חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רכב לכולם, כל עוד הוא ישן וקטן





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: היפנוזה שינוי הרגלים פסיכולוגיה קלינית פסיכולוגיה

נושא המאמר: בארץ קיים חוק ההיפנוזה אשר חוקק ב1994, לפיו רק לאנשי מקצוע- רופאים או רופאי שיניים ופסיכולוגים, אשר ...
מאת: טליה לוי טיטיון   שמור מאמר למועדפים

בארץ קיים חוק ההיפנוזה אשר חוקק ב1994, לפיו רק לאנשי מקצוע- רופאים או רופאי שיניים ופסיכולוגים, אשר סיימו קורס מוכר ללימודי היפנוט ועמדו בבחינות של משרד הבריאות, מותר לעסוק בהיפנוזה.


היפנוזה הינה טכניקה באמצעותה ניתן להיכנס למצב מודעות "אחר" אשר הינו מצב היפנוטי. במצב זה, ניתן להפיק תופעות היפנוטיות שונות, הן פסיכולוגיות והן פיזיולוגיות, אשר משמעותן הנה הגברת השליטה של המהופנט על חשיבתו, זיכרונו, תחושותיו ועוד. בהיפנוזה בטיפול פסיכולוגי, המהופנט נכנס למצב של חשיבה ראשונית, חשיבה האופיינית לחלום (בשונה מחשיבה משנית- החשיבה שלנו בערנות הפועלת לפי כללי לוגיקה ומציאות). לעיתים משתמשים בטכניקת ההיפנוזה בשילוב עם טכניקת דמיון מודרך, אשר מסייעת בהשגת מטרות קצרות מועד וממוקדות.


בניגוד למיתוסים הקיימים, בהיפנוזה האדם לא רק שלא מאבד את שליטתו, אלא ישנה הגברה מקסימאלית של שליטתו. תופעות אשר יתוארו להלן, ניתנות להפקה על-ידי מהפנט, אך בעיקר על ידי היפנוזה עצמית אותה ניתן ללמד את המשתתפים באופן אינדיבידואלי או קבוצתי.


מובן שישנם הבדלים בין אישיים ביכולת להיכנס למצב היפנוטי, המושפעים מגורמים כגון יכולת ההיפנוטיביליות והמוטיבציה.


התופעות אשר ניתן להפיק בהיפנוזה הן בין השאר:



1. שינויים בזיכרון: ניתן להפיק היפרמנזיה (הגברת הזיכרון לפרטים מאירוע מהעבר), אמנזיה (ירידה בזיכרון לפרטים מאירוע בעבר), פרה מנזיה (שתילת זיכרון פיקטיבי או מחיקת זיכרון אמיתי).



2. הגברת היצירתיות: הן הגברת היכולת למצוא פתרונות אשר במצב של ערנות לא מוצאים, והן שיפור ביכולת למצוא אספקטים נוספים באירוע קיים (יכולת להסתכל על אירוע מזוויות לא שגרתיות, כגון להסתכל על מפגש בין שני אנשים, כפי שצולם מגובה של 4 מטרים).



3. הגברת היכולת להתמודדות עם לחץ: ניתן ללמוד בקלות רבה ובמהירות, לבצע היפנוזה עצמית אשר באמצעותה ניתן להקטין בצורה משמעותית את רמת הלחץ והחרדה במצבים השונים, ולהביאה לרמה אופטימאלית הרצויה לביצוע המשימה.



4. שליטה בכאב: ניתן למוד היפנוזה עצמית לשם השגת שליטה בכאבים מסוגים שונים. מידת השליטה בכאב יכולה להיות החל מהקטנת הכאב (אנלגזיה והיפולגזיה), ועד השגת חוסר תחושת כאב (אנסטזיה). את התופעות הללו ניתן להפיק כמעט בכל אחד מהאיברים בגוף, ויישום יכול להיות לצורך עמידה במצבים פיזיולוגיים ופסיכולוגיים שונים בהן נדרש האדם לתפקד.



5. שיפור היכולת להיכנס לתפקיד/לדמות: במצב היפנוטי האדם ניתן להיות מושפע יותר מסוגסטיות, והוא יכול "לשכנע" את עצמו או לדמיין את עצמו בתפקיד או כדמות מסוימת עד כדי שכנוע אשר יכול להטעות אפילו בבדיקה קפדנית בחקירה. כסיוע נוסף ניתן ללמדו ליצור דיסוציאציה, כלומר התנתקות או הפרדה פסיכולוגית, בינו לבין חלקים באישיותו, זיכרונו או גופו. כלומר, האדם, לדוגמא, "ישכח" שלפני שנה הוא חי בארץ.



6. הטעיית פוליגרף ובדיקות נוספות: היכולת לשליטה בפרמטרים הפיזיולוגיים והפסיכולוגיים אשר חלקם תוארו לעיל, מאפשרים הטעיית חוקר אנושי או בדיקת פרמטרים פיזיולוגיים כגון פוליגרף.


www.icpp.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טליה לוי טיטיון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]