חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ברלין טיול בברלין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תיבות דואר אינטרקום עיצוב הבית תיבת דואר

נושא המאמר: תיבת דואר מעוצבת לבית
מאת: שי ברקוביץ   שמור מאמר למועדפים

תיבת דואר הינה למעשה תיבה המוצבת לשם איסוף הדואר המבויל לשם שליחת המכתבים ליעדם המבוקש כשלמעשה את תיבות הדואר המוצבות ברחובות העיר ממקמת רשות הדואר אשר דואגת כי יהיו תיבות בכל אזורי העיר. בעבר היה ניתן לראות תיבות דואר אשר חלקן צבועות באדום וחלקן בצהוב וזאת בכדי למיין את הדואר שבהן בהתאם לרמת הדחיפות הנדרשת כשהתיבה הצבועה בצהוב סימלה את המשלוח המהיר אך כאמור נוהג זה שונה וכיום ניתן לראות תיבות הצבועות באדום בלבד. ניתן לראות כי על גביהן של תיבות הדואר המוצבות ברחובות העיר ישנו כיתוב המאפשר לשולח הדואר להיוודע למועדים בהם מתבצע ריקון הדואר לשם איסופו ושליחתו ובאמצעות כך יכול למעשה השולח לתכנן את המועד הרצוי לו. כיום ניתן לראות כי אנשים נזקקים פחות ופחות לאותן תיבות דואר וזאת בשל העידן האינטרנטי אשר מאפשר לנו לקבל דואר ישיר לכתובת המייל בה אנו רשומים אך למרות כל זאת עדיין עידן תיבות הדואר פעיל וזאת בשל העובדה כי לא תמיד ניתן לקבל דואר אלקטרוני בכל מקרה כמו לדוגמה מכתבים המגיעים ממוסדות ממשלתיים שונים או מגזינים. בעבר תיבות הדואר או נכון יותר לומר, תיבות המכתבים הפרטיות, היו מגיעות בעיצוב זהה ומסורבל כאשר כיום ניתן לראות תיבות מכתבים קומפקטיות וסולידיות הממוקמות מחוץ לבניין הדירות והמגיעות בשלל עיצובים שונים. ניתן לראות כי בדרך כלל תיבות המכתבים יהיו עשויות מאלומיניום בשל איכותו לעמוד בתנאי מזג האוויר המשתנה, אופן הניקוי הקל וכן בשמירתו הבטוחה על המכתבים המגיעים. בדרך כלל התיבות לבנייני מגורים ובנייני משרדים יהיו באותם הסטנדרטים הנדרשים ובאותם הגדלים הנפוצים אך לעומת זאת תיבות המכתבים המיועדות לבתים פרטיים יהיו מאופיינות בשלל עיצובים מודרניים ובעלי הבתים יכולים ליהנות מהחופש הרב בעיצוב התיבות וברצונותיהם הפרטיים כיצד התיבה תמוקם ותעוצב. יחד עם תיבות הדואר הממוקמות בשער בתי המגורים ניתן למצוא גם תיבת אינטרקום כאשר ניתן לראות למעשה כי כיום באמצעות האינטרקום הופך למשוכלל יותר ויותר ומסוגל לסייע רבות לבעלי בתים ומשרדים לפקח על היוצא ונכנס בשער בתיהם. למעשה מערכת האינטרקום המותקנת בשער הבית מיועדת לכל המעוניין לפקח ביתר קלות ונוחות על הנעשה בכניסת ביתו כאשר ניתן לראות כי ישנן מערכות אינטרקום משוכללות המכילות מצלמה המסוגלות לאפשר לבעל הבית או בניין המשרדים לראות מי מדבר איתו מהצד השני של השער.


תגיות: תיבות דואר, אינטרקום, עיצוב הבית, תיבת דואר

www.artigiani.co.il/default.asp?page=93&sub_page=26&pagen=גלריית מוצרים&subpagen=תיבות דואר ואינטרקום


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שי ברקוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]