חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תביעות בגין תאונות סוסים - סוסים - תאונות סוס - תאונת סוסים - עורך דין תאונות סוס





    קישורי טקסט (לפרטים)




עזרה בקידום אתרים במנועי חיפוש ב 75 ש"ח לחודש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תכלס שיווק באינטרנט קידום אתרים הקמת אתר אינטרנט

נושא המאמר: שיווק באינטרנט
מאת:    שמור מאמר למועדפים

שיווק באינטרנט חלק ניכר מהצלחתו של כל עסק הוא שיווק. במשך השנים האחרונות האינטרנט הפך לאחת המדיות הרלוונטיות, אם לא הרלוונטית ביותר במדינות המערב. האינטרנט תופס תאוצה בלתי רגילה גם במדינות המזרח ומדינות מתפתחות אחרות. השיווק באינטרנט הוא חלק חשוב מאד מהתחום, המתפתח לצד תעשיית המסחר באינטרנט. לשיווק מסוג כזה ישנם יתרונות מובהקים. על מנת להגיע עם מסר מסוים למספר האנשים הגדול ביותר, יש למקם את המידע באופן מדויק, חסכוני, יעיל ומושך. כיום, אתרים רבים מאפשרים גישה למידע על הגולשים בו, ולכן קל מאד למקד את הפרסום כך שיתאים לגולש נתון. כך לדוגמא, אישה הקוראת דואר אלקטרוני המבשר לה על הולדת קרוב משפחה, עשויה לראות בצד תא הדואר שלה פרסומת על תרופה לפריון, על תחליף חלב אם ועל שירות מיוחד של שמרטפים מומחים. כיצד זה יתכן? זה פשוט למדי: מנוע חיפוש מזהה מילות מפתח אפילו בתוך תוכן של מכתבים אלקטרוניים פרטיים ומתאים אל מילות המפתח האלו פרסומות המכוונות אל הגולשים באופן מדויק. שיווק באינטרנט מאפשר גישה לקהל עצום, בכל העולם, בכל שעה ובעלויות נמוכות יחסית. אפשרות תוכניות השותפים, אשר מקשרים בין אתרים רלוונטיים על פי הסכם, מגדילה גם כן את החשיפה לשירות, מוצר או אתר. מימד נוסף הוא השארת הגולש באתר זמן רב ככל שניתן כדי שייחשף לתוכן האתר ויהפוך ללקוח. ישנה חשיבות גדולה ליחס המרה, שפירושו היחס שבין כמות הגולשים לדף לבין אלו שממלאים את הפעולות שרצינו שיבצעו באתר, כגון השארת פרטי התקשרות, רכישת שירות או מוצר. בשיווק באינטרנט ישנה המרה של חשיפה לכסף, וכך אפשר להשתמש במידע על יחס הקלקות, כלומר היחס בין כמה פעמים פרסומת מסוימת מופיעה לבין כמה פעמים גולשים לחצו עליה. באופן דומה, בעלי אתרי רשתות חברתיות ואתרי סימניות מאפשרים למשוך גולשים אל תוכן שמעניין אותם במהירות ובקלות ובתמורה, הם מקבלים גמול על כל לחיצה המקשרת בין האתר שלהם לאתר של מפרסם מסוים. גורם המשחק תפקיד חשוב בנשא זה הוא שירות AdWords של גוגל, המאפשר לבחור מילים המתאימות לשיווק הממוקד ולהגיע אל אוכלוסיית יעד מבוקשת.


תגיות: הקמת אתר באינטרנט, קידום אתרים, שיווק באינטרנט

www.tachles-web.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]