חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מחלת הנשיקה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אומגה 3 צמחי שמן דגים חומצות שומן פשתן

נושא המאמר: אומגה 3 צמחי או שמן דגים?
מאת: מואיז אלוש   שמור מאמר למועדפים

אומגה 3 היא חומצת שומן חיונית לגופנו שאינה מיוצרת על ידו. חומצות שומן אומגה 3 נחקרו רבות בשנות הארבעים ועד ימנו בשל התועלות הבריאותיות המיוחסות להן. מחקרים שבוצעו בנושא חומצות שומן אומגה 3 הצביעו על קשר בין הורדת כולסטרול גבוה, הורדת רמת שומנים בדם, הפרעות קשב וריכוז, נוגד דיכאון, אנטי דלקתי ועוד. למרות העובדה כי שמן דגים מזוהה מאוד עם אומגה 3, כדאי לדעת שחומצות שומן אומגה 3 בטבע מקורן בצומח. למעשה, אומגה 3 צמחי מצוי בטבע במקורות שונים החל מאגוזי מלך, עלים ירוקים, זמן פשתן או זרעי פשתן ועוד. התזונה המערבית דלה בחומצות שומן אומגה 3, וכך נולדו תוספי תזונה אומגה 3. הביקוש לאומגה 3 נמצא בעלייה מתמדת, לאור המודעות לבריאות בציבור העולמי, עם עלייה בביקוש, עולה גם רמת הידע שמפגין הציבור בבואו לצרוך תוסף תזונה. אומגה 3 שמן דגים: אומגה 3 שמן דגים מכיל שתי חומצות שומן חשובות: EPA ו DHA. EPA&DHA הן חומצות השומן הנמצאות בשמן דגים ותוספי שמן דגים שעל מדפי תוספי המזון. מה כדאי לדעת כשמשתמשים בשמן דגים: - שמן דגים הוא מדלל דם - יתכן כי שמן דגים מכיל מתכות כבדות, כספית ו PCB - שמן דגים כרוך לעתים קרובות בריח וטעם לוואי זיהום האוקיינוסים בשמן דגים: יש לומר כי זיהום אפשרי של שמן דגים במתכות וPCB הוא מבוקר ומוגדר בתקנים. עם זאת, העובדה כי שמן דגים נלקח ע"ב קבוע עשויה להניא משתמשים פוטנציאלים של חומצות שומן אומגה 3 מלהשתמש בשמן דגים למרות יתרונות החומצות EPA&DHA כאמור. אומגה 3 צמחי: המקור הנפוץ לאומגה 3 צמחי הוא שמן פשתן או זרעי פשתן. שמן פשתן יכול להכיל כ 55% אומגה 3 צמחי. יחד עם יתרונות שמן פשתן, לפשתן כמה תכונות אשר עשויות להפחית מהתלהבות צרכנים מסורתיים של תוספי מזון אומגה 3. חסרונות שמן פשתן: - שמן פשתן מתחמצן במהירות רבה - שמן פשתן מכיל הורמונים צמחיים מסוג פיטו-אסטרוגן - שמן פשתן עשוי להכיל רעלנים מן הצומח(במינון נמוך) - שמן פשתן יכול להכיל אלרגנים - שמן פשתן או זרעי פשתן משמשים כמשלשל טבעי פיתוח ישראלי חדש - אומגה 3 מרווה מרושתת מכון ולקני במדינת ישראל פיתח מקור צמחי חדש לאומגה 3 משמן מרווה מרושתת. מסתבר, די שמן מרווה מרושתת הוא יציב להפליא, ונחשב להבטחה גדולה בתחום תוספי מזון אומגה 3. למעשה, פיתוח מכון ולקני עשוי למצב את מדינת ישראל כאחת מיצואניות תוספי מזון מהגדולות בעולם! יתרונות תוסף מזון אומגה 3 מרווה מרושתת: - אומגה 3 מרווה מרושתת יציב במיוחד - אומגה 3 מרווה מרושתת אינו מכיל זיהומי אוקיינוס כלל - אומגה 3 מרווה מרושתת מכיל ויטמינים ונוגדי חמצון טבעיים - אומגה 3 צמחי מרווה מרושתת אנטי דלקתי ואנטי בקטריאלי תוסף מזון אומגה 3 מרווה מרושתת אינו נמכר בבתי מרקחת, לפי רצון חברת האם המשווקת, אלא באמצעות משווקים מורשים כדוגמת "אומגה 3 הדור החדש". 077-2080501 [email protected]


תגיות: אומגה 3, שמן דגים, חומצות שומן, פשתן

www.omega3-ala.com/page103.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מואיז אלוש שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]