חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הסרת שיער באמצעות טכנולוגית הSHR בישראל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מפלגת קדימה ציפי ליבני חברי כנסת בקדימה

נושא המאמר: מפלגת קדימה
מאת: גו קדימה   שמור מאמר למועדפים

ב-21 בנובמבר 2005, הודיע ראש הממשלה דאז, אריאל שרון, על פרישתו מהליכוד ועל הקמת מפלגת "קדימה". ישבנו דרוכים מול הטלוויזיה והרגשנו, בדם המפעם בעורקינו, שהנה, הנה זה קורה. קמה לה מפלגה צעירה, רעננה, מלאת ביטחון ושמחת חיים, שסוף סוף תעמיד את הפוליטיקה הישראלית במקומה. תנועה שחבריה צמאים לשינוי וחדורי מוטיבציה, שכוונותיה כנות ורעיונותיה גדולים מהחיים. חשנו כי יום זה הוא יום מכריע לעתיד המדינה. כחמישה עשר אלף איש התפקדנו בתקופה זו לתנועת קדימה. חמישה עשר אלף איש ואישה, מכל קשת האוכלוסייה היוו את הבסיס המייסד של התנועה. היינו, כולנו כאחד, אזרחים שאכפת להם - עובדים, משכילים, אנשי משפחה ומעל הכל, מלאי תקווה. ימים עברו, ועם הזמן חלומנו הלך ואיבד מקסמו. תוך כדי פעילותנו בתנועה, ובתקופת הבחירות שנערכו בה, נחשפנו לתופעות לא ראויות וראינו איך חלום המפלגה המבטיחה מתחיל להיסדק.. החל מהתככים והפלגנות דרך עסקי הקומבינה, מיפקדי הארגזים, בריחת קדימאים איכותיים וכלה במה שחוזות עינינו כיום – הפלגנות חוגגת ומפלגת האופוזיציה מגומגמת... חלקיכם בטח יגיד עלינו - שוב האנשים הללו שאוהבים להשתמש בביטויים "פוליטיקה נקייה", "פוליטיקה אחרת". מאוד אופנתי להיות היום "פוליטיקה אחרת". אבל אנחנו יודעים, שכל דבר שמשתמשים בו מעבר למידה, מאבד את משמעותו. לכן אנחנו, אזרחי המדינה, מראשוני המתפקדים למפלגה, מבקשים דבר אחד פשוט: שהעם ינהל את הפוליטיקה – ולא שה"פוליטיקה", על כל המשתמע מכך, תנהל את העם. מדיניות – למדינה. לא ההיפך. חברים יקרים מאסנו בשיטה הזאת. בואו נוקיע את התופעות הללו מתוכינו, בואו נטה יד ושכם ונעשה את מה שצריך כדי להבטיח, שמפלגת קדימה תחזור להיות במקום הראוי לה, מפלגת השלטון! אנחנו החלטנו לקחת את המושכות לידיים ולעשות מעשה. הקמנו את אתר האינטרנט הזה עבורנו, עבורכם ועבור כל אלו שאכפת להם מעתיד המדינה. שאכפת להם באמת. אז מה אנחנו רוצים? להתאחד כולנו, אלו שמאמינים, אלו שרוצים לפעול אך לא יודעים מאיפה להתחיל, אלו שרוצים להיפגש ולהתייעץ, לתמוך ולהיתמך. להוות גוף חזק ויציב, שייתן משקל-נגד אל מול כל אותן קבוצות, שמובלות אל הקלפי, ובוחרות על פי הסכם ידוע מראש ולא על פי המיית ליבן. למצוא בין הקבוצות האלו את האנשים שבכל זאת רוצים להשפיע; האנשים האמיתיים, הכנים – ולצרף אותם לשורותינו. לפעול כגוף גדול המפעיל לחץ בריא על אותם מועמדים שיוכיחו את עצמם – ולגרום להם שיקיימו את הבטחותיהם אל מתפקדי התנועה. להשפיע באופן משמעותי על זהות הרשימה לכנסת, מתוקף היותנו גוף דעתני ומבין, ולא גוף המונע על ידי שיקולים זרים וקרים. להוות עבורכם בית בו ניתן לדון בנושאים משותפים, לקרוא חומרים אמיתיים ובעיקר לפעול יחד למען מטרה משותפת. לדווח בשקיפות טוטאלית, ללא נטייה למועמד זה או אחר, על כל מה שקורה בכנסת. לגרום להם שם להבין, שכדי להיות ראויים לקול שלנו – עליהם להיות קודם כל ראויים. להוביל מהלכים אסטרטגיים, שבסופם תתפוס מפלגת קדימה את מקומה הראוי בקדמת הבמה הפוליטית כמפלגה מחוזקת וראויה לאמון העם. איכפת לנו, לכן אנחנו כאן.


תגיות: מפלגת קדימה, ציפי ליבני, חברי כנסת בקדימה

www.gokadima.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גו קדימה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]