חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהי ההגדרה להטרדת עד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טתא הילינג תטא הילינג יצירת מציאות שינוי דפוסי התנהגות

נושא המאמר: טתא הילינג – ללמוד ליצור מציאות בעצמנו
מאת: חגית יהודה   שמור מאמר למועדפים

מה זה טתא הילינג? לכולנו יש את היכולת המולדת להתחבר לאנרגיית הבורא, לרפא, לקבל מסרים, ליצור עבורינו גן עדן עליי אדמה. עם זאת, נראה שלעיתים אורח החיים המערבי שואב אותנו למקומות אחרים, אנו מוצאים את עצמנו בתוך מרוץ, ניזונים מלחץ, פחד, כעס.. מתרחקים מהחלום.. טתא הילינג עוזרת לנו לחזור למסלול. בעזרת כלים פשוטים ופרקטיים נלמד כיצד להאט את גלי המוח לתדר של גלי טתא - מצב בו האינטואיציה ויכולת התקשור הן ברמת שיא, ותת המודע נגיש. נלמד להתחבר לאנרגיית הבורא וליצור שינוי באמונות ובדפוסי ההתנהגות שמעכבים אותנו. כך מתאפשרת עבודה התפתחותית עמוקה ברמה של התת מודע. המילה טתא לקוחה מהאותיות היווניות והיא מייצגת את אחד מגלי המוח שלנו: אלפא, ביתא, גמא,דלתא וטתא (בעברית נכתב גם כתטא הילינג, טטה, טתה וכו'..). טתא הילינג אם כך, זהו ריפוי בעזרת גלי טתא. למי זה מתאים? עם טתא הילינג ניתן לטפל בבעיות פיסיות (מחלות, כאבים), בבעיות רגשיות (דיכאון, חרדות) או בכל קושי שמעסיק אותנו (זוגיות, קריירה, מצב כלכלי). בקורס טתא הילינג של 3 ימים ניתן ללמוד לעשות זאת בעצמנו! ללמוד להעיר את היכולת המולדת שלנו לתקשר ולקבל מסרים ממקור הבריאה, להגשים דברים חדשים בחיינו ולעשות שינוי. ללמוד לטפל בעצמנו ובאחרים ולהוסיף לארגז הכלים שלנו כלי עוצמתי שמאפשר קיצור תהליכים בצורה משמעותית טתא הילינג זאת דרך חיים! דרך טתא הילינג אנו לוקחים אחריות מלאה על החיים שלנו. במקום להיות קורבן של הנסיבות, יש לנו כלי איתו נוכל לבדוק מדוע זה קרה ואיך זה משרת אותי מהמקום העמוק ביותר, מהמקום של התת מודע. משם כל שנותר לנו הוא לרפא את המקום הזה, לשנות את האמונות החוסמות שיצרו אותו ולהגשים מציאות חדשה. דרך טתא הילינג אנו יוצרים את המציאות כפי שאנחנו רוצים אותה בכל יום ובכל רגע!! " פגשתי את חגית ומיד אהבתי אותה, זו הסיבה שהרגשתי שגם אני צריכה ללמוד תטא הילינג והיום אני בוגרת הקורס המדהים והמשמעותי הזה. חגית מעבירה את הקורס בדרך מלאה באהבה בהירות ועניין, היא פתחה בפנינו צוהר לעולם בו הכל אפשרי ונטעה בנו את האמונה בעצמנו! יכולת הנתינה שלה הצליחה לעבור כל מחסום אפשרי. תודה על שהפגשת אותי עם אמת כל כך פשוטה וחיובית תודה על שעזרת לי להתחבר לאהבה האין סופית והנקייה הזו ולמען האמת גם תודה שאת (לי זה אומר הכל) באהבה ללא תנאי" חלי גרנטשטיין 17/07/2010 מוזמנים לקרוא חוויות וסיפורי ניסים של תלמידים בוגרי הקורס אשר משלבים את השיטה בחיי היומיום שלהם בטבעיות. לפרטים נוספים לגבי קורס טתא הילינג צרו קשר בטל. 054-2405131, במייל [email protected] או באתר 


תגיות: טתא הילינג, תטא הילינג, יצירת מציאות, שינוי דפוסי התנהגות  


 


 


 

www.hagityehuda.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חגית יהודה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]