חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד לבחור תחפושת לפורים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתמחים ראיית חשבון חשבונאות מבחני מועצה

נושא המאמר: התמחות בראיית חשבון
מאת: סטז'ר   שמור מאמר למועדפים

כל סטודנט לחשבונאות בארץ נאלץ מתישהו לקבל את ההחלטה – איפה ובמה אתמחה? הבעיה מתחילה בחוסר קריטי של מידע. איך אפשר לבחור כשאתה לא מכיר שום דבר? הדבר היחידי שהדהד בין כותלי בית הספר למנהל עסקים זה איזהשהו מושג על "הביג 4" –ארבעת משרדי ענק, פירמות גלובליות שמקסימום 10% מהמחזור שלי ידע למנות את כולם ואיזה סיפור על פירמה חמישית שכמעט ופשטה את הרגל בעקבות שיבוש הליכי חקירה בפרשת אנרון. מעבר לכך, במה אפשר להתמחות? רק בביקורת? המושג "מחלקה מקצועית" ו"מחלקה כלכלית" נזרק לאויר, מה זה אומר? זה רק לכלכלנים? הבעיה ממשיכה – גם אם הלכת וביררת פחות או יותר מה מתאים לך, איך משווים בין המשרדים הקיימים? מה עדיף? אין היום שום כלי שיכול להשוות בין משרדים. אף מקור ידע שמאגד את הכל שיכול לתמוך בסטודנטים לחשבונאות. ההחלטה על איפה תעשה את הסטז' היא החלטה אקוטית וכנראה תשפיע על הקריירה שלך בצורה מהותית, לא היית רוצה לקבל את ההחלטה הזאת על בסיס ידע וניסיון (של אחרים) ולא על סמך מזל? אתר סטז'ר - STAGER.CO.IL פרוייקט של סטודנטים מהאוניברסיטה העברית ששם לעצמו למטרה לשפר את הידע המצוי בפני סטודנטים לחשבונאות, מתמחים ורואי חשבון בתחילת דרכם באמצעות הנחלת ידע שנצבר אצל מתמחים ורואי חשבון במשרד בו הם עובדים או עבדו בעבר. באופן זה אנו מקווים שרואי החשבון המתחילים יוכלו לקבל החלטות נכונות יותר באשר למקום עבודתם העתידי, החלטות המבוססות על ידע ולא על מזל. אנו מאמינים שביחד נוכל לקדם את מסלול התפתחותם של רואי חשבון בתחילת דרכם ולשנות את האופן בו רואי החשבון המתחילים מתקדמים במקצוע ראיית החשבון. אתר STAGER כולל מספר חלקים עיקריים: רשימת משרדי ראיית חשבון חושבים להתחיל לעבוד במשרד מסוים? לרשותכם רשימת משרדי רואי חשבון הניתנת למיון לפי אזורים בארץ, באמצעות רשימה זו תוכלו להתעדכן לגבי המשרדים הפועלים היום בשוק, חווית העבודה באותם משרדים, קבלת מידע מעובדים של המשרדים בהווה ובעבר, והשוואת פרמטרים שונים המעניינים אתכם. רשימת מוסדות ללימוד חשבונאות הרשימה מספקת מידע על המוסדות השונים ללימוד חשבונאות בארץ והשוואה בין המוסדות באמצעות שיח בין הסטודנטים. מאמרים באתר יפורסמו מידע ומאמרים רלוונטיים לסטודנטים למתמחים ולרואי חשבון בתחילת דרכם המקצועית בתחומי החשובנאות השונים. המידע המפורסם באתר נכתב על ידי צוות הכותבים של אתר סטז'ר הכולל מרצים לחשבונאות, רואי חשבון מנוסים, ומתמחים בחשבונאות העובדים במגוון משרדים. בעתיד הקרוב צוות אתר סטז'ר פועל להעלאת לוח דרושים המיועד לרואי חשבון ואנשים בעלי השכלה חשבונאית בלבד.


תגיות: מתמחים, ראיית חשבון, חשבונאות, מבחני מועצה

www.stager.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י סטז'ר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]