חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיל M75 missile





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אייפון אייפון סימפרי iphone

נושא המאמר: אייפון לקנות בחכמה
מאת: motioz   שמור מאמר למועדפים

רוצים לרכוש אייפון, לא יודעים איך, איפה...במאמר זה נעסוק בדרכים הכשרות לרכישת אייפון, בין אם זה רכישה בארץ או בחו"ל וכמובן נתייחס לצמידות המכשיר לחברות הסלולר, מתי עדיף לרכוש מכשיר שאינו נעול לחברה מסוימת ומתי אפשר להתפשר גם על זה תמורת חיסכון של כמה מאות שקלים. עד לפני כשנה, לא ניתן היה לרכוש אייפון בארץ, אנשים רכשו אייפון רק בחו"ל, בדצמבר 2009 אפל הרחיבה את המכירות שלה גם למדינות נוספות, ישראל ביניהם. היום אפשר לקנות אייפון בישראל, לרוב עם חוזה התחייבות שלא תמיד משתלם, עם כמות דקות חודשית, גלישה ועוד, לפחות בשתי חברות סלולאריות מתוך ה3 הקיימות (לא אציין את שמם כדי לא לפרסמם) בארץ ניתן לרכוש אייפון ללא התחייבות בתשלום של סכום מלא במזומן, במידה וחשבון הטלפון החודשי שלכם לא גבוה מידי אופציה זו עדיפה שכן התשלום הראשוני עבור המכשיר הינו גבוה יחסית אך תחסכו המון כאבי ראש ותשלומים גבוהים מידי חודש שכמובן ולא תנצלו את החבילה במלואה. אם רכשתם אייפון באחת מחברות הסלולר בארץ, תדעו שניתן לפתוח אותו לסימפרי (כדי שתוכלו להכניס כרטיס סים לשימוש בחברת סלולר אחרת), העלות לפתיחת האייפון נעה בין 80-100 ₪, לאחר הפתיחה תוכלו להשתמש במכשיר עם כל חברה סלולארית בארץ ובחו"ל. אייפון שאיננו סימפרי, ניתן להשתמש בו רק בחברת הסלולר ממנה הוא נרכש, אם רוצים בכל זאת להשתמש בו בחברה סלולארית אחרת, יש צורך בפריצה של המכשיר, פעולה זו איננה מומלצת עלי ידנו. לסיום התייחס לנושא רכישת אייפון בחו"ל, אפשר לרכוש אייפון בחו"ל בסכומים הנעים בין 2200 ₪ למכשיר נעול לבין 3200 למכשיר סימפרי, עדיך להשקיע קצת יותר ולקנות אייפון סימפרי, כך תחסכו כאבי ראש בעתיד. בהצלחה.


תגיות: אייפון, אייפון סימפרי, iphone

www.hipo.co.il/forums/71


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י motioz שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]