חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיצוב אתרים: הבסיס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הזדמנויות עסקיות קריירה שנייה הזדמנויות עסקיות לפנסיונרים זכיינות

נושא המאמר: הזדמנויות עסקיות לפנסיונרים – קריירה שנייה
מאת: אלוש מואיז   שמור מאמר למועדפים

הזדמנויות עסקיות כקריירה שנייה
האם פנסיה היא סוף הקריירה או תחילתה של קריירה נוספת ?
דווקא בעידן של הגדלת גיל פרישה, והביקוש לידע ומקצוענות יותר ויותר עובדים מוכשרים מוצאים את עצמם מחוץ למעגל התעסוקה – וחבל.

מצד שני, היתרון בכך הוא כי פנסיונרים, אשר יצאו למה שקרוי "פנסייה מוקדמת", יכולים לפצוח בקריירה שנייה, ולשים מאחור עבר לא רחוק של חיי שכיר.
אין ספר כי מודל השכיר שהיה נפוץ לפני 50 שנה מתאים פחות לפניונרים של ימנו, אשר רואים עצמם בשלים מבחינות רבות לקחת לידהם את מושכות העסק ולהקים בעצמם עסק עצמאי.

במובן זה, קיימות הזדמנויות עסקיות לא מעטות אשר יכולולת לקסום דווקא לפנסיונרים אשר ניחנים ביכולות מקצועיות, קשרים ענפים ומקצועיות רבה.


קריירה שנייה

קריירה שנייה בתחום העסקי מאופיינת לרוב ע"י השקעת הון, הון אשר לא מצוי בידי שכירים במשרות צנועות, גם אם הם בעלי קריירה מרשימה כשלעצמה. שכירים רבים פשוט אינם יכולים להרשות לעצמם לבחון הזדמנויות עסקיות, אטרקטיביות ככול שיהיו.

קריירה שנייה בתחום העסקי תובענית יותר במובן האישי והעסקי, מצד שני הצלחה עסקית משמעה שגשוג ושפע. אותם כישורים שהיו לפנסיונר בתקופת עבודתו כשכיר ואשר העשירו את קופת מעסיקו עומדים עתה לשירותו במלואן, הניסיון עתיר השנים פשוט "עושה את שלו" ופנסיונרים עם ראייה עסקית רחבה יכולים לעשות פלאים בתחום העסקי, וזאת הם עושים!

אילו הזדמנויות עסקיות פתוחות לאחר פרישה ? - הזדמנויות עסקיות לפנסיונרים החדשים

פנסיונרים צעירים, כאלו שהתחילו לעבוד מוקדם ונמצאים בעיצומה של צומת דרכים מקצועית פונים להכוונה מקצועית בנושא קריירה שנייה לאחר פרישה.
מעבר לבזדמנויות עסקיות מקובלות כגון נדל"ן או שוק ההון, קיימות הזדמנויות עסקיות אשר דורשות יכולות ניהול גבוהות במיוחד, מדובר בהזדמנות עסקית מסוג "זכיינות".
הזדמנויות עסקיות לפנסיונרים מסוג זכיינות, הן הזדמנויות בעלי נגישות גבוהה "שווה לכל כיס" ומאפשרות לא רק לאותם פנסיונרים לממש את ההזדמנות אלא גם "לאדם מן הישוב" שהפרוטה לא בהכרח מצוייה בכיסו.




הזדמנויות עסקיות לפנסיונרים מסוג זכיינות מעניקות לזכיין אפשרות להינות מרווחיה של חברה יצרנית.
זכיינות שכזו תבוא לידי ביטוי בכך שהזכיין יפתח רשת צריכה המבוססת על צרכנים, אך בניגוד למודלים מסורבלים ומיושנים יותר, הדרך להגיע לאותם צרכנים נבונה ופשוטה כאחד.

הזדמנות עסקית בתחום הזכיינות:
הזדמנויות עסקיות בזכיינות מאפשרות למכור מוצר ללקוחות פוטנציאלים, להינות ממכירת מוצרים של אנשי מכירות(מוכרני משנה) או יזמים אשר יעבדו "תחת" הזכיין הראשי המדובר.

שיטת עבודה זו מקובלת בארה"ב משנות ה-70, וייצרה עשרות אלפי מיליונרים בארה"ב ובעולם!
אין סיבה שפנסיונרים המעוניינים בקריירה שנייה לא יוכלו למנף הזדמנות עסקית שכזו ע"מ ליצור לעצמם מקור הכנסה נוסף לאחר פרישה.

לסיכומו של עניין, קריירה שנייה הוא נושא שמעסיק פנסיונרים רבים לאחר פרישה.
פנסיונרים אלו מחפשים הזדמנות עסקית בכדי למצות את היכולות המקצועיות שצברו לאורך השנים.
אותו ניסיון וההכרה כי ניתן למנף את הכישרון והקשרים למימוש הזדמנויות עסקיות לטובת הפנסיונר כאיש עסקים ולא כשכיר משמעותיים מאוד. זכיינות היא תחום עסקי שאינו נפוץ מאוד בקהילה העסקית למרות הפוטנציאל הגלום בו. יכולות ניהוליות בשילוב של קשרים וחוש עסקי יכולים לחולל נפלאות בקרב קהילה חדשה של אנשי עסקים מזן חדש – פנסיונרים.

[email protected]

www.omega3-ala.com/page56.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלוש מואיז שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]