חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פארקים בניו יורק





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתרגמים מקצועיים שירותי תרגום חברה לתרגום בנלאומית סיוע של מתרגמים

נושא המאמר: מתרגמים כפקידי הגירה
מאת: מילה טובה   שמור מאמר למועדפים

ב-14 בספטמבר 2010 דיווח האתר WSOCTV.COM על התנגדותו של המפקח ביל ג'יימס במחוז מקלינברג שבצפון קרוליינה, לממן את פעילותם החוקית של מתרגמים, למען אנשים הזקוקים לסיוע ממחלקת שירותי הרווחה, בטענה שרוב האנשים שאינם דוברי אנגלית ופונים לשירותי הרווחה הם מהגרים לא חוקיים, למרות שלא סיפק מידע היכול לתמוך בטענה זו.
המידע הופץ באמצעות אימייל בתפוצה פנימית שדלף החוצה.

יושבת ראש ועדת המחוז ג'ניפר רוברטס הגיבה בחומרה על דברים אלו ודרשה ממר ג'יימס ללמוד טוב יותר את חוקי ההגירה.

מבלי להתעמק יותר מידי בחוקי ההגירה, אי אפשר שלא לתהות לגבי הצעתו של מר ג'יימס. הוא שוכח שאחת מאבני היסוד של הדמוקרטיה היא חזקת החפות. לטעון בבוטות כי רוב הנתמכים על ידי שירותי הרווחה שאינם דוברי אנגלית, הם לא מהגרים לא חוקיים היא למעשה שינוי של אותו רעיון בסיסי בדמוקרטיה.

כל אדם ששהה באופן חוקי או שלא במדינה זרה, שאת שפתה אינו מכיר ונאלץ למלא טפסים רבים, יודע עד כמה קשה עבודת מילוי טפסים בשפה זרה.

שירותי הרווחה מחויבים על פי חוק לסייע לקהל שאינו דובר את שפת המקום וזהו מקרה ברור בו החוק מכיר בחשיבות מתן שירות בשפה זרה, במיוחד לאוכלוסייה בעלת רמת השכלה נמוכה יחסית. ללא עזרתו של מתרגם מקצועי שישמש לו לעזר במבוך האדמיניסטרציה, הפונה שאינו דובר את שפת המקום ימצא את עצמו שקוע בערמות של טפסים לא ברורים ודרישות מנהלתיות בלתי מובנות.

אף על פי שהרעיון של מר ג'יימס לפתור את בעיית ההגירה על ידי מניעת סיוע של מתרגמים לאלו הזכאים לו על פי חוק הוא רעיון חריג, הוא כן מעיד על הערך האמיתי של מתרגם מקצועי.

לאור הגידול בתעשיית שירותי התרגום הניתנים חינם, אנו כמתרגמים מקצועיים רוצים להודות למר ג'יימס על שמכיר בכך שבלעדינו, עולם בו אנשים חיים ללא ידיעת השפה הוא מעבר להישג ידם.

milatova.com/he/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מילה טובה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]