חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גברים המשתמשים באלימות כנגד בנות זוגם - תיאוריה, סיווג וטיפול





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יעוץ עסקי ליווי עסקי עסקים קטנים

נושא המאמר: יחסי ציבור באינטרנט
מאת: עפר לנדוי   שמור מאמר למועדפים

אני כותב את הדיון הזה בהמשך לדיון שנערך פה בעניין עושק החברות לקידום אתרים כדי להציג את התפיסה שלי ,כיועץ עסקי , בכל הקשור להנתהלות כוללת באינטרנט . ראשית שתי הבהרות : -ההתייחסות שלי נוגעת לעסקים קטנים ובינוניים זה תחום ההתמחות שלי ובו אני נוגע. -אינני מומחה אינטרנט , אך כמי שעוסק ביעוץ עסקי בתחום אני מכיר היטב את כל סל ההצעות והאפשרויות המונות לפתחו של בעל העסק הקטן ויותר מכך מחוייב לתקציב , ליכולות ולמטרת של בעל העסק ולא למדיום כזה או אחר . חלק גדול מחברות קידום האתרים קמו על בסיס הנחת יסוד שבאמצעים טכניים מסויימים , מניפולטיביים יותר או פחות ניתן ל"שכנע, את גוגל להציג את האתר במקומות הראשונים . רשימה שאין סופית של קישורים לא רלוונטיים בתחתית עמוד הבית היא רק דוגמא אחת לתהליך כזה שנוהל ע"י צבאות מקדמי אתרים מצוידים בקבצי אקסל של החלפת קישורים ורשתות אתרים . כידוע , גוגל לא פראיירים , כך שמחודש לחודש משתפרים מנגנוני הניתוח שלו כך שבעצם החזון של מנוע החיפוש להציג קודם את האתרים הכי טובים ( עם הכי הרבה תוכן , הכי מתעדכנים , הכי מקושרים ורלוונטיים) הולך ומתממש. לצד זה , התפתחות הפורומים ,הרשתות החברתיות ,אתרי שיתוף המאמרים וכו.. יצרה מצב שבו עסקים ובעלי עסקים נאלצו לצאת מתוך גבולות האתר שלהם , שהפך משני מבחינה שיווקית - לנהל מערכות יחסים ולהפיץ מידע גם בפלטפורמות חיצוניות . המסר המרכזי הוא כי התנהלות נכונה באינטרנט כמוהה שהתנהלות אפקטיבית בחיים האמיתיים , היא דורשת שהחנות עצמה תהיה יפה ומסודרת בצורה נכונה ( האתר שלכם .. ) אך יותר מכך לצאת החוצה ולנהל מערכות יחסים שיווקיות לפרסם וכו' מכאן צמח המושג שיווק אינטרנטי . הטובים שבאנשי המקצוע , לדעתי , פועלים בהתאם לאסטרטגיה שהצגתי , אך אני מציע לראות את העניין בראייה כוללנית אף יותר . חלק עיקרי מהטיפול של המשרד שלי , כמעט בכל לקוח עוסק בנושא האינטרנט ומתחיל שלוש שאלות מרכזיות : -מה המסר המרכזי והמסרים המשניים ? -מהן המטרות ? -מה התקציב ? הכל , כאמור לטיפול באינטרנט כולו. בניית תקציב נכון לוקחת בחשבון חלוקה של התקציב בין כל הגזרות הרלוונטיות ויצירת תמהיל מקסימלי על בסיס התקציב הכספי ושעות העבודה שניתן להשקיע בעניין ( כמובן , ניתן לבנות תקציב מדורג וכו.. ) כאשר התקציב יכלול התייחסות ל: -הקמת אתר אינטרנט - קידום האתר במנועי חיפוש ( באופן עצמאי או באחת מאפשרויות האחרות9 -פרסום במנועי חיפוש ופרסום בתשלום -פעילות תוכן - מאמרים , מענה לשאלות וכו.. -פעילות גרילה -יחסי ציבור אינטרנטיים -שיתופי פעולה וכו.. הדבר שאדגיש באופן כמעט אובססיבי הוא העובדה שהצלחת הפעילות תלויה במידה קריטית בהתמדה ובנפח הפעילות לא פחות מאשר ברמת הביצוע . לדוגמא - לקוח עם תקציב של 20000 ש,ח לשנה הראשונה, לעולם לא אתן להוציא יותר מ8000 ש"ח על הקמת האתר השבוע ביקרתי אצל מעצב אתרים נחשב ,יוקרתי וגם מאד מוצלח אשר הראה לי אתר של חברת יעוץ עסקי שודאי השקיעה עשרות אלפי שקלים באתר , כשחיפשתי את האתר באינטרנט מצאתי אותו בקושי ומן הסתם לא מצאתי שום דבר של או על היועצים ועל החברה - אין דרך להגיד זאת אחרת - זאת טעות גדולה ! אני מציע לכל אחד לפעול בדרך שהצעתי ולא לפעול מתוך ממשק עם ספק שרוצה באמת למכור את הכי טוב שלו אבל לא מסתכל במבט של העסק. מנסיוני איש מקצוע שילווה אתכם בתהליך יכול לחסוך הרבה מאד מהעלויות ועוגמת הנפש אשמח לשמוע את דעתכם עפר


תגיות: יחסי ציבור באינטרנט, יעוץ עסקי, ליווי עסקי


www.pitron.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עפר לנדוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]