חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כתיבת מאמרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סים מחו''ל שיחות מחו''ל

נושא המאמר: רכש אופניים חשמליים
מאת: נילי מלכה, ''כמהזה?''   שמור מאמר למועדפים

שיחות מחו''ל לישראל
26.8.2010, נילי מלכה, "כמהזה?"

ניתן לחייג מחו''ל לארץ במספר דרכים: כרטיסי חיוג, כרטיסי סים וחיוג ישיר מהסלולארי האישי שלכם. השירות מוצע על ידי חברות שנות כאשר העיקריות שבהן הן 013 נטויז'ן, בזק בינלאומי, 012 סמייל ו- 018 אקספון.

כרטיסי חיוג

כרטיסי החיוג הינם האופציה הזולה ביותר, אך גם הפחות נוחה לחיוג מאחר ולא ניתן לקבל שיחות או לשלוח ולקבל SMS ויש צורך לאתר טלפון ציבורי או להשתמש בטלפון בבית המלון לצורך השימוש בכרטיס המתבצע על ידי הקשת מספר הכרטיס וקוד הגישה.

כרטיס סים מחו"ל

אפשרות נוחה יותר אך גם יקרה יותר מחיוג באמצעות כרטיס חיוג היא רכישת כרטיס סים בינלאומי אשר מחליף את כרטיס הסים המקומי הקיים בנייד שלכם. בכרטיס זה העלות לדקה מוזלת, את הכרטיס ניתן לרכוש מחברות המספקות אותו בארץ או לחילופין לרכוש במדינת היעד. קיימים שני סוגים של כרטיסי סים: פוסטפייד ופריפייד. את כרטיס הפוסטפייד הלקוח רוכש בעלות חד פעמית והתשלום עבור השיחות מתבצע לאחר השימוש בפועל. כרטיס הפריפייד הינו כרטיס הטענה כשהלקוח מטעין סכום לשימוש עבור השיחות, ובכך למעשה משלם מראש. היתרון הוא שהלקוח מגדיר לעצמו את התקציב הרצוי לו ואם הגיע למכסה המלאה, הוא יכול להטעין את הכרטיס מחדש, לרוב דרך האינטרנט. חשוב לזכור כי הסים מגיע עם מספר חדש (לא מספר הסלולר שלכם בארץ) ולכן עליכם לידע את הקרובים אליכם במספר זה.

חיוג ישיר מהסלולר

האפשרות הנוחה ביותר היא לטוס עם הנייד הפרטי שלכם, אולם זו לא תמיד האופציה המשתלמת ביותר. לחברות הסלולר יש מחירון שיחות מחו''ל לכל יעד, וכן שירותים מוזלים אליהם ניתן להצטרף ולשוחח בעלויות הנמוכות מהמחירון. חשוב להדגיש כי את החבילה יש לרכוש מראש אחרת אתם עלולים להגיע לתשלום של אלפי שקלים בדקות שיחה מועטות.

אפשרות אחרת, פחות נפוצה, לשוחח מחו''ל בזול היא באמצעות קישוריות Wi-Fi בסלולר- במקומות בהן הרשת האלחוטית היא חינמית, ניתן לחייג באמצעות חברות כמוFree Telecom במחירים זולים – בין 15 ל-35 אגורות לדקה ולקבל שיחות בחינם.

מאחר ועלויות נלוות שונות כגון דמי מנוי, עלות הכרטיס וכו' משתנות מעת לעת, וכן העלות תלויה בדפוס הדיבור שלכם, קשה לדעת איזו חברה היא המשתלמת ביותר עבורכם. לכן כדאי שתנסו לקבוע לעצמכם מספר דקות שלהערכתכם יתאים ביותר לדפוס השימוש שלכם וכך תוכלו לרכוש חבילה אשר תתאים למידותיכם.


קרדיט המחבר
''כמהזה?'' – www.kamaze.co.il - האתר להשוואת מחירי התקשורת בישראל.




www.kamaze.co.il/סקירות-חיוג-מחול.aspx


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נילי מלכה, ''כמהזה?'' שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]