חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לכסף יש ריח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרסום באינטרנט שיווק באינטרנט אמנת השרות בישראל פורטל עסקים

נושא המאמר: הרמוניה בין עסקים ללקוחות
מאת: איריס בן זאב   שמור מאמר למועדפים

הרמוניה שבין עסקים ללקוחות, האם זה אפשרי? באמנת השירות בישראל – פורטל האינטרנט עסקים – מאמינים שלא רק שזה אפשרי, זה הכרחי זהו התנאי הבסיסי והעמוק ביותר לקיום יחסים שבין לקוח לבית העסק.
ועל מנת שזה יקרה נדרשת מחויבות עמוקה של בתי עסק ללקוחותיהם. ולכן כל מי שחבר בפורטל האינטרנט עסקים מתחיב לאמנת השירות ולמתן שירות הוגן ואיכותי.

אז למה שעסקים יעשו זאת ומבחירה? רצינו לדעת מה מניע אותם.

מכון רנה בירושלים, בעל מוניטין של למעלה מ-30 שנה הוא מרכז לטיפולי אסתטיקה, קוסמטיקה ורפואה משלימה. המכון מתמחה בבריאות כף הרגל, בטיפולי קוסמטיקה, ברפואה אלטרנטיבית וברפואה משלימה.
"אני" אומרת בעלת המכון - רנה קלוגר "הצטרפתי לאמנת השירות בישראל לאחר שנכוויתי קשות כלקוחה".
באחד הימים רכשתי מוצר מבית עסק שבו הייתי לקוחה במשך שנים. לא הייתי בטוחה שזה מה שאני רוצה וצריכה. הייתי צריכה משהו ספציפי. זה לא היה המוצר שחיפשתי. וזה היה מוצר יקר,
אבל בעל העסק מיהר להרגיע את חששותיי: "אל תדאגי" הוא אמר "אני כאן! את הרי מכירה אותי! אני לא הולך לשום מקום! לכי הביתה. נסי ואם לא תהיי מרוצה אני מחזיר לך את הכסף".
ואכן כך עשיתי. הלכתי הביתה, ומאחר שהמוצר לא עבד חזרתי לבית העסק.
בתחילה קיבל אותי בעל העסק בחיוך: "מה נשמע? איך את מרגישה? איך אוכל לעזור לך?" הוא שאל.
" המוצר איננו תקין" עניתי.
"עמדי בצד, אל תפריעי את לא רואה שאני משרת לקוחות?" הוא ענה בגסות.
ואכן, עמדתי בצד וחיכיתי בסבלנות, אף שכבר מזמן עבר תורי.
לבסוף הוא אמר לי בחוסר סבלנות: "תביאי, תראי לי" לקח את המוצר החזיק ביד, סובב אותו, התבונן ואמר " הכול בסדר."
אמרתי לו שהמוצר לא בסדר, והזכרתי לו את הבטחתו.
אז, הוא החל להרים את קולו, לצעוק, לנזוף , לשים אותי לצחוק וללעוג לי לפני מי שנכח במקום: "מה את עושה ממני צחוק? זה שוק? רוצה לעבוד עלי? יאללה, לכי הביתה כבר גברת". ואת מה שאמר ליווה בתנועת יד על מנת להמחיש ולהדגיש את דבריו.

חזרתי הביתה נעלבת ומושפלת. היה לי ברור שלא כך צריכים הדברים להתנהל. אני בעלת עסק וותיקה מאוד ובעלת מוניטין של למעלה מ-30 שנה. שירות הוא הדבר הכי חשוב והכי בסיסי וזה צריך להיות ברור מאליו. ולכן בחרתי להצטרף לאמנת השירות. ואני מתחייבת שוב ושוב ושוב. אני גאה במחויבות הזו ואני מאמינה שהיא הכרחית.


מתכת הדור היא חברה ותיקה מבאר שבע לעבודות קונסטרוקציה ואחזקות. החברה מבצעת עבודות מתכת שונות: תכנון, התקנת, הרכבה ובניה של ציוד לתעשייה, מסועים, חריטה, תחזוקת ציוד, תכנון ועוד.

מתכת הדור הצטרפה לאמנת השירות בישראל לפני 7 שנים. מספר יהושע בעל החברה על הסיבות שהביאו אותו להצטרף לאמנה.
"חיפשתי צינור פרסום שאיתו אוכל להגיע ללקוחות היעד שלי שפרושים על פני כל הארץ. בתקופה הזו האינטרנט כבר הפך לצינור מידע רציני. ולכן היה לי מובן מאליו שפורטל אינטרנט עסקי הוא צינור החשיפה עבורנו.
מצד שני אנחנו בהדור מקפידים על איכות שירות ואנו אף בעלי תקן ISO 9000.
ולכן כשפגשתי בפורטל האינטרנט – עסקים אמנת השירות בישראל. היה ברור שזה המקום הכי נכון להדור . כי הוא מספק לנו את מה שרצינו וחיפשנו, ובאופן מדויק. גם חשיפה ונראות באינטרנט וגם איכות שירות" .

אז לשאלה האם הרמוניה בין עסקים ללקוחות אפשרית? התשובה היא כן ובהחלט! זוהי חלק מתפיסת עולמו של מי שעומד בראש פורטל האינטרנט עסקים אמנת השירות בישראל - יצחק ידין - איש צנוע ורב מעשים (תוכלו לקרוא עליו ברחבי הרשת במאמר "יצחק ידין - האיש מאחורי – פורטל האינטרנט עסקים").
וההרמוניה מתקיימת כאן ובגאון.

ובנימה זו נוכל לברך ולומר: שנה טובה לעסקים שנה טובה ללקוחות.
כתובת פורטל האינטרנט: www.asakim.co.il
טלפון: 077-2345822
פקס: 077-2345821
דוא"ל:: [email protected]

www.asakim.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איריס בן זאב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]