חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המקארתיזם ההרצוגי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: Bounce Rate שיעור נטישה קידום אתרים SEO

נושא המאמר: Bounce Rate
מאת: LoadSEO   שמור מאמר למועדפים

מהו Bounce Rate

Bounce Rate ("שיעור הנטישה" בעברית) הוא מדד סטטיסטי שמציג, באחוזים, את כמות הגולשים שהגיעו לאתר ויצאו ממנו מאותו העמוד אליו נכנסו, מבלי לעבור לעמודים נוספים באתר. כלומר, Bounce Rate הוא האחוז של גולשים שצפו בעמוד בודד באתר.

עבור מנהל האתר, Bounce Rate מהווה מדד ליעילות של האתר או עמוד ספציפי באתר ולרלוונטיות שלו כלפי הגולש. מנהל אתר בעל Bounce Rate גבוה יכול להסיק שהגולשים שמגיעים אליו לא מוצאים את מה שהם מחפשים בו או שצורת ההצגה של המידע גרמה לגולש לצאת מהאתר מבלי לבצע פעולה כלשהי. הנתון הממוצע של Bounce Rate באתר נע סביבות ה-50%. שיעור של 20%-30% נחשב שיעור טוב, ואילו שיעור של 60% ומעלה הוא מטריד ועשוי להעיד על בעיה רצינית בתפקוד האתר.


Bounce Rate הוא לא תמיד דבר שלילי!

בניגוד למה שחושבים Bounce Rate הוא לא בהכרח נתון שלילי.
לדוגמא: יתכן וBounce Rate גבוה מתרחש במסגרת קמפיין פרסומי ששולח את הגולש ישירות לעמוד המוצר, שם הוא ממלא טופס ורוכש. מבחינה סטטיסטית, מדובר בנטישה. מבחינה עסקית, בפועל, מדובר במכירה. באותה המידה, יתכן ודף הבית שלנו רלוונטי מאד לגולש ומכיל מספר טלפון - הגולש מגיע ויוצר עימנו קשר טלפוני. שוב- הגולש נטש, העסק הרוויח.
בדוגמאות אלו ניתן לראות כי Bounce Rate הוא גם יכול להיתפס כמדד אפקטיביות כאשר אתר שמגיש לגולש בדיוק את מה שחיפש ללא צורך לחפש בעמודים אחרים באתר יתאפיין ב-Bounce Rate גבוה אך גם באפקטיביות גבוהה וביחס המרה בהתאם.


איך Bounce Rate משפיע על תהליך קידום אתרים?

גם במסגרת תהליך קידום אתרים אלגוריתם החיפוש של גוגל מתייחס למדד Bounce Rate בצורה דומה כאשר הוא מנסה להציג תוצאות רלוונטיות לגולש. הוא יפחית את ההתייחסות לאתר בעל Bounce Rate גבוה ויציף למיקומים טובים יותר אתרים בעלי Bounce Rate נמוך.

כמו כל מדד אחר שמנוע החיפוש משתמש בו,Bounce Rate לא קובע לבדו את מיקומו של האתר אלא מצטרף לשלל גורמים אחרים המסייעים לגוגל ומנועי חיפוש אחרים להחליט האם האתר רלוונטי לגולש.


איך מנוע החיפוש מקבל מידע אודות Bounce Rate באתר שלי?

עולה השאלה המובנת, כיצד גוגל או חברה אחרת המציעה שירותי חיפוש, יכולים לקבל את הנתונים הסטטיסטיים לגבי מדד Bounce Rate של האתר שלי?
ישנן מספר דרכים בהן גוגל ומנועי חיפוש אחרים עוקבים אחרי שיעור הנטישה של הגולשים באתר מסוים:
• אם הגולש הגיע לאתר ממנוע החיפוש, ולאחר מכן לחץ על כפתור "הקודם" אחרי לחזור למנוע החיפוש, נאסף נתון סטטיסטי המעיד על כך.
• אם הגולש מתקין בתוכנת הדפדפן שלו סרגל כלים של מנוע החיפוש (כמו Google Toolbar), סרגל הכלים אוסף נתונים אודות הרגלי הגלישה שלו ושולח אותם לשרתי החברה.
• שימוש בדפדפן Google Chrome אוסף נתונים על הרגלי הגלישה ומסייע בחישוב Bounce Rate באתרים בהם המשתמש גולש.
• הטמעת שירות הסטטיסטיקה של Google Analytics נותנת לגוגל גישה מלאה לנתוני הגלישה באתר.


מה ניתן לעשות כדי לשפר מדד Bounce Rate באתר שלי?

בתור מנהל אתר, שיעור נטישה גבוה לאורך זמן מעיד על לקוי בתפקוד של האתר. אפשרי בהחלט ששיפור מבנה האתר והתוכן שבו יניב שיפור ביחס הגולשים באתר, גידול במכירות ועוד. בתור מקדם אתרים, Bounce Rate גבוה יכול לפגוע באופטימיזציה הכללית שנעשת באתר ולהפחית את האפקטיביות של תהליך הקידום כולו.
מספר נקודות שיכולות לעזור בהנעת הגולש לפעולה באתר:
• תוכן מעל לקו האמצע (Above the Fold)- סטטיסטית, הגולש הממוצע לא גולל את המסך שלו למטה. אם תשים את התוכן הרלוונטי לגולש בראש העמוד, יפחת הסיכוי שהוא יצא מהאתר מיד כיוון שלא מצא את מה שחיפוש.
• מיקוד- גולש שהגיע לאתר דרך מילת חיפוש שאין לה קשר לאתר, רוב הסיכויים שיחזור לעמוד התוצאות מיד. על ידי מיקוד נושאי האתר רק לתכנים הרלוונטיים לגולשי האתר, נוכל לקבל תנועה ממוקדת ואיכותית יותר.
• קישורים לעמודים פנימיים- בתוכן דף הבית נשים פסקאות טקסט מגרות עם קישורים לעמודים פנימיים במטרה שהגולש יכנס פנימה לקבלת מידע מורחב בנושא.


www.loadseo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י LoadSEO שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]