חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הסיבות שבעלי עסקים ברחבי העולם אוהבים את מתקני הבאנרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




עזרה בקידום אתרים במנועי חיפוש ב 75 ש"ח לחודש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מפת אתר SiteMap Webmaster קידום אתרים

נושא המאמר: מפת אתר
מאת: LoadSEO   שמור מאמר למועדפים

קידום אתרים מתחיל עם מפת אתר

הוספת מפת אתר לכלי מנהלי אתרים Webmaster Tools של גוגל הוא אחד הצעדים הראשונים בתהליך קידום אתרים. מפת אתר היא בפועל רשימת קישורים/נתיבים בתוך האתר שנועדה להקל ולזרז את הסריקות של גוגל וכך לסייע לתהליך SEO בהמשך.
כשמה כן היא מפת אתר היא "מפה" - כלי ניווט שבו משתמש מנוע חיפוש כדי לאתר עמודים באתר.


קידום אתרים : מפת אתר ועמודים סמויים

לא כל עמודי האתר צריכים להיכלל במפת אתר. למשל, אסור להגיע למצב שבו מפת אתר תכיל קישורים לעמוד "סמוי" - עמוד שאינו נגיש לגולש חיצוני. ניסיון לכלול עמוד כזה בתוך מפת אתר, בטעות או בכוונה, יחשב כניסיון הטעיה ויכול להוביל ל'עונש' מגוגל - עונש שיזיק מהותית לתהליך SEO. חשוב מאוד להקפיד כי כל עמוד שמופיע בתוך מפת אתר יקבל לפחות קישור פנימי אחד - קישור שאינו מוסתר, אינו מסווה ושדרכו כל גולש מזדמן יוכל להיכנס לתוך העמוד. מבלי קישור כזה גוגל יראה את העמוד כתוכן מוסתר ויתייחס להצגתו כלשיטת קידום אתרים פסולה.


קידום אתרים : הוספת מפת אתר

כדי להוסיף מפת אתר צריך לפתוח חשבון משתמש בכלי Webmaster של גוגל.
חשוב להדגיש ! כלי מנהלי אתרים של גוגל הוא כלי SEO חשוב והכרחי, יש לו שימושים רבים וכדאי לחקור את הפונקציות שלו לעומק
לאחר הרשמה לכלי Webmaster השלב הבא הוא אימות האתר.
שלב זה קצר אך הכרחי, עם זאת האימות אינו תורם לתהליך קידום אתרים עצמו ומשמש רק לזיהוי הנרשם כבעל האתר. כך, במסגרת תהליך האימות, המשתמש מקבל קוד מגוגל ומתבקש להוסיף את הקוד לתוך קוד האתר הקיים.

הקוד הוא קוד אימות בלבד והפונקציה היחידה שלו היא לסמן לגוגל כי אכן מדובר פה במישהו עם גישה לקוד האתר - כלומר, מישהו שהוא בעל האתר או מיופה כוח מטעמו.
בשלב שליש ואחרון בתהליך המשתמש נדרש להזין פנימה את מפת האתר עצמה. בשלב זה המשתמש יכול לבחור את הפורמט שבו יזין את המפה. כאן, אם אפשר, להשתמש ביוצר מפת אתר דינמי שבודק את האתר בזמן אמת ומעדכן את מפת האתר בכל שינוי הוספת/הסרת עמוד שנעשה. מבלי כלי כזה בעל האתר נדרש לערנות מתמדת וחייב לעדכן מפת אתר בכל פעם שמתרחש שינוי במבנה האתר ולא - יזיק לתהליך קידום אתרים.


קידום אתרים - מפת אתר - לסיכום

מפת האתר היא כלי ניווט שעוזר לגוגל לסרוק את האתר. המפה עצמה היא כלי קידום אתרים חשוב והוספתה הכרחית בהחלט. בעל האתר חייב בכל שלב להקפיד כי כל עמוד שמופיע במפת האתר אכן נמצא באתרו וכי כל עמוד במפה נמצא במקום נגיש לגולש חיצוני.


www.loadseo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י LoadSEO שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]