חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניקוי חלונות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית אתרים בניית אתר

נושא המאמר: בניית אתרים ובחירת צבעים
מאת: אריאל מורי    שמור מאמר למועדפים

על בניית אתרים ובחירת צבעים שיהיה לכם יום כתום ! אה... אולי סגול ? אפור ? אדום ? צבעים הם עניין 'טריקי'. זהו. עכשיו כששחררנו והוצאנו את זה מהמערכת, כשאמרנו קבל עם ומאמר שבחירת צבעים בעת בניית אתרים היא עניין קשה ורב תהפוכות, עכשיו אפשר להמשיך הלאה. חשיבותה של בחירת צבעים בזמן בניית אתרים היא עצומה, מורכבות הפרמטרים הכרוכים בבחירה היא רבה, ואפילו מומחי בניית אתרים הגדולים ביותר מוצאים עצמם פעמים רבות מפגישים את ראשם עם המקלדת ותוהים – איך מבצעים בניית אתרים מוצלחת ואיך בוחרים צבעים בצורה נכונה ? כל הגן לבש לבן ? עקרונות בניית אתרים ובחירת צבעים לאתר בחירת צבעים לאתר היא כאמור משימה מורכבת, המגלמת בתוכה עקרונות ויזואליים רבים – כיצד ייראה האתר, אילו אסוציאציות יעוררו הצבעים שבו אצל הגולשים, והאם צבעי האתר יניעו אותם לפעילות המתבקשת, זו שהוגדרה על ידכם בעת תהליך בניית אתרים עצמו. תורת הצבע הבסיסית גורסת כי בעת בניית אתרים , התאמת הצבעים מבוצעת בהתאם למהות האתר וקהל היעד. בניית אתרים כוללת גם מתן תשומת לב לבחירת צבעים שונה עבור נשים או גברים, ואפילו בניית אתרים בהבדלי צבעים בין מדינות – במדינות המערב לדוגמה, נתפס הצבע הלבן כניטראלי, מואר, מזמין ורגוע, ואילו במדינות המזרח הרחוק הוא מקושר ישירות עם המוות. בקיצור – יש משמעות לצבע. עוד "עשה ואל תעשה בצבעים" בעת בניית אתרים מומחי בניית אתרים יודעים כי צבעים חמים (אדום, צהוב, כתום) הם צבעים מזמינים ומניעים לפעולה, מה שהופך אותם שימושיים במיוחד בעת בניית אתרים למכירות למשל. זאת לעומת צבעים קרים (כחול, ירוק וסגול) אשר מרגיעים ומעוררים מחשבה, ולפיכך משמשים בדרך כלל אתרי מידע. בעת בניית אתרים , חשוב שלא להשתמש בצבעים מנוגדים (סגול-כתום, אדום-ירוק) העשויים לגרום לתחושה של אי נעימות בקרב הגולשים. גם קונטרסט גדול מדי בין צבעים לא יעשה טוב, לכן מומחי בניית אתרים יודעים שעדיף להימנע למשל מאתרים בשחור ולבן (על אף שלפעמים הם נראים כמו מפלט מצוין). כלים להתאמת צבעים וחשיבותם בתהליכי בניית אתרים בין הכלים הטכניים המסייעים בשלבי בניית אתרים השונים, אפשר למצוא כלים המציעים ערכות צבעים מוצלחות, כאלה שנוסו בהצלחה על בני אדם ונמצאו מתאימות ביותר למרבית האוכלוסייה. המלצתנו היא לבחור את צבע האתר הבסיסי שלכם (המותאם לקהל היעד ולמהות האתר), להזין את ערכי ה-RGB שלו, ולקבל קשת צבעים המתאימה לאותו צבע בסיסי – צבעים שינוצלו בעת בניית אתרים כצבעי פונטים, כצבעי מסגרת וכו'. בניית אתרים באמצעות כלים אלה מאפשרת את יצירתם בצורה הרמונית ומושלמת, וההיעזרות של מומחי בניית אתרים בהם מבטיחה כי האתר שלכם יהיה אחיד ומושך מאין כמותו. ומה לגבי בניית אתרים עבור עיוורי צבעים ? בניית אתרים עבור עיוורי צבעים היא אתגר -– חישבו למשל על בניית אתרים, הכוללת שני כפתורים בדף, כפתור "אישור" אדום וכפתור "ביטול" ירוק. צבעי אדום-ירוק הם המבולבלים ביותר בקרב עיוורי צבעים, וכיצד הם ידעו על איזה כפתור ללחוץ ? המשמעות היא כי בעת בניית אתרים ותכנון הצבעים באתר, יש להתאימם גם לבעלי מוגבלויות (עיוורי צבעים במקרה הזה), ולהקפיד על חלופות, שיאפשרו להם את תפעול האתר בצורה נכונה וטובה. לשם כך נדרשים מומחי בניית אתרים לעשות שימוש בכלים, המאפשרים לדמות את האתר כאילו רואה אותו עיוור צבעים. באמצעות הפעלת הכלים האלה, יכולים אנשי בניית אתרים להבין כיצד רואים אותם גם מי שאינם רואים צבעים, ולבצע את התיקונים באתר כך שייראו מושכים ומעניינים גם עבורם.


תגיות: בניית אתרים, בניית אתר, בחירת צבעים

www.my-web.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריאל מורי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]