חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יהושע רייכר - מאמרים מומלצים, ללמוד יזמות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עבודה מהבית כסף מהבית פורקס

נושא המאמר: איך לעשות כסף,בלי לעבוד?
מאת: אביב אברהמי   שמור מאמר למועדפים

איך לעשות כסף,בלי לעבוד? נשמע הזוי? אז ככה שממש לא! אפשר לעשות הרבה כסף, בהשקעה מזערית ''יחסית'' מבלי להניד אף-אף. אז איך זה עובד? הרוב המוחלט של המאמרים שנכתבו על ''איך לעשות כסף מהבית'' או ''איך לעשות כסף בלי לעבוד'' מפציצים את הקורא המסכן בתסבוכת שיטתית שנשמעת, יותר סינית מאשר עברית. אך הפעם אתם הולכים לגלות שיטה ייחודית אשר תוביל אתכם בפשטות להרוויח סכומים יפים ללא שום מאמץ. אז איך זה עובד? השלב הראשון הוא שלב של ''הקשר-תוכן''! הקשר הוא דומה לכוס ותוכן זה המים שבתוכו. אם ההקשר שלכם מלא,לא אוכל להוסיף אפילו טיפת מים, כי הרי אין מקום! אם אתם אנשים צדקנים שכל מה שנשמע מעבר להבנתכם ,מיד יתקבל באיקס אדום ,אז מאמר זה אינו מיועד לכם. הבא נחזור לתוכן. ישנם חברות פורקס,אשר מציעים ללקוחות שלהם תחנות מסחר ידידותיות ונוחות לשימוש. מה זה פורקס? פורקס זה זירת המסחר הגדול וממונף בעולם אשר מיליוני הוראות קניה ומכירה נקלעות אליה מכל כנפי העולם ,בכל רגע נתון. המוצרים אשר נסחרים בשוק זה,הם צמדים של מטבעות חוץ כמו דולר אמריקאי מול ין היפני וכדומה. היתרון הגדול של שוק זה,הוא המינוף הגבוה שלו.כלומר ניתן לקנות חוזים של 10000 דולר בהשקעה של 500 דולר בלבד. אם רק נדע לאיזה כיוון ילך המטבע אשר בחרנו לסחור בו ומתי הוא ייעצר, הרווח מובטח. אבל איך נדע מה לקנות? מתי לקנות? ומתי לצאת? ישנה שיטת מסחר יהודיית ''שקיים גם בארץ'' שבה תוכנות ממוחשבות ומתוחכמות להפליא,עושות זאת עבורך באופן אוטומטי לחלוטין. ''לא אפרסם את שם החברה כי אינני מתכוון לפרסם חברה כלשהי כדרך אגב! בטח אתם שואלים את עצמכם,אם קיימת חיה כזאת,איך זה שכל העולם ואשתו לא מתנפל עליו. להלן שתי סיבות לכך: 1- הבעיה של הקשר תוכן.כלומר זה טוב מכדי שאנשים יאמינו שהוא קיים. 2- העובדה שקיימות יותר מ- 350 תוכנות כאלה וקשה לדעת איזו מהן באמת רווחית. ''כי הרוב אינו רווחית. הבשורה הטובה, זו היא שבארץ קיימים עשרות מומחי פורקס שיכולים בפשטות להדריך אתכם איך לעשות זאת. יש לקחת בחשבון שמומחה אמיתי לא יסכים להדריך אתכם אם הוא מזהה את העניין של הקשר-תוכן אצל הלקוח. אני באופן אישי מנחה אנשים שמבינים שלא קיים סיכוי ללא סיכון,ומה שחשוב זה היחס של הסיכוי לעומת הסיכון. ההצלחה של לוטו נובעת מכך שהסיכון הוא נמוך מאוד. אך הבעיה זו היא שבאותה המידה גם הסיכוי. אם אנשים היו אמורים להשקיע עשר אלף דולר בלוטו והסיכוי היה נשאר נמוך, הרוב היה מסרב לכך. האם הייתם מוכנים לסכן 20& כדי להרוויח 100& והסיכוי היה שתיים לאחד לטובתכם? אם תשובתכם היא-כן, ואם אתם מודעים לכך שלא קיים סחר בעולם ללא סיכון אז תצאו לדרך ובהשקעה מינימאלית של כ-2000& תוכלו להרוויח משכורת חודשית יפה ''וגם תוכלו להפסיד את כל הכסף בסיכון יחסית נמוך''! זה דומה להוראות של העלון לצרכן של התרופות.האם תוותרו על התרופה בגלל הסיכון שבתופעות הלוואי? [email protected] http://www.belski.co.il/


תגיות: עבודה מהבית, פורקס

www.belski.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אביב אברהמי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]