חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מערכות ניהול ואבטחה למכשירים ניידים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הטסה חיות מחמד תעופה חיות

נושא המאמר: חשיבות ההדמיות האדריכליות
מאת: AnimalAirways   שמור מאמר למועדפים

החברה הגלובאלית להטסת חיות מחמד, אשר לה סניף ראשי באנגליה וכן סניפים רבים בארה"ב, רוסיה, קנדה, הודו ועוד, פתחה סניף בעמאן במטרה לספק מענה מקצועי איכותי להטסת חיות לכל מדינות ערב


Animal Airways הינה חברה גלובאלית המובילה את התחום של הטסת חיות מחמד לכל שדה תעופה בינלאומי בעולם. מדובר על תאגיד וטרינרי אשר מספק את מכלול המוצרים והשירותים הנדרשים כיום לצורך הטסה הומאנית, בטוחה, בטיחותית ונוחה של חיות ובין מכלול השירותים הללו ניתן למנות: הזמנת כרטיסי טיסה לבני משפחה ולחיות מחמד, יעוץ ותמיכה וטרינרית להטסת חיות ולמעברן למגורי קבע במדינות חדשות, שירותי שילוח קרגו במדינת המוצא ובמדינת היעד, עמילות מכס בשני צידי המפה, טפסים ורגולציות בהתאם לדרישות של מדינות וחברות תעופה שונות, הסעות לשדות התעופה (מורשות להעברת חיות מחמד), התאמת כלובי הטסה בסטנדרטים בינלאומיים ועוד.

הסוכנות הישראלית להטסת חיות מחמד Terminl4Pets (השייכת לבית הרופאים הווטרינרי מכבים) הינה הזכיינית הבלעדית של
Animal Airways במזרח התיכון משנת 2009. מנכ"ל הסוכנות ד"ר איתן קריינר (וטרינר מוטס) יצא בהודעה לתקשורת בעקבות פתיחת המשרד החדש בעמאן והצהיר כי "הטרנד של הטסת חיות מחמד במסגרת חופשות, טיולים, מעבר למגורי קבע ורילוקיישן נראה לכאורה כטרנד המשקף את האוכלוסייה המערבית אולם הצורך בפיתרונות להטסת חיות אל וממדינות ערב הוא קריטי לא פחות. בעוד שבמדינות מערביות יש צורך במכלול פיתרונות להטסת חיות בית (כלבים, חתולים, חמוסים ומעט מכרסמים) במדינות ערב יש צורך קונקרטי בפיתרונות מתקדמים להטסת חיות בית כמו גם חיות משק (בעיקר סוסים, גמלים וכיו"ב).


ד"ר קריינר מסר כי Animal Airways נותנת מענה בלעדי לקליינטים המבקשים לטוס עם חיות המחמד או לשלוח אותן, באמצעות שילוח קרגו, לישראל, ליוון, לקפריסין ולשאר יעדים באגן הים התיכון באמצעות Terminl4Pets. המשרד החדש בירדן, אותו מוביל צוות מקומי מקצועי, נוסד על מנת לטפל בהטסות מורכבות של חיות מחמד למדינות ערב וביניהן: ירדן, ערב הסעודית, סוריה, דובאי ושאר האמירויות, ועוד.


הצוות שנבחר להוביל את הסניף החדש בירדן מורכב מאנשים איכותיים בעלי ידע וניסיון עשיר בתחום התעופה, השילוח והטיפול בחיות. הצוות יעמוד לראשות הלקוחות 24/7 כמו שאר צוותי Animal Airways בעולם והם ייתנו מענה בשפות: אנגלית, עברית וערבית.


בעקבות פתיחת הסניף החדש בירדן והרחבת הפעילות במזרח התיכון, Animal Airways מחפשת פרטנרים פוטנציאליים לשיתופי פעולה במזרח התיכון עם דגש על: חברות תעופה, סוכנויות נסיעות, חברות מובינג, ארגונים וטרינריים ועוד. חברות ועצמאים המבקשים להגיש מועמדות מוזמנים לפנות להנהלת Animal Airways במייל:
[email protected]




בברכה,

איילה בר – מנהלת יחסי ציבור
Terminal4Pets
1800-220-555
050-9091147
[email protected]
www.animalairways.co.il
www.terminal4pets.com

www.animalairways.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י AnimalAirways שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]