חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהו תרגום מקצועי?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נתניה סטודנטים דירות

נושא המאמר: קוסמטיקאיות וקוסמטיקה
מאת: ויקי הרפז   שמור מאמר למועדפים

מי היה מאמין – נתניה הפכה להיות הבירה של הסטודנטים במדינת ישראל!

לא, אני ממש לא צוחקת, העיר של משפחות הפשע הפכה להיות מגנט ללא מעט סטודנטים שנמאס להם לראות תור ארוך של רחוב אחד או שניים של קליינטים השועטים על דירה עלובה בתל אביב.
המכללה האקדמית בנתניה התחילה למשוך אליה אלפי סטודנטים שנמאס להם לשלם ארבעת אלפים ₪ או יותר עבור דירת שני חדרים משנות השישים בתל אביב, מה גם שהמרחק משחק פה תפקיד, אז נכון, אין כל בעיה לסטודנט להגיע מהעיר היקרה ביותר לארץ לנתניה, אבל קחו בחשבון שמדובר בסטודנטים שלא ממש מעוניינים להוציא עוד ועוד כסף יקר על נסיעות, מה גם שרובם אינם מחזיקים כלי רכב, ומי מהם שינסה לעשות את הדרך הזו על טוסטוס של 50 סמ"ק ימצא את עצמו ללא רישיון במקרה הטוב או במיון לניאדו במקרה הפחות טוב.

השבוע בנתניה זו גולת הכותרת של המתווכים שחוגגים את עליית המחירים המתונה, לקראת סוף הקיץ כל התיירים שמילאו את העיר עוזבים כעת ונתניה כולה מוקדשת לאלפי הסטודנטים שברחו מהמרכז. נתניה NOW, דירת שלושה, ארבעה, חמישה חדרים... וכך הלאה. העירייה מצידה עושה את הכל על מנת להתאים את עצמה למצב החדש של המקום. בנתניה יש חוקים ברורים, יש את העיר של תקופת התיירים ויש את העיר של הסטודנטים, המחירים על אותה הדירה שונים לקבוצות אלו, מן הסתם פרנסי העיר יבקשו סכום נמוך יותר מזוג הלומד במכללה מאשר ממשפחה קטנה שבאה לנפוש ורוצה דירה לחוד חודשיים.

אז איך למצוא את המחיר הטוב ביותר? ראשית כמו בכל קניה, גם לדירה כדאי להסתכל כמו על מוצר, מה ההבדל בין שואב אבק לחוזה שכירות לשנה? השוו מחירים, עברו בין מתווכים וכמובן אל תעזבו את הרשת – אתרים שונים מתעדכנים ברמה היום יומית ומציעים מגוון רחב של דירות במחירים השווים לכל כיס.


netanya.israelnow.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ויקי הרפז שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]