדיגיטאלית אז למה לא לעשות כן באתרים בהם המדידה מדוייקת ומלאה, ומאפשרת כיוונון הקמפיין בזמן אמת ולא לאחר מעשה.
איציק גולדנברג, מנכ"ל G-spot Digital

www.gspot.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איציק גולדנברג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]