חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חומרים מומלצים לטיפול במוצרי עץ





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תחבורה רכבת ישראל נדל"ן קרקעות

נושא המאמר: הרכבת מושכת קונים
מאת: .realestate   שמור מאמר למועדפים


הרכבת מושכת קונים
28 באוגוסט 2005 במשך שנים רבות היתה הרכבת גורם שולי במפת הנדל``ן בישראל.
מיעוט קווי הרכבת, התדירות הנמוכה וזמן הנסיעה הארוך יחסית, הפכו אותה לאמצעי תחבורה משני ביותר לעומת המכונית הפרטית. אולם בשנים האחרונות השתנתה התמונה כליל.
הכפלה מסילת הרכבת בקו חיפה-תל אביב, שאפשרה תדירות גבוהה של נסיעות, הכנסת רכבות מודרניות לשירות, שיפוץ התחנות והקמת חניונים גדולים בשיטת חנה וסע, הגדילו מאוד את השימוש בכלי תחבורה זה והפכו יישובים רבים לאורך תוואי המסילה למבוקשים ביותר.

לדברי עליזה כהן, הבעלים והמנכ``ל של קבוצת הנדל``ן רשף נכסים, ליישובים ופרוייקטים הנמצאים במרחק של דקות נסיעה ספורות מתחנת הרכבת, יש העדפה ברורה הן בקרב זוגות צעירים, הן בקרב נשפרי דיור והן בקרב המחפשים בית עם נחלה במושבים.
עליזה כהן מביאה את כפר הים בחדרה ושפיר על הפארק ברחובות כשתי דוגמאות אופייניות לפרויקטים, שפיתוח הרכבת העניק להם תנופה שיווקית.
כך גם בינייני משרדים כדוגמת בית מגדלי עזריאלי ובית אשדר 2000, הנמצאים סמוך לתחנת הרכבת במחלף השלום.
``בפרויקטים אלה ואחרים, היוותה הקירבה המיידית לתחנת הרכבת ערך מוסף משמעותי, שהגדיל את האטרקטיביות של הפרויקט בעיני הלקוחות, בעיקר חברות היי-טק, שרואות חשיבות רבה בנגישות התחבורתית הקלה של העובדים``. אומרת כהן. ``אמצעי תחבורה בכלל, ורכבות בפרט, הביאו במהלך שנים רבות לפיתוח מואץ של הפרברים הירוקים במדינות
מערביות, גודמת ארצות הברית ובריטניה. דוגמא מובהקת לכך, מהווה ניו ג`רסי שבה מתגוררים הרבה מנהלי בנקים, אנשי פיננסים, היי-טק ובעלי מקצועות חופשיים, העובדים במנהטן שבניו-יורק, ומגיעים מדי בוקר לעבודה באמצעות הרכבת המהירה המקשרת בין פרברי היוקרה ניו-ג`רסי לבין דאון טאון מנהטן. תהליך דומה יתרחש בשנים הקרובות גם אצלנו, כשיותר ויותר אנשים משכבות מבוססות, יבחרו להתגורר ביישובים מרוחקים יותר, אך בעלי איכות חיים גבוהה יותר, הממוקמים לאורך ציר הרכבת``

חברת נאות שירן, המתמחה במכירת בתים של למעלה ממליון דולר, בדקה ומצאה כי במהלך השנתיים האחרונות נוצרו ביקושים משמעותיים ואפילו עליות מחירים, במושבים הסמוכים לקו הרכבת חיפה-תל אביב, ובמיוחד מושבי השרון, הסמוכים לתחנות הרכבת של בית יהושע
ונתניה.
``עד לאחרונה``, אומר מאיר מנחם, אחד מהבעלים והאחראי על תחום המושבים בנאות שירן, ``הגבול הצפוני של מושבי היוקרה בצרה-בני ציון-שדה ורבורג. הרכבת הפכה את הקערה על פיה, ולפתע מושבים `צפוניים`, המרוחקים יחסית מתל אביב, דוגמת בית יהושע, כפר נטר, אודים, בית ינאי, בית יצחק, נורדיה, כפר ידידיה ואפילו כפר הס ומשמרת שבגוש תל-מונד- הפכו מבוקשים ביותר.
הערך המוסף הגדול של הרכבת היה דווקא לבת הזוג והילדים, שהפכו לצרכנים קבועים שלה, ופחות לאב המשפחה, שממשיך לדבוק במכוניתו הפרטית``

מנחם מביא דוגמאות מובהקות לתרומת הרכבת לעלייה ברמת הביקושים:
בבית יהושוע, במרחק הליכה של מספר דקות מתחנת הרכבת, נרכשה לא מכבר נחלה בת 9 דונמים ליד הבית, ועוד 18 דונם של שטחים חקלאיים, עם בית ישן להריסה, 1.35-ב מליון דולר. הרוכש, שכיר בחברת תעשיה גדולה, העדיף את בית יהושוע על פני מושבים דרומיים
יותר בשרון, באיזור כפר-סבא. דוגמא נוספת ממושב אודים, אף הוא סמוך לתחנת בית יהושוע.
לאחרונה נמכרה במושב נחלה בת 10 דונמים ועוד 16 דונם של שטחים חקלאיים 1.5-ב מליון דולר. הרוכש הינו איש עסקים צעיר מתל אביב.
במושב כפר נטר, הסמוך אף הוא לתחנה זו, נמכרה נחלה דומה 1.35-ב מליון דולר``
נועם ז`לדוב, מבעלי נאות שירן, מדגיש כי בשלושת המקרים מדובר בנחלות שמחירן עלה בפועל ב-5 עד 10 אחוזים לעומת מחירן לפני שנתיים-שלוש, זאת בתקופה הנחשבת לתקופת מיתון, ואחת הסיבות לכך היא בוודאות פיתוח הרכבת, שבא לידי ביטוי בקיצור זמן הנסיעה ובנוחות הנסיעה.
גם יזמים וקבלנים פרטיים גילו את המגע הקסם של הרכבת. לדוגמא:
שכונת הווילות פולג היי, הנבנית על ידי חברת דלק נדל``ן, בבעלות איש העסקים יצחק תשובה ברמת פולג. השכונה נמצאת במרחק של מספר דקות נסיעה מתחנת הרכבת של בית יהושוע, ולכן זוכה לביקוש מצד אנשים העובדים באזור תל אביב ובחיפה.
לדברי נועם ז`לדוב, אין ספק, כי המרכיב של שילוב מגורים בפרבר שקט יחסית, עם נגישות מרבית של 30-15 דקות נסיעה לעיר, תרם רבות להגדלת הביקוש של בתים ודירות הממוקמים בסמיכות לתחנות הרכבת. גם חברת אשדר, מקבוצת אשטרום, בונה מספר פרוייקטים למגורים הנהנים מסמיכות או נגישות לרכבת, מקריית ביאליק שבצפון ועד קריית גת ובאר שבע בדרום.
לדברי שרגא ויסמן, מנכ``ל אשדר, החברה זיהתה כפר לפני מספר שנים את הפוטנציאל הגלום בפרויקטים הנבנים בסמוך למסילת הרכבת. ``אזורים שנחשבו למרוחקים ובלתי מבוקשים, מושכים אליהם קהל איכותי``, אומר ויסמן. ``שכונות, שהיו בעבר מבודדות, מתקרבות למרכז העניינים וחוזרות למודעות של ציבור הקונים``. כך לדוגמא,
בונה החברה את פרויקט רחובות ההולנדית ברחובות, וצמרת ביאלית בקריית ביאליק שתיהן שכונות סמוכות לתחנות רכבת.
לדברי הילה פלז, סמנכ``לית השיווק של החברה, משפחות רבות שרכשו דירות בפרויקטים אלה, זיהו את הפוטנציאל הגדול של מגורים בפרבר כפרי, אך עם אפשרות לנגישות תחבורתית מהירה לתל אביב, או חיפה.

בני קליין, מנכ``ל הבית הישיר הראשון מקבוצת התאגיד הישראלי, אומר כי סוף סוף משתרשת בארץ התופעה הנפוצה כל כך בארה``ב ובאירופה של עיירות וכפרים הטובלים בירק, שסמוך להם יש תחנת רכבת המחברת אותם לעיר הגדולה.
``פרויקטים, שאנו משווקים בזיכרון יעקוב ובגדרה, זוכים לביקוש רב דווקא מצד אנשי מקצועות חופשיים, היי-טק ואחרים, אשר עובדים בתל-אביב, אך מעוניינים לגור באזור שקט, עם איכות חיים טובה יותר.
פרויקט גבעת עדן בזכרון יעקוב כולל 48 קוטג`ים בשטח של 150 מ``ר על מגרשים של 230 מ``ר, שמוצעים למכירה 219-כב אלף דולר. פרויקט צמרות גדרה כולל קוטג`ים בשטח בנוי של 95-160 מ``ר, שמוצעים למכירה כב-220 אלף דולר.
במקביל גם מועצות מקומיות ועיריות גילו לאחרונהאת יתרונות הרכבת. אפי דרעי, ראש המועצה המקומית כפר יונה, אומר כי אחוז לא מבוטל מתושבי היישוב שהגיעו בעשור האחרון, משתמשים בתדירות זו או אחרת בשירותי הרכבת ומחנים את רכבם בחניון החנה וסע של תחנת נתניה.
דרעי מדגיש כי גם פיתוח רשת הכבישים העתידית דוגמת כביש חוצה ישראל וכבישי הרוחב, דוגמת כביש 57 (בית ליד-נתניה) וכביש 554 (צומת דרור-פולג) הנמצאים בתהליך הרחבה, בד בבד עם המשך פיתוח הרכבת, יתרום עוד יותר לקירוב יישובים דוגמת כפר יונה, פרדסיה, תל מונד וקדימה אל מרכזי העסקים של העיר הגדולה, וישביח את ערכם
הנדלנ``י.
לדברי צביה לבייב אלעזרוב מנהלת השיווק של אפריקה ישראל, למגורים בקרבת הרכבת יש יתרונות רבים לאלו הרוצים לחסוך בהוצאות רכב, בהמתנה בפקקים ובבעיות חניה.
החברה בונה כיום שני פרויקטים סמוך לתחנות הרכבת תאומי מוצקין בקריית מוצקין (שני מגדלים של 18 קומות כ``א) וסביוני ים בקריית ים, אשר יכלול 1,500-כ יחידות דיור.
``ברוב המקרים, רכישת דירה, או בית ביישוב המרוחק מתל אביב או חיפה, זולה יותר לעומת דירה דומה במרכזי הערים הגדולות``, היא מסבירה. ``בנוסף, איכות החיים עולה, אך הדבר לא פוגע בעבודה. ההיפך הוא הנכון.

www.realestate.domik.co.il
קישור לאתר המקור: www.article.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י .realestate שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]