חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מכת החושל על שום מה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ד"ר גב מזרון כריות שינה שינה

נושא המאמר: אל תישנו על הכרית הלא נכונה
מאת: דר גב   שמור מאמר למועדפים

תאמינו או לא אבל דבר שנראה פעוט וכמעט חסר משעמעות כמו כרית שינה יכול להכתיב את כל קו המתאר של איכות השינה שלכם. כרית שאינה מתאימה לגופכם עלולה להפריע לכם להתרכז בלהיות רגועים ולמנוע מכם למצוא את מנוחתכם. השקעת מאמץ נוסף בבחירת כרית השינה הנכונה יעניק לכם שינת לילה עמוקה וטובה יותר. הכרית הנכונה יכולה להפוך כל לילה מעצבן לחווית שינה מתמשכת ומהנה. חשוב לדעת היכן להשיג את כרית השינה הטובה ביותר עבורכם. מבחר הגדלים והצורות הקיימים עבור כריות שינה הוא כמעט אין סופי, כמו כן קיים מגוון גדול של חומרים מהם ניתן לייצר כריות שינה, כמובן שסוג החומר ממנו עשויה הכרית משפיע גם על תג המחיר שלה. בעבר כריות מולאו בעיקר בנוצות, אך כיום כבר קיימת האפשרות לקנות כריות העשויות מספוגים אלסטיים שונים. אחד החומרים הנפוצים והפופולריים ביותר לייצור כריות הוא ספוג ויסקו אלסטי, המסוגל לספק תמיכה טובה לראש לצוואר ולגוף בזמן השינה. ספוג ויסקו אלסטי המשמש גם לייצור מזרונים, ידוע בתעשייה היצרנית כספוג עם זיכרון. ספוג ויסקו אלסטי גם מגביר את זרימת הדם בגוף. כריות שינה העשויות מספוג עם זיכרון מציבות את הגוף בצורה אופטימלית המאפשרת נשימה חלקה וללא הפרעות ובכך משפרות את איכות השינה. תנוחת השינה שלכם היא זו שתקבע את גודל וצורת הכרית אותה תקנו בסופו של דבר, לדוגמה, אם אתם רזים וישנים לרוב בתנוחה העוברית תהיה כרית בצורה מסויימת העשוייה מחומר ויסקו אלסטי שתתאים בדיוק לשימושכם. אנשים הישנים על הגב יזקקו לכרית בצורה שונה על מנת שתעשה עבורם את העבודה. בדומה לשאר החומרים מהם מייצרים כריות שינה גם בספוג ויסקו אלסטי עם זיכרון יש צורך להתאים את גודל וצורת הכרית למשתמש הספציפי על ידי בדיקות של עקמומיות הצוואר ומשקל הגוף. בדיקות אלה יאפשרו לכרית לתמוך בצורה מושלמת בגופכם בעת השינה. לגברים ונשים גבוהים כדאי לקנות כריות שינה גדולות יותר על מנת לאפשר לעצמם להמשיך לקבל תמיכה מתאימה גם במהלך השינה עצמה בגלל התנועות שהיא מלווה בהן, ולא רק לפני ההרדמות.


תגיות: כריות שינה, שינה, ד"ר גב, מזרון

www.dr-gav.co.il/?categoryid=236


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דר גב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]