חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ריקוד אירי - ההיסטוריה הקדומה של הריקוד האירי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מצגות באנגלית סדנת מצגות פרזנטציות באנגלית סדנת פרזנטציות

נושא המאמר: האתגר המשולש בהעברת מצגות עסקיות באנגלית
מאת: מאת: יפעת מן, מנכ"ל חברת TriEnglish להוראת אנגלית עסקית   שמור מאמר למועדפים

"אבל מה בדיוק הוא רצה להגיד?", "מה בעצם היא ניסתה להשיג ע"י המצגת?", "מה היו המטרות שלו?", "מה בדיוק היא רצתה מקהל השומעים?" – אלו שאלות אותן אני מוצאת עצמי שואלת כשאני יושבת ומקשיבה להרבה אנשי עסקים ישראליים מעבירים מצגת באנגלית. לאחר ניסיון של מספר שנים כמאמנת עסקית לנושא העברת מצגות הבחנתי, שהקושי שלי בהבנה אינו נובע רק מהקושי של המציג לדבר באנגלית, אלא הוא נובע, בראש ובראשונה, מחוסר מיקוד ובהירות של הרעיונות עצמם, ללא קשר לשפה בה הדובר משתמש.

כלומר, אם לא די בכך שדיבור מול קהל הוא לכשעצמו אחת מהמשימות המאיימות והמאתגרות ביותר שלנו, אנו צריכים גם להתמודד עם בהירות הרעיונות שלנו וכן עם העברתם בשפה שנייה/זרה, בה איננו שולטים לגמרי. זהו האתגר הכפול, ואף המשולש, בהעברת מצגות באנגלית.

על מנת לעמוד במשימה בהצלחה, אנו ממליצים על הקצאת זמן ללימוד, הכנה ותרגול של מיומנויות התקשורת הדרושות להעברת מצגות אפקטיביות, הכוללות, בין היתר: מיומנות סיכום ותמצות, מיומנות שכנוע, שימוש נכון בשפת גוף, מיומנות השפה האנגלית כולל שימוש במילות קישור ושפה מסמנת, שימוש יעיל בעזרים חזותיים, עמידה מול קהל ועוד. תוכנית האימון שאנו מציעים מתחילה בלמידת העקרונות של הכנה והעברה של מצגות באנגלית וכן תרגול רב – כל זאת על מנת לאפשר עמידה מול קהל בצורה אפקטיבית, תוך העברת המסר באופן ברור, רהוט ורלבנטי.

אנשי עסקים, מנהלים ועובדים, שעברו הכנה אצלנו מדווחים כי הגיעו לפרזנטציה מוכנים ובטוחים, והצליחו להעביר את המסר שרצו באופן יעיל למרות הלחץ הטבעי שחוו. יתרה מכך, רבים מהלקוחות שלנו ציינו שאת המיומנויות שנלמדות חשוב ללמוד, בראש ובראשונה, ע"מ ללמוד איך להעביר מצגות בעברית. במילים אחרות, אלו מיומנויות אוניברסאליות לנושא העברת מצגת, תהיה השפה בה היא מועברת אשר תהיה. לכן, גם אם העברת מצגות באנגלית מהווה אתגר משולש, תוכנית האימון הייעודית לכך מכינה את הלקוח לאתגר זה, נוסחת בו ביטחון ומסייעת לו לעבור את המשימה בהצלחה, תוך השגת היעדים העסקיים שלשמם נדרשה הפרזנטציה העסקית.

ניתן ללמוד עוד אודות השירות בלינק: http://www.trienglish.co.il/index.aspx?nodeID=272
ניתן ליצור עמנו קשר באמצעות: http://www.trienglish.co.il/index.aspx?nodeID=93 או ישירות במייל: [email protected]

www.trienglish.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאת: יפעת מן, מנכ"ל חברת TriEnglish להוראת אנגלית עסקית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]