חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שמלות כלה זולות, תופרת שמלות כלה בזול. טיפים לבחירה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תריס חש תריסים תריס גלילה חש תיקון תריס גלילה חש

נושא המאמר: בר קפה לאירועים- הדרך לשדרג כל אירוע פרטי ועסקי. למה לא כדאי לתת לאורחים לסבול עם מיחם?
מאת: נתנאל שמואלי   שמור מאמר למועדפים

בניה ירוקה – תיקון תריסים חשמליים ומנועים

מאמר מידע והמלצות, לתיקון תריס גלילה חשמלי ,טיפים למניעת קלקולים,שימוש נכון בתריס.פחות זיהום אוויר,יותר ירוק. ברוב הבתים החדשים בישראל בעת האחרונה מותקנים תריסי גלילה חשמליים,בכול מיני וראיציות, וסוגים שונים למיניהם, אך הם עובדים על פי אותו העיקרון. במאמר זה ,ניגע על קצה המזלג ונכיר בשמותיהם מספר סוגים של תריסי גלילה .
סוגים של תריסים חשמליים
ישנו תריס גלילה חשמלי שלבי אלומיניום משוכים,תריס גלילה חשמלי מנוע שלבי אלומיניום מוקצפים, תריס עם שלבים עשויים מעץ, תריס אור, שהוא תריס גלילה חשמלי אשר בפתיחה נותן לנו בצורה אופקית פתח כניסת אור מירבית. תריס גלילה חשמלי רפפה,שמופעל קצת שונה מהרגיל בעזרת בקר חשמלי נותן את פתח האור הגדול ביותר,והוא מורכב מבחינה תפעולית היצור ,ההרכבה, והתיקון מצריכים ידע נרחב יותר,. אחד הקלקולים הנפוצים ביותר עקב השימוש בתריס גלילה החשמלי הוא ,כאשר בזמן ההורדה התריס יורד על חפץ כול שהוא ,,כדוגמת אופניים,כסא, שולחן,מטאטא,נעליים,וכ"ו. לכן דבר ראשון לתשומת לב הדייר,לפני הפעלת תריס חשמלי יש לשים לב במיוחד בזמן שיש רוחות ,או ילדים בבית, או עוזרת שמנקה.
סוגי תקלות בתריסים חשמליים
וכעת מהם התוצאות ומה הנזקים כאשר התריס גלילה חשמלי ירד על החפץ ,מנוע תריס הגלילה החשמלי,מכוון לירידה ועליה על פי מספר סיבובים מסוים לפי גודל התריס,למנוע אין עיניים והוא ממשיך להסתובב,על פי הכיוון הראשוני,כאשר הוא ממשיך להסתובב וישנה הפרעה קוטר הגליל בתוך הארגז גדל, לפעמים הוא מעיף את דלת הארגז, לפעמים הוא מתהפך, קורה שהשלבים מסתובבים בניגוד לקשת הפנימית והם ניזוקים,שלבים מתעקמים נשברים,, נתלשים, או שהציר נופל מהמקום,ואז ישנם תופעות לוואי כמו תזוזת השלבים ימינה או שמאלה, וגם תלישת האוזניים הצדדיות, או תלישת הכבל החשמלי. לכן במקרה כזה על הדייר להימנע מלהפעיל את התריס ולהמתין עד בוא בעל המקצוע שיבצע תיקון תריסים חשמליים .
תיקון תריסים חשמליים מנוע
כאשר מזמינים בעל מקצוע שיבצע תיקון מנוע תריס חשמלי,יש לתת לו את מירב האינפורמציה ,וזאת לשם הערכת מחיר ראשונית,המידע גם עוזר לבעל המקצוע לדעת לתת מענה לקלקולים עתידיים עקב ההפרעה שנגרמה .מה עושים מפה והלאה,תלוי במקרה ,ונורא חשוב לאחר האבחנה הראשונית לדעת איך לפעול,לרוב קורה שיש להוציא את השדה של התריס החוצה על מנת לבצע בו תיקון תריס כהלכתו.
כאן נכנס לתמונה בעל מקצוע שבמקצועו הוא מסגר מכאני או מסגר תריסים מוסמך, ויחד עם חשמלאי מוסמך שניהם מחלצים את התריס, מנתקים את החשמל ומקור אספקת המתח למנוע התריס ,מוציאים את השדה החוצה, פורשים את השדה על משטח ישר ,מתקנים את השלבים ההרוסים, או מחליפים אותם, לפי הקלקול, מחליפים אוזניים חדשות בצדדים במידת הצורך,באותה הזדמנות לישר ולתקן מסילות לפני הכנסת השדה לארגז,לבדוק את חוזק התושבות, את כובע הגיר, לבדוק את הוואל האם לא התעקם,במידת הצורך להחליף מיסב ישן,לעשות כיוונים ולסגור את הארגז.לידיעת הקוראים תריס מתוקן זה נוחיות בבית, יש אור ,יש צל, אנו מוגנים יותר וכאשר אנו שולטים בתריס פותחים ומכניסים כמות רבה של אור בבית יש לנו חסכון של חשמל,כשיש חסכון של חשמל פחות צורכים אנרגיה על מנת ליצר חשמל, פחות יש זיהום אוויר, ואנו יותר ירוקים פחות מזהמים את כדור הארץ.




www.trisey-glila.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נתנאל שמואלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]