חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
על מיסטיקה, תכשיטים ומה שבינהם





    קישורי טקסט (לפרטים)




הזמנת מלון בישראל
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מלון בצפון מלונות בצפון מלון בוטיק בצפון מלון צפון

נושא המאמר: מלון בצפון הוא רעיון נהדר לחופשה בישראל. הצפון מציע מגוון רב של אפשרויות חופשה מעבר לבתי המלון, אכסנ...
מאת: מלון וילה גליליי   שמור מאמר למועדפים

מלון בצפון הוא רעיון נהדר לחופשה בישראל. הצפון מציע מגוון רב של אפשרויות חופשה מעבר לבתי המלון, אכסניות, כפרי נופש, בתי דירות ואפילו אתרים מסודרים למחנאות עם אוהלים.

אם אתם מחפשים חופשה באזור שופע מרחבים ונופים, הצפון הוא המקום המתאים. אם אתם חובבי מים, חובבי אטרקציות, מקומות בילוי מיוחדים, לא צריך להרחיק עד לאלפים בשביל זה. צפון הארץ התברך בשפע מכל אלו. וללינה באזור וודאי שלא תתקשו למצוא מלון בצפון שיעמוד באותם הסטנדרטים של בתי המלון הידועים בישראל.
בתי המלון בצפון מגוונים בסוגם, וההיצע רחב. ישנם מלונות גדולים אשר בכל אחד מהם תמצא עושר מופלג של שירותים ומתקנים וישנם מלונות בוטיק קטנים איכותיים אשר לכל אחד מהם יהיה אופי ייחודי לו. בנוסף למלונות בצפון, ישנם מקומות לינה נוספים החל מצימרים, כפרי נופש, אכסניות, בתי הארחה וכלה באוהל על גדות הנחל. לקראת החיפוש כדאי לדעת מהי המטרה בחופשה, מהם העדפותיכם מהמלון, מיקומו ומגוון השירותים שהוא מציע, וכמובן המחיר.

לאחר החיפוש והבחירה במלון בצפון. בואו נבדוק מה יש לצפון להציע.

חובבי ארכיאולוגיה
אם אתם נמנים על חובבי ההיסטוריה והארכיאולוגיה. תוכלו למצוא בצפון אתרים ידועים כמו "בניאס" שהוא אתר אשר בו התגלו שרידים של עיר קדומה שהתקיימה שנים רבות על פני התקופה הצלבנית והרומית. היום קיים באזור גן לאומי הנקרא "שמורת נחל חרמון ובו מעיינות ומסלולים רגליים בין נופי הפרא והשרידים הארכיאולוגים. אתר נוסף וידוע בצפון הוא "מבצר נמרוד" מתקופת ימי הביניים. הוא ממוקם על הר החרמון בגובה של 800 מטר. זהו מבצר שנבנה מאבני ענק, שופר ובוצר מחדש על ידי צבאות איובים וממלוכים. המבצר מרהיב ביופיו, משתרע על פני שטח גדול ומכיל חדרים רבים, אולמות, בריכות מים,אורוות, שערים ומגדלים. מומלץ.
בצפון תוכלו למצוא עוד אתרים מעניינים אחרים כמו: מצודת צפת, ח'אן ג'וב יוסף (בור יוסף), מבצר יחיעם ועוד.

חובבי תרבות ואמנות
הצפון מכיל מקומות מיוחדים בהם ניתן להתפעל מאמנות עתיקה ומהאמנות המודרנית. בסמטאות צפת, למשל, ישנן מספר גלריות לאומנות הנמצאות בקריית האמנים בתוך העיר העתיקה. האמנים מתחומים שונים, מפורסמים וצעירים כאחד ומגוונים: מציור, פיסול, רישום ועד צורפות וצילום. מהמפורסמים בניהם: מארק שאגאל, מאיר שטיינברג, מיקי אימבר ועוד..
אם נעפיל לרמת הגולן בצפון, נגיע לכפר האמנים באניעם. הוא מרכז תיירות צבעוני המרכז גלריות של אמנים מהאזור, מסעדות בצפון ובתי קפה.
אמנם אזור הצפון אינו המרכז אך גם הוא רוחש פעילות תרבותית, מוזיאונים, תיאטרון ומופעי תרבות שונים.

חובבי המים
ארץ הצפון היא ארץ פלגי מים. מעיינות, נחלים, בריכות, וטקסטורות יפיפיות של שיפועים, נפתולים ומפלים. גולת הכותרת הם נהר הירדן וימת הכנרת. הכנרת היא האגם הגדול בארץ ובנוסף..זהו אגם המים המתוקים הנמוך ביותר בעולם, והנקודה השנייה הכי נמוכה בעולם מתחת לפני הים (213- מ'), אחרי ים המלח. אגם הכינרת משמש כאתר בילוי פעיל לרחצה, שיט סירות ואופנועי ים, סקי מים, רחיפה, ואירועים מיוחדים כמו "צליחת הכנרת". כמובן שלצד כל מקורות המים הרבים יוכל כל חובב טבע ליהנות מהנופים, מהאפיקים, מהצמחייה העשירה מסביב במעטה של אותנטיות וטבע הפראי.


הצפון- מעיין של שפע

הצפון מציע עוד מגוון רחב של אפשרויות בילוי ואטרקציות כמו פאבים מסעדות ובתי קפה בערים המרכזיות כמו: חיפה, טבריה, צפת ובמושבים הרבים בסביבתם.
אם לסכם את המאמר ניתן לומר שכאפשרות למקום לינה תמצאו מלון בצפון בכל האזורים השונים על פי צורכיכם, הן בגליל, הן בגולן והן בעמקים. תרבות ובילוי, ישנם בשפע. היסטוריה וארכיאולוגיה, פזורים על פני הרים ונופים מרהיבים. בילויים, טבע, ואטרקציות הם עושר מופלג בצפון. כל אלו ועוד הם כבית לצפון, אז בתכנון החופשה שלכם ולפני בחירת כל יעד אחר, חפשו מלון בצפון ותאפשרו לעצמכם ליהנות מכל מה שיש לארץ הצפון להציע.

חופשה נעימה


www.villa-galilee.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מלון וילה גליליי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]