חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פתיחת מסעדה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תיווך רמת פולג תיווך עיר ימים מתווך רמת פולג מתווך עיר ימים

נושא המאמר: אלקטרותרפיה
מאת: דורון כץ יועץ נדל"ן תיווך רמת פולג מתווך עיר ימים   שמור מאמר למועדפים


שכונות חדשות ונבחרות בנתניה-דירות להשקעה בנתניה


רמת פולג – רמת פולג היא השכונה הדרומית ביותר בנתניה ואחת היוקרתיות שבה. מקור שמה בנחל פולג הזורם לים בקצה הדרומי של השכונה. השכונה הוקמה בשלהי שנות ה-70 והיא מחולקת לשניים: פולג הישנה המאופיינת בווילות, ורמת פולג החדשה המאופיינת בבתי מגורים גבוהים (הגבוה שבהם בעל 18 קומות), וילות וקוטג'ים מפוארים. בשכונה שני בתי ספר יסודיים — על שם בגין ורימלט. השכונה גובלת ממערב בים התיכון, מצפון בשכונת "עיר ימים" הנמצאת כיום בבנייה, וממזרח בשכונת "קריית נורדאו" (נאות גולדה). מדרום, כאמור, גובלת השכונה בשמורת נחל פולג.

עיר ימים – "עיר ימים", המשתרעת על פני 1,140 דונם לאורך חוף הים של נתניה, בין שכונת האירוסים לרמת פולג ועל-פי התוכנית יבנו בה 4,640 יחידות דיור, 3,150 חדרי מלון וכ-34,000 מ"ר שטחי מסחר. בתכנון השכונה, הצפויה לאכלס כ- 20 אלף תושבים, מושם דגש רב על איכות המגורים במקום תוך שילוב שטחים ירוקים רבים. פארק מרכזי גדול יעבור לאורכה ולרוחבה של השכונה, שבילים תת-קרקעיים להולכי רגל ולרוכבי אופניים. שכונה זו היא אחת השכונות היוקרתיות ביותר בישראל ועיקר תושביה הם תושבי חוץ וישראלים בני המעמד הגבוה. השכונה מתאפיינת במגדלי מיגורים רבי קומות. עד 2011 - קניון ענק יוקם בשכונה בהשקעה של 450 מלש"ח ויקרא "קניון עיר ימים".

גבעת האירוסים – שכונה שהוקמה בתחילת שנות ה-90. נמצאת בדרום העיר בסמוך לקריית נורדאו ורמת פולג. נקראת על שם שמורת האירוסים הצמודה לה.

גלי הים – שכונה חדשה (תחילת בנייה ב-2002) מדרום לשכונת נוף הטיילת לאורך המצוק. השכונה גובלת בשמורת האירוסים מדרום (ואתר האשפה הישן) ובכביש בן-גוריון במזרח.

נווה עוז – שכונה חדשה דרומית לשכונת נוף הטיילת, אוחדה עם שכונת גלי הים, וצפונית לפארק נתניה (פארק שלולית החורף).

נוף הטיילת (נת/600) – שכונה חדשה (תחילת בנייה ב-2000) מדרום למלון כרמל לאורך טיילת המצוק, כוללת את אתר מצנחי הרחיפה, גובלת בבית יד-לבנים בדרום ובכביש בן-גוריון במזרח. חלקים גדולים בשכונה זו אוכלסו ונמשכת הבנייה של בתים צמודי קרקע ורבי קומות. השכונה מוכרת בשם נת/600 על שם תוכנית הפיתוח העירונית.

קריית השרון – נמצאת באזור מזרח נתניה, בצמוד למכללה האקדמית נתניה, לכבוד מיקומה של נתניה כבירת השרון. תחילת הבניה: 1997, איכלוס ראשון: ספטמבר 1999. בחורשה הסמוכה לשכונה זו, ששמה הרשמי הוא "פארק האלונים" אך מכונה "חורשת הסרג'נטים", התבצעה תליית הסרג'נטים בימי המנדט הבריטי (הם אמנם נתלו במקור במלטשה בשכונת טוברוק, אך גופותיהם נתלו מאוחר יותר בחורשה זו).
בשכונה נמצא בית ספר יסודי ממלכתי חדש ע"ש חיים הרצוג, הנשיא השישי של מדינת ישראל. בשכונה בית ספר ממלכתי דתי על שם רועי קליין, ובית ספר ממלכתי דתי נוסף בשם מורשת זבולון. השכונה הוכתרה ב-24 בנובמבר 2006 בתואר "שכונה ממריאה" על ידי "The Marker", מוסף הארץ לנדל"ן עקב עליית מחירים של 20%-30% בשנתיים האחרונות. הסיבות להמראה: שכונה חדשה ראשונה בנתניה אחרי הרבה שנים, שמציעה דירות במחירים נמוכים יחסית לשכונות מקבילות אחרות בשרון.

קריית נורדאו – נמצאת בדרום העיר סמוך לכניסה הדרומית. השכונה הוקמה בשנות ה-50 כדי לספק דיור לעולים החדשים שהגיעו לעיר. באותן שנים היא נקראה: "דיור לעולה". בשנות ה-60 השכונה הורחבה ושמה שונה ל"קריית נורדאו" על שמו של מקס נורדאו, מראשי התנועה הציונית. השכונה נמצאת צפונית מזרחית לשכונת רמת פולג. היא סמוכה גם לשכונה קטנה וחדשה יותר, "גבעת האירוסים". בשכונה נמצאים בתי הספר נורדאו, אלדד, יגאל אלון ואורט גוטמן וכן הממ"ד רש"י.

דורון כץ - יועץ נדל"ן
תיווך עיר ימים מתווך רמת פולג
052-2800050 [email protected]

www.service.2me.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דורון כץ יועץ נדל"ן תיווך רמת פולג מתווך עיר ימים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]