חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כשהתחלנו לסנן את אלוהים - מאמר על חיבור לעצמינו ועל הקשבה





    קישורי טקסט (לפרטים)




 

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מגדלים נתניה נתניה NOW מגדלים בנתניה נתניה עכשיו

נושא המאמר: מגדלים בנתניה נתניה עכשיו
מאת: ויקי הרפז   שמור מאמר למועדפים

הרבה אנשים לא שמים לב אבל ישנה תופעה חדשה בארץ ושמה מגדלים, פעם המילה המובילה בתחום הבנייה היה פשוט בניין, עכשיו מבלי ששמתם לב המילה השגורה בפי כל היא מגדל (ותודה לכל המפרסמים שעוסקים במלאכה), עושה רושם שגם החלום על בית הפרטי עם גדר לבנה וכלב שמשחק בחצר הוחלף בחלום של מגדל גבוה עם שומר בכניסה חדר כושר ובריכה משותפת. איכשהו הרעיון של 100 דיירים בבנין אחד עושה את זה לאנשים, לכו תבינו.

רק השבוע קראתי באתר נתניה NOW על נתונים שהציגו האיגוד הישראלי לניהול בתים ומבנים והם מציינים שבין השנים 2006- 2009 הבנייה עולה לגובה, לדוגמא:


התחלות בנייה של דירות במגדלים עמדו בין השנים 2006-2007 על 16.5% מכלל התחלות הבנייה וב- 2008-2009 הם עלו ל-23.5%.


בנתניה אגב יש צמיחה גדולה של מגדלים והיא ממוקמת במקום ה- 3 בכמות הדירות שנבנו במגדלים בני 21 קומות ומעלה, אכן נתון מרשים. אם ייצא לכם להסתובב השבוע בנתניה תסתכלו מסביב ותרימו את הראש למעלה אבל ממש גבוה ותראו למה היא במקום ה- 3.


אבל אם לקחת לרגע את הצד השני של המטבע, הרי שלארגונים הירוקים יש הרבה מה לומר בנושא במיוחד שלא פעם אנחנו שומעים על מגדלים כאלו ואחרים שנבנו בקומבינות (כסף) ובאזורים שלא מתאימים לכך, שחוסמים את האוויר, גורמים לעומסי תנועה ולבעיות חנייה וגורמים לאכלוסיה שהייתה שם קודם לנזק באיכות החיים .


אז אם להיות בתפקיד השופט הרי שלאור מדינתנו הקטנה וריבוי האנשים שרוצים לגור במרכז אז אין מנוס מלבנות לגובה, אבל מצד שני צריך לעשות זאת בחוכמה תוך התחשבות בסביבה הנוכחית, ולחשוב על זה שגם צריך אוויר לנשימה. ומעל לכל ולמרות שזה נושא אחר לגמרי צריך להוריד את המחירים של הדירות כדאי שלפרסומות המפוצצות על המגדלים שנוגעים באוויר יוכלו להיכנס זוגות צעירים משלנו.


netanya.israelnow.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ויקי הרפז שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]