חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בעקבות היקפים אדירים של שיקים חוזרים, עו"ד מומחה להוצל"פ מזהיר: על המשק להפסיק לקבל תשלום בהמחאות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מחולל חמצן נייד מנורת מלח חמצן בבית סטורציה

נושא המאמר: שיפור יעילות הטיפול בחמצן ביתי באמצעות מנורת מלח טיפולית ביתית
מאת: מוטי פנסו   שמור מאמר למועדפים

משתמשי חמצן בבית הנם מטופלים אשר סובלים מלפחות אחד מהתסמונות הבאות: מחלת ריאה כרונית חסימתית או COPD אשר הנה שם כולל למספר תחלואים כגון אמפיזמה (או נפחת )וברונכיטיס כרונית, בעיות כרוניות בדרכי הנשימה, דלקות ריאות חוזרות המלוות ברמות חמצן נמוכות בדם, אי ספיקת לב או CHF , סרטן ריאות ועוד. מטרת הטיפול הביתי ארוך הטווח בחמצן או כפי שהוא נקרא בעגה המקצועית LTOT Long Term Oxygen Thearpy הנה לשמר אצלם ערכי סטורציה גבוהים יחסית, לשפר את חימצון הרקמות ואספקת החמצן לאיברים הפנימיים, לאיברים הפריפריאליים, לרקמת המוח ולנסות לשמר ולמנוע הדרדרות במחלה. מחקרים רבים מצביעים כי שימוש בחמצן במשך כל הלילה ובחלק משעות היום לעומת אי שימוש בחמצן- פירושו רווח של עד 5 שנים בתוחלת החיים הממוצעת אצל חולה הריאות הכרוני. מנגד, הטיפול בהלותרפיה או שאיפת תרסיס מלח , מוגדר כטיפול רפואי משלים אך גם הוא נתמך בעשרות מחקרים קליניים ונסיון מדעי. מן הידועות היא שטיפול במנורת מלח ביתית אשר פולטת תרסיס מלח עדין בצורת יונים שליליים ואשר מטהר את אוויר החדר, מעודד למעשה שחרור ליחה ומשפר את ניקוז הסימפונות משפר את קרומי דרכי הנשימה מפני זיהומים ומונע דלקות. מהניסיון המצטבר הגדול של חברת פי-מדיקל ציוד רפואי ודיאגנוסטי בע"מ , נוכחנו לדעת ששילוב טיפול בחמצן ביתי יחד עם טיפול במלח ע"י מנורת מלח טיפולית ביתית- יוצר אפקט סינרגיסטי מרשים. כתוצאה ממחלת הריאה הכרונית, סובלים משתמשי החמצן לעיתים קרובות משיעול ממושך וכרוני, מליחה מרובה ודלקות בריאות ובסימפונות. משתמשי החמצן בבית גם רגישים יותר למחלות חורף, למצבים אלרגיים ולזיהומים נשימתיים חוזרים. ממשוב ותצפיות שערכנו, מטופלי החמצן אשר נחשפים למנורת המלח הטיפולית –ביתית, מדווחים על הקלה משמעותית בכמות הליחה בדרכי הנשימה שלהם, בתופעת שחרור ליחה ו'ניקוי' דרכי הנשימה ובהקלה מבורכת בשיעול. למעשה, לאחר תהליך ניקוי דרכי הנשימה אצל משתמש החמצן- יעילות הטיפול בחמצן הביתי משתפרת ולעיתים כתוצאה מכך, הרופא אף מפחית את מינון החמצן הנדרש בכדי להבטיח רמת ריווי חמצן נאותה בדם. הטיפול במנורת מלח רפואית של חברת פי-מדיקל , אשר הנה גוש מלח טהור, בן מליוני שנים, אשר נחצב ממעמקי האדמה במכרות המלח במזרח אירופה, אינו מערב סטרואידים או אנטיביוטיקה, אינו חודרני והנו בטוח במיוחד. אנו בחברת פי-מדיקל סבורים שמשתמשי החמצן בבית יפיקו תועלת רבה מטיפול נשימתי משלים זה. הכותב הנו ביולוג רפואיB.Sc.,M.B.A ומומחה בעל שם בתחום הציוד והמכשור הרפואי לניידות ולשיפור איכות החיים.


תגיות: מחולל חמצן נייד, מנורת מלח, חמצן ביתי, סטרציה

www.portableoconcentrators.com/52418/%d7%9e%d7%a0%d7%95%d7%a8%d7%aa-%d7%9e%d7%9c%d7%97


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מוטי פנסו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]