חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הגירת בעלי ממון ישראלים לאנגליה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: http://www.sitenet.co.il בניית אתרים

נושא המאמר: שמות מתחם בעברית – על מה המהומה?
מאת: רונן   שמור מאמר למועדפים

ובכן לאחרונה כפי שידוע אנו נוכל לקנות שמות מתחם בעברית, שמות מתחם מבוקשים כבר מן הסתם נחטפו ברגעים הראשונים, לאיש הפשוט לא נותר סיכוי לקנות שמות מתחם מבוקשים מאחר ואנו מתחרים עם מתכנתים שכתבו סקריפטים (תכניות אוטומטיות) שתפקידן הוא לרשום את שמות המתחם בצורה אוטומטית ומהירה, ובזמן שלאיש הפשוט לוקח 10 דקות לשם מתחם בודד, סקריפט עושה זאת תוך 10 שניות.

השאלה הנשאלת היא לשם מה רושמים שמות מתחם בעברית?, האם זה ישתלם?, מה היה חסר לגולשים שגרם לנו ליצור דבר שככזה?

ובכן, הסיבה שיש לנו אפשרות לרשום שמות מתחם לאתרים שלנו בעברית הוא פשוט אפשרות שניתנו לנו על ידי חברות הרישום ללא שום קשר לביקוש או היצע של דבר כזה. שיווק נכון של החברות הללו גרם לתוצאה שהרבה מאוד אנשים רודפים אחרי שמות מתחם בעברית ללא הבנה מה זה אומר והמשמעויות הנלוות אשר לא ישמחו לשמוע אותן. כיום תהליך רישום אתר ורישום האתר עצמו לא קשור בשום אופן או צורה לתהליך קידום האתר שלו.

קידום אתרים במנועי חיפוש כדוגמת גוגל התבצעה תמיד על מספר רב של משתנים כאשר המשתנה הנקרא שם מתחם נהייה עם השנים במשקל זניח ואף לא קיים עד כדי כך שלא ניתן להבחין בתוצאות של אתרים עם שמות מתאימים, שכן המשקל הרב ביותר ניתן לאתרים עם תוכן ייחודי ואמיתי, מספר לינקים חיצוניים המובילים לאתר ומספר לינקים פנימיים, האופן שהאתר בנוי בתקן נכון ובצורה אופטימלית. שכן זה הרבה יותר חשוב למנועי חיפוש מאשר שמות מתחם.

בנוסף לכך הסיכוי שגולשים ירשמו את השמות מתחם בעברית בשורות הכתובת בדפדפנים נמוך בהרבה מאשר לחפש את שם הנושא במנועי חיפוש שכן זה הרבה יותר קל מבחינת UI – ממשק ידידותי בהרבה.

לסיכום, אנו ממליצים לבעלי אתרים לא לבנות על שמות מתחם בעברית כקידום אתרים או קידום מכירות, שזה לא יותר טוב משמות מתחם באנגלית , אין ולא יהיה שיפור בתהליך קידום אתרים שכן המנועי חיפוש מתייחסים יותר ויותר לתוכן האתר ולא למעטפת שלו, תוכנו של האתר זה הדבר הכי חשוב בבניית אתרים ופיתוחו. סטטיסטית יותר קל לקדם אתר בעל שם יותר ארוך מאשר אתר בעל שם קצר.

www.sitenet.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]