חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מערכות ניהול תוכן - מידע בסיסי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לידים באינטרנט פרסום לפי תוצאות תוכניות שותפים גידול במכירות

נושא המאמר: תוכניות שותפים
מאת: מיטל הדר - מנכ"לית חברת Marketing Solutions   שמור מאמר למועדפים

תוכניות שותפים אחת הדרכים לשווק היום מוצר או שירות באינטרנט ולהגיע ללקוחות חדשים, היא באמצעות מודל של תוכניות שותפים. בסיס הרעיון בתוכנית שותפים הוא תשלום פר תוצאה, כלומר התשלום הוא רק בעבור תוצאה שהתקבלה בפועל: חשיפה, ליד, מכירה או כל פעילות שהיא בעלת ערך נבחר עבורך כמפרסם. מהי תוכנית שותפים? תוכנית שותפים /רשת שותפים ,היא זירת תיווך המתווכת בין מפרסמים (בעלי מוצרים או שירות) לשותפים (בעלי אתרים/ בלוגים, כותבי תכנים בפורומים, מומחי שיווק באינטרנט, בעלי רשימות דיוור, מקדמים בפייסבוק או בגוגל, חברות טלמרקטינג ועוד). הרשת לומדת את צרכי המפרסם, פותחת לו קמפיין ומאפשרת לשותפים למשוך את התוכנית ולשווק אותה בכל ערוצים המתאימים. הכול עובר ומנותב דרך הרשת עצמה. מה זה בכלל שותפים? שותפים הם בעלי אתרים/בלוגים, כותבי תכנים בפורומים, מומחי שיווק באינטרנט, בעלי רשימות דיוור, מקדמים בפייסבוק או בגוגל ולמעשה כל מי שפעיל באינטרנט ויודע כיצד לקדם את מכירת המוצר או השירות שלכם. מדובר במשווקי אינטרנט המעמידים את המדיה והניסיון שלהם, לרשות המוצר או השירות שלכם, בקונסטלציה של תשלום פר הצלחה מדידה. רוב השותפים משקיעים זמן ומשאבים על מנת לשווק את הקמפיינים שלכם, כך שהם דואגים לבניית תשתית אפקטיבית, כבר משלב ביסוס הקמפיין. בין אם מדובר בהקצאת שטח פרסומי באתר, הפצת תכנים באתרי מאמרים ברשת או בפורומים, בניית אתרי נישה בתחום, תקציב למודעות גוגל, מודעות בפייסבוק או בבניית דף אוהדים, ניהול קמפיינים במדיה חברתית, או כל פעולה אחרת המקדמת את תהליך המכירה ומניבה רווחיות. השותפים לומדים את המוצר, מגדירים קהל יעד, בודקים אפיקי שיווק רלוונטיים ולמעשה מתפקדים כמשווקי מוצר לכל דבר. היתרון היחסי הוא שאתם כמפרסמים משלמים רק עבור תוצאות ומתנהלים למול גוף אחד למול רשת השותפים הפועלת כמתווך בנכם לבין השותפים. אילו מודלים קיימים היום ברשת שותפים? קיימים חמישה מודלים מדידים, המאפשרים בדיקה של תוצאות: תשלום על פי לידים (השארת פרטים) – CPL תשלום על פי מכירה – CPS תשלום על פי שיחת טלפון – CPT תשלום על פי פעולה כגון הרשמה לאתר, או כל פעולה מדידה אחרת – CPA CPC – תשלום לפי הקלקות/כניסות לאתר האם כמפרסם אני יכול לשלוט על אמצעי הפרסום ? למפרסם יכולת להגדיר אמצעי פרסום רלוונטיים מבחינתו, כגון גוגל, פייסבוק, באנרים. השליטה על אמצעי הפרסום נמצאת אצל המפרסם ומוגדרת כבר בשלב העלאת הקמפיין, כך כל שותף מקבל החלטה איך והיכן הוא מפרסם. יחד עם זאת, על מנת להגיע לתוצאות אפקטיביות ביותר, חשוב לפתוח כמה ערוצי פרסום ולעבוד בהתאם להמלצת הרשת. האם כמפרסם אני יכול לבחור את השותפים שלי ? במידה והינך מבקש לפתוח את התכנית לשותפים ספציפיים, הדבר אפשרי ונעשה בתיאום עם הרשת. פה נכנסת מומחיות מנהלי רשת השותפים אשר פועלים בשוטף למול אותם שותפים ויכולים להמליץ לך כמפרסם על שותפים מתאימים לתכנית. איך בכלל אני יודע על מה אני משלם ? לרשת שותפים ממשק דוחות המאפשר לך כמפרסם לקבל את כל המידע אודות הקמפיין, בכל פרק זמן נתון ולפי חיתוכים שונים. ממשק דומה אגב פועל גם למול השותף, כך שהכול נעשה בשקיפות מלאה. התשלום נעשה בהתאם להגדרת תנאי התוכנית, כאשר אתה כמפרסם חייב לאשר או לדחות את התוצאות שהביא השותף, על סמך מה שהוגדר והוסכם עמך בהסכם הראשוני. לדוגמא, אם התוכנית הגדירה קבלת לידים מאזור גיאוגרפי מסוים, אתה ראשי לדחות ולא לשלם על לידים שהגיעו מאזור גיאוגרפי לא מתאים. כך גם לגבי הגבלות נוספות כמו ליד לא תקין, פרטים משובשים או כל מנגנון סינון אחר, שיאפשר לך לקבל תפוקה איכותית.


תגיות: תוכניות שותפים, לידים באינטרנט, פרסום לפי תוצאות


marketings.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיטל הדר - מנכ"לית חברת Marketing Solutions שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]