חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תרגילי מוח ® Brain Gym בעבודה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב בתים עיצוב הבית עיצוב בית עיצוב בתים פרטים

נושא המאמר: עבודות של עיצוב בתים
מאת: אפרת דניז   שמור מאמר למועדפים

עיצוב בתים של מעצבת פנים כיצד ניגשים לעיצוב בית? האם אנחנו פשוט בוחרים משהו מהקטלוג האחרון של אחד ממגזיני העיצוב האחרונים? האם כדאי לנו לגלוש בין האתרים, לראות משהו יפה ובהתאם לכך להחליט, כן זה הסגנון שלי. נלך על הבחירה. אז אפשר לעשות הרבה דברים בעיצוב בתים. חשוב לזכור תפיסת יסוד, העקרון לפיו אני פעולת בכל נושא עיצוב הבתים והוא התשובה לשאלת מפתח - מה זה בית בשבילנו? לבית יש הוויה. בית הוא מקום שיכול להעניק לנו תחושות באמצעות אוירה. יכול לדכא ולהלחיץ אותנו, יכול לרומם את רוחינו. אז מה עושים בתכל'ס? איך נגשים לכל הדבר הגדול הזה שנקרא עיצוב בתים. הנקודה החשובה בבואנו לעצב את הבית, הוא קודם ההבנה עם עצמינו מה אנחנו לא רוצים או רוצים. ממש לרשום, ולעשות שיעורי בית. איזה פונקציות נחוצות לנו, למה אנחנו לא מרוצים מהמצב הקיים. מה נרצה לשנות. לדמיין לנו את חיי היום יום שלנו, בלי ליפות אותם, לנסות להיות אוביקטיבים. נרשום הכל על גבי דף נקי. תהליך זה נעשה ביוזמת או בעזרת מעצבת פנים, ונקרא הכנת פרוגרמה לעיצוב בית. לדוגמא עיצוב פינת משפחה. כמה בני משפחה, מתכנסים, האם גם אוהבים לאכול שם, איך אנחנו אוהבים לשבת, אנחנו צריכים גם שולחן, לפיכך באיזה גודל, גובה? האם אנחנו גם משחקים עם הילדים שם? מקום איחסון, רק לסרטים וקלטות? האם גם קוראים שם ספרים? מקום איחסון למשחקים, איזה גודל. נוסיף בעיצוב פינת המשפחה גם ספריה. עוד שאלה מהותית בעיצוב ותכנון הבית. איזה קשר אנחנו רוצים כהורים עם הפינה הזאת? אפשרות צפייה מרחוק? שתאפשר לנו שליטה. האם יהיה שם הרבה רעש? בכלל,איפה משחקים עם החברים בכל משחקי הפלייסטיישן וכו. האם אנחנו מעדיפים דווקא פינה מבודדת? שתקנה לנו שקט ולא תפריע למהלך שאר בני המשפחה. זו רק רשימה חלקית. כל השאלות האלו נשאלו רק לגבי עיצוב פינת המשפחה. התשובות לכך צריכות להיות ברורות. ובהתאם לכך אדע לעצב את פינת המשפחה שתתאים לצרכי כל בני המשפחה לאורך זמן. כמו כן אדע לתכנן ולעצב את הגדלים המתאימים ושימוש בחומרים , כמו בדי ריפוד, הניתנים לניקוי, ( אבל באמת לא רק לפי דברי המוכר....)בחירת סוגי הריהוט , רגישות לשריטות וכו. בעיצוב הבתים, לפיכך יש להתייחס קודם כל לחלק השימושי. כלומר לפונקציונלי , ורק אחר , בהתאם לכך נבחר את הסגנון העיצובי. ישנם סגנונות רבים בעיצוב בתים או עיצוב הבית. ישנן אופנות כמובן, שתמיד נהיה מושפעים מהם. חשוב לברר מהוא סגנון העיצוב המדבר אליכם, המשתלב עם כלל הבית.. אם זאת אינני חושבת , שחייבים להצמד לסגנון מסוים בלבד. בהחלט אפשר ורצוי לשלב מספר אלמנטים וכך לגבש את סגנון העיצוב האישי שלכם. כמו עיצוב הבתים לא חייב להיות בטוטאל לוק Total look לגבי כל חדרי הבית. חדר המשפחה עם אינו פתוח לסלון , יכול לקבל סגנון וצבעים משלו, כמו כן עיצוב כל אחד מחדרי השינה , בהתאם לאישיות דיריו! תנו חופש לילדים, לא חייב להיות תכלת וורוד!


תגיות: עיצוב בתים, עיצוב הבית, עיצוב בית, עיצוב בתים פרטים

www.deniz-design.co.il/gallery.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אפרת דניז שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]