חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ביטול פסק דין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קבלה יהדות להתפלל לקיר לימוד קבלה באינטרנט

נושא המאמר: להתפלל לקיר
מאת: משה שרון   שמור מאמר למועדפים



"מכאן למדנו, שכל מי שרוצה לעורר דברים שלמעלה, בין במעשה בין בדיבור, אם מעשה ההוא או דבור ההוא לא נעשה כראוי, אינו מתעורר כלום. כל בני העולם הולכים לבית הכנסת לעורר דבר שלמעלה, אבל מועטים הם שיודעים לעורר. והקב"ה קרוב לכל אלו, שיודעים לקוראו ולעורר דבר כראוי, אבל אם אינם יודעים לקוראו, הוא אינו קרוב, שכתוב "קרוב ה' לכל קוראיו, לכל אשר יקראוהו באמת".
ספר הזוהר עם פירוש הסולם. פרשת חוקת.



אני מתפלל כשרע לי. אולי משהו ישתנה. וגם כשאני צריך משהו. ראיון עבודה מוצלח. שיחזור הבן בריא ושלם מהטירונות. לפעמים אני מתפלל שנהיה בריאים. לא על עצמי. על המשפחה כמובן. כבר 3000 שנה שהאנושות לא מפסיקה להתפלל. חלק קטן מהם בכותל ועוד יותר גדול במכה. השאר מתוודים בימי ראשון. מה הועילו תפילותיה של האנושות, תחנוניה, בכייה. ככל שהאנושות מתקדמת יותר, היא חוטפת יותר ויותר מכות. ככל שהיא משיגה יותר שליטה בעולם החומר, רוחה נשברת. יש לי הכול אבל אני מרגיש ריקנות אינסופית. אנחנו חיים בדור המדוכא ביותר בהיסטוריה, המתגרש ביותר, המסומם ביותר.
אז בואו נתפלל. נכנס מיליארדים של אנשים ונתפלל. שיהיה טוב. נמשיך להאמין שיצא מזה משהו.


קיר

מקובלים הם אנשים שהשיגו בהרגשתם את החוק הכללי של המציאות. הם טוענים שהחוק הזה, תקראו לו טבע או אלוקים, אללה או god , החוק הזה הוא חוק ההשפעה. 100 אחוז של נתינה ואהבה. בני האדם לעומתו, נמצאים הרחק הרחק בתוך האהבה לעצמם. בגלל זה הם מתפללים. כדי לשפר את מצבם. להרגיש טוב. להרוויח, להתחתן, להיות בריא. אין רע בזה. הבעיה היא ש- הוא, מושא תפילותיהם, לא עונה. כמו להתפלל לקיר.

מה לא בסדר ?

מקובלים אומרים: אנושות יקרה, אתם לא יודעים מה לבקש בגלל זה הוא לא עונה. חוק ההשפעה לא יתן לכם ליהנות בעולם הזה כי זו לא המטרה. המטרה היא להגיע לדרגת החוק. להשפיע בעצמך. בכך אתה משתווה לחוקיות שנמצאת בעולם. תבקש את תכונת ההשפעה - תקבל.
דוגמא: אתה בא לאמא שלך ומבקש 100 שקלים. "עבור מה ?" שואלת אמא, "ברצוני ללכת לחנות הספורט הקרובה ולקנות אלת בייסבול", "או כמה נפלא", עונה האם, "לא ידעתי שהתחלת להתאמן". "בכלל לא התחלתי להתאמן" אתה מיתמם, "אני פשוט רוצה להכות נמרצות את אחותי כי היא מוציאה אותי מדעתי"
האם תקבל 100 ש"ח ?
לעומת זאת, גש לאמך ותבקש סכום כפול. "עבור מה בני?" ,"לאחותי יש יומולדת ואני רוצה לקנות לה מתנה" . "קח בני. אתה בטוח שזה מספיק ?"

החוק
"בטבע הכל בנוי על פי עיקרון של הדדיות, הרמוניה מוחלטת, ואם נדמה לנו שאפשר לעשות צעדים אגואיסטיים, זה רק משום שאיננו רואים בשלמותה את כל התמונה היורדת אלינו מלמעלה" הרב מיכאל לייטמן. ראיון עם העתיד
האנושות לטענת המקובלים, נתקלת בקיר מכיוון שאינה משנה את עצמה. להתפלל פירוש לבקש לשנות את עצמי. את היחס שלי. ולא לשנות את מושא תפילתי.
אם לא טוב לי בחיים. משהו קלוקל ולא מוצלח. אני מתפלל. מבקש שישתפר. בכך אני מבקש שהחוק ישתנה כלפי, במקום לבקש שאני אשתנה ואתאים את עצמי לחוק הכללי.
כל האנושות מתפללת ולא נענית, אומר ספר הזוהר, היא פשוט לא מבקשת את הדבר הנכון. חוק ההשפעה רוצה לתת. זו הרי כל מהותו. לתת. תבקש גם אתה לתת. מי שמוכן להעביר הלאה, כמו צינור לשאר האנושות- יקבל הכול. אינסוף.

העובדה שרובנו לא מכירים את החוק הזה אין בה בכדי להקל על תוקפו ופעולתו. החוק קרוב לכל מי שמחפש אותו באמת. חוק נתן ולא יעבור. או שתמשיך לעמוד מול הקיר ולא להבין למה כואב לך כשאתה תוקע את ראשך בו, או שתשתנה, תחפש דרך אחרת. תתחיל להתפלל לעצמך. אולי תענה.






קבלה
משה שרון
054-6970455
www.mo6.co.il

www.mo6.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י משה שרון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]