חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בעלים של עסק ביתי – האין זה נפלא?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הכנסה נוספת עבודה מהבית משרה חלקית שכיר

נושא המאמר: הכנסה נוספת בעבודה מהבית - מציאות או חלום?
מאת: מואיז אלוש   שמור מאמר למועדפים

האם ניתן ליצור הכנסה נוספת באמצעות עבודה מהבית ? שכירים רבים היו רוצים להשיב בחיוב על שאלה זו, אולם המציאות מלמדת, כי מעטים הם "ברי המזל" אשר עובדים ומשתכרים מהבית, בין במשרה חלקית ובין במשרה מלאה. הכנסה נוספת בעבודה מהבית - המדריך המקוצר. הכנסה נוספת לשכירים ישנם גופים מסחריים המציעים הכנסה נוספת לשכירים אשר מעוניינים ביצירת הכנסה נוספת במשרה חלקית. שכירים שעובדים במשרה מלאה, מעוניינים בד"כ בהגדלת הכנסותיהם ללא "סיכון" משרתם כשכירים, לפחות לא בשלב ראשוני. שכירים כאלו, אשר לא קיבלו מענה הולם במקום עבודתם, יפנו לגופים אשר מציעים רכישת זכיינות ,המאפשרת מכירות באינטרנט וכך יצירת מקור הכנסה מרשת הפצה או "מועדון לקוחות". חלק מהגופים המציעים עבודת זכיינות המבוססת על מכירות באינטרנט לדוגמא, יציעו בד"כ תשתית מבחינה טכנית וכן הדרכות לזכיינים המורשים שהצטרפו למערך ההפצה. תמיכה בעבודת זכייניות עשויה להיות הדרכות בנושאי ניהול, שווק ומכירות , פגישות הדרכה, אימון אישי ועסקי ועוד. ככול שהשכיר שבחר בעבודת זכיינות כאפיק הכנסה נוספת יראה נכונות גבוהה יותר להתקדם, כן יגדל רצון המאמן העסקי שלו לעזור לו להצליח בעסק שבחר. העבודה מהבית למרות שעבודה מהבית עשויה לקסום לשכירים רבים במשק, יש לזכור שעבודה מהבית היא לפני הכל עבודה! יש לפנות זמן לצורך עבודה מהבית כאילו שהשכיר הולך למקום העבודה "הקבוע" שלו. מומלץ אף להתלבש בעבודה מהבית בדיוק כפי ששכיר מתלבש כשהוא הולך למקום העבודה שלו כשכיר. עבודה מהבית מצריכה עבודה עצמית לא מועטה, ושכירים שמורגלים בקבלת הוראות ללא חשיבה עצמית עשויים למצוא עצמם "בבית" במקום "עובדים מהבית". מצב כזה, שמקורו בתיאום ציפיות לא נכון ובחוסר משמעת עצמית, עשוי להוביל את השכיר שהחליט לעבוד מהבית למסקנה שגוייה בקשר לקונספט במקום הסקת מסקנות אישיות וטיפול בהן! כמה אפשר להרוויח בהכנסה נוספת שעיקרה עבודה מהבית ? עצם השאלה מוכיח עד כמה מושג "העבודה הרגילה" מוטמע בנו, ועד כמה חלקנו אינו מסוגל לקבל את העובדה כי עבודה היא עבודה ויצור הכנסה הוא יצור הכנסה ללא גבול מגבלות גיאוגרפיות או אחרות. בעבודה מהבית ניתן להגיע לכל סדר גודל של הכנסה! שכירים המעוניינים להפוך הכנסה נוספת שכזו להכנסה עיקרית צריכים ראשית לבסס את העסק הביתי שלהם לפני שהם מתפטרים ממקום עבודתם. לסיכום, הקמת עסק של עבודה מהבית הוא עניין כבד משקל. שכירים רבים מעוניינים ביצירת הכנסה נוספת כך שהעסק הצדדי שישתלב עם עבודתם כשכירים. הכנסה נוספת לשכירים במשרה חלקית עוסקת לעתים במכירות באינטרנט, נושא אשר ניתן ללמוד תו"כ עבודה בארגון או דרך החונך האישי.בהצלחה בהקמת העסק הביתי הראשון ומי יתן וההכנסה הנוספת תתפתח לכדי עסק משגשג ומצליח.


תגיות: עבודה מהבית, הכנסה נוספת, משרה חלקית

www.omega3-ala.com/page115.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מואיז אלוש שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]