חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קבוצות רכישה באזור הים השחור (ורנה)





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יתר לחץ דם ריאתי COPD מחולל חמצן נייד אי ספיקת לב

נושא המאמר: שיפור באיכות החיים עבור חולי יתר לחץ דם ריאתי, חולי אי ספיקת לב וחולי COPD, באמצעות מחולל חמצן נייד
מאת: מוטי פנסו   שמור מאמר למועדפים

שיפור באיכות החיים עבור חולי יתר לחץ דם ריאתי, חולי אי ספיקת לב וחולי COPD , באמצעות מחולל חמצן נייד יתר לחץ דם ריאתי או Pulmonary Hypertension הנה עלייה בלחץ הדם בעורקי הריאות או בורידי הריאות או בנימי הריאה. האבחון של יתר לחץ דם ריאתי הנו מורכב ובד"כ התלונות המגיעות מן החולים הם על קוצר נשימה במאמץ (אשר אינו מוסדר מיידית לאחר מנוחה) , עייפות, חולשה, כאבים בחזה ואף לעיתים אבדן הכרה. הסיבות ליתר לחץ דם ריאתי וסיווג יתר לחץ דם ריאתי לקבוצות מהווה מורכבות נוספת באבחנה בזמן של המחלה. לאחר שהחשד עולה, על החולה לעבור סדרת בדיקות ולעיתים קורה שיתר לחץ דם מאובחן רק כאשר המחלה נמצאת בשלבים מתקדמים. לעיתים החולה שרוי כבר במצב של אי ספיקת לב. (CHF). הסיווג והחלוקה של תתי הקבוצות ביתר לחץ דם ריאתי עודכנה ע"י ארגון הבריאות העולמי ומתחלקת ל: 1. יתר לחץ דם ריאתי עורקי הנובע מגנטיקה משפחתית הקשורה למחלה או מקשר למחלות אחרות. למעשה בקטגוריה זו כלי הדם בריאות הופכים לצרים כך שהלב פועם בקצב מהיר יותר בכדי להזרים דם לריאות. 2. יתר לחץ דם ריאתי וורידי הנובע ממחלות לב. 3. יתר לחץ דם ריאתי הקשור למחלות ריאה, רמת חמצן נמוכה בדם (היפוקסמיה), COPD , מחלות אינטרסטיציאליות של הריאה ואף כתוצאה מחשיפה כרונית לגובה רב. 4. יל"ד ריאתי הנובע מתסחיף כרוני או מחלה תרומבוטית. הטיפול במחלה נקבע על פי סיווגה אך עקרונית, החולה נכנס למשטר טיפולים נמרץ אשר כולל בין היתר תרופות משתנות, מתן חמצן ותרופות נוגדות היווצרות קרישי דם. בהיבט הכירורגי קיימים מספר ניתוחים להקלה של הלחץ שעל הצד הימני של הלב וכן ניתוחי השתלות ריאה. המרכז הגדול ביותר בישראל לטיפול בחולי יל"ד ריאתי נמצא בבית החולים בלינסון בפ"ת, בראשותו של פרופ' קרמר הנודע. כיום, בניגוד לעבר, שיעור ההישרדות ותוחלת החיים עלתה וזאת תודות לאבחון המוקדם יותר,תודות לשיפור ביעילות התרופות ולניטור טוב יותר בקרב החולים. בנושא שיפור באיכות החיים של חולי יתר לחץ דם ריאתי, מציעה חברת פי-מדיקל ציוד רפואי ודיאגנוסטי בע"מ את מעטפת הפתרונות המלאה לניידות , נסיעות והתנהלות עם חמצן מחוץ לבית. חולי יתר לחץ דם ריאתי וחולי סי או פי די יכולים לחיות שנים עם הטיפולים התרופתיים המגוונים הקיימים כיום והם יכולים לשפר את איכות חייהם בצורה דרמטית באמצעות מחוללי החמצן הניידים. מחולל חמצן נייד הנו מכשיר חמצן קומפקטי אשר פועל ללא מגבלת זמן באמצעות סוללות עד 12 שעות, באמצעות חיבור לרכב או לחשמל בכל מקום. מחולל חמצן נייד מאפשר למשתמש החמצן לצאת מן הבית, לבלות בחיק משפחתו או עם חבריו, לעבוד, לנסוע ואף לטוס עם חמצן. תודות למימדיו הקטנים ועוצמת החמצן שמפיק מחולל החמצן הנייד יכול משתמש החמצן לשהות מחוץ לביתו אף למשך שבועות רבים, לתכנן את יומו כמעט ללא הגבלה ולחוש בשקט נפשי בידיעה שאם יזדקק לחמצן הוא יהיה זמין לו בכל עת. חברת פי-מדיקל ציוד רפואי ודיאגנוסטי בע"מ הנה חלוצה וחדשנית בתחום זה והיחידה בישראל אשר לרשותה מגוון מכשירים מושלם ופתרון לכל משתמש חמצן בכל התווית חמצן. אין ספק שייעול ושיפור איכות החיים עבור משתמשי החמצן באמצעות ניידות עם מחולל חמצן נייד, הנו נדבך חשוב בתרומה למאמצים הכוללים להפוך את חייהם של חולים אלו לטובים יותר וכתוצאה מכך גם לתרום לשיפור בתוחלת חייהם. הכותב הנו ביולוג רפואי B.Sc.,M.B.A ומומחה בעל שם בתחום הציוד והמכשור הרפואי לניידות ולשיפור איכות החיים.


תגיות: יתר לחץ דם ריאתי, COPD, מחולל חמצן נייד, אי ספיקת לב

www.portableoconcentrators.com/site/detail/detail/detaildetail.asp?detail_id=540090


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מוטי פנסו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]