חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אסטרטגיות טיפוליות בשיטת הביו- פידבק - פסיכולוגיה - פסיכיאטריה - פסיכולוגים - טיפולים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בנקאות פרטית בנקאות

נושא המאמר: דגשים לפתיחת חשבון בנק בחו"ל
מאת: משה   שמור מאמר למועדפים

עולם הבנקאות עבר טלטלה רצינית בשנתיים האחרונות לאחר המשבר הפיננסי. רמת הפיקוח והרגולציה עלתה בצורה חדה ביותר. מבחינת הלקוח הפרטי או לקוח חברה המעוניינים לפתוח חשבון בנק בחו"ל, תהליך פתיחת החשבון הפך למורכב יותר ודורש מקצועיות רבה בתחום הבנקאי. בנקים ברחבי העולם הקשיחו מאוד את תהליך קבלת לקוחות ופעילותם העסקית וכיום נוטים להיות שמרנים כמה שיותר. נקודה זו חשובה ביותר מאחר ורוח הדברים הללו תלווה אותנו בכל התהליך של פתיחת חשבון בנק בחו"ל. נבחין בין פעילות בנקאית אישית/פרטית לבין פעילות מסחרית שמבוצעת דרך חברה. פעילות פרטית - חשבון בנק פרטי בחו"ל - נבחין בשני סוגים עיקריים:חשבון עו"ש רגיל וחשבון בבנק ל בנקאות פרטית. יש כמה הבדלים בין השניים: * חשבון בנק למטרות עו"ש משמש בעיקר למטרות של קבלת סכומי כסף בסדר גודל קטן עד בינוני, פיקדונות והעברות. ברוב הבנקים בחו"ל אין סכום מינימום להפקדה ראשונית והעמלות. החשבון אינו מדווח ואינו מפוקח ע"י רשויות ישראליות. ניתן לפתוח חששבונות בנק מהסוג הזה בעיקר בבנקים בקפריסין. * חשבונות בנק בבנקים לבנקאות פרטית - כאשר מדובר בסכף גדול (החל מ 500K $) מקובל ומומלץ לפתוח חשבון בנק באחד הבנקים הפרטיים בחו"ל, בדרך כלל בשוויץ או לוקסמבורג. חשבון זה שונה מהותית מחשבון בנק רגיל מאחר ומדובר בחשבון ברמת סודיות גבוהה וברמת שרות והשקעות מהגבוהות בעולם. ישנם בנקים רבים בשוויץ המציעים אופציה של פתיחת חשבןו בנק אך צריך להבין שישנם הבדלים מהותיים בין בנק לבנק בכל מאפייני החשבון לכן מומלץ להכיר היטב את הבנקים בשוויץ לפני הפניית הלקוח. (הערה - ניתן לפתוח חשבונות בנק בשוויץ ע"ש חברות זרות למטרות ניהול תיק השקעות או למטרותו הגנה על נכסים. החשבן אומנם מוגדר כחשבון עסקי אך איך בעצם שופ פעילות עסקית או מסחרית ). פמילי אופיס פעילים מאוד בשוויץ בתחום הבנקאות הפרטית. פעילות עסקית - חשבון בנק על שם חברה נבחין בשני סוגים לחשבונות על שם חברות: * חשבון על שם חברה למטרות מסחריות. מדובר על חשבון בנק מסחרי לכל דבר ועניין. כל חברה זקוקה לחשבון בנק על מנת לקבל/ להעביר כסף, הון עצמי, ערבויות וכדומה. אם אתה מתכנן להקים חברה בחו"ל ולפתוח לה חשבון בנק בחו"ל, קח בחשבון שמדובר על תהליך אורך ומורכב שבו תצטרך למסור לבנק את כל המידע בנוגע לנהנים בחברה, בעלי המניות, עיסוק החברה, לקוחות, מחזור עסקים וכדומה. * חשבון על שם חברה למטרות פרטית - מקובל מאוד בבנקאות הפרטית. לקוחות שמעוניינים לשמור על דיסקרטיות ומעוניינים לנהל את החזקותיהם בצורה יעילה, מקימים חברה זרה ופותחים לחברה חשבון בנק. אין מדובר על חשבון בנק מסחרי רגיל אלא על חשבון בבנק לבקאות פרטית ללא כל פעילות מסחרית. בעלי החשבון הם החברה ולכן כל תכתובת מכתים ורישומים שונים הם על החברה. כמובן שהבנק ירצה לדעת מי הם הנהנים בחברה ולקבל את כל מסמכי החברה לצורך פתיחת החשבון בנק בחו"ל.


תגיות: בנקאות פרטית, בנקאות, חשבון בנק בחו''ל, פתיחת חשבון בחו''ל

www.private-banking.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]