חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הסדר נושים כתחליף להכרזה כפושט רגל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רקדנית בטן רקדניות בטן אטרקציות לאירועים ריקודי בטן

נושא המאמר: איך לבחור רקדנית בטן לאירוע שלכם
מאת: מיטל נתיב   שמור מאמר למועדפים

איך לבחור רקדנית בטן לאירוע שלכם?


שוק האטרקציות לאירועים מוצף היום באין ספור אפשרויות – זיקוקים, יונים, מרכבות, רקדניות, מיצגים, מתופפים ועוד ועוד ועוד.
דבר ראשון – צריך לדעת לא להגזים! אתם לא רוצים שהאירוע שלכם יהפוך לקרקס...

אז למה דווקא רקדנית בטן? כי אתם רוצים אירוע שמח! אירוע מלהיב! משהו מיוחד! רחבת ריקודים מלאה!

אבל חשוב לדעת לבחור את הרקדנית שמתאימה לכם! ולא – זה לא רק לפי המחיר.

להלן כמה נקודות שכדאי לשים לב אליהן כשאתם בוחרים את הרקדנית לאירוע שלכם:

* סגנון הריקוד - רקדניות בטן, כמו בכל תחום אחר, הן שונות מאחת לשנייה. רקדנית אחת היא מאוד תיאטרלית ותנועותיה מוגזמות ורקדנית אחרת יותר מאופקת ואלגנטית, וכמובן שיש טווח רחב באמצע. יש רקדניות השקועות יותר בריקוד שלהן ופחות מתייחסות למשפחה ולקהל ויש רקדניות שנותנות את תשומת הלב לכם ולמוזמנים.

* חליפת ריקוד – אני לא מתכוונת שתבחרו לרקדנית איזו חליפה ללבוש, אבל יש אירועים בהם קהל המוזמנים הוא דתי ומעדיפים על שמלה שהיא סגורה יותר. כדאי לוודא עם הרקדנית שיש לה שמלה כזו.

* סוג המוסיקה – השורשים של ריקודי הבטן הם כמובן מהמוסיקה הערבית, אך האם מוסיקה ערבית תתאים לאירוע שלכם? רקדנית הבטן שתבחרו צריכה להתאים את סוג המוסיקה שהיא מביאה איתה לכם ולקהל. בעיקר כדאי לבסס את המופע על הרבה דרבוקות, מקצבים שכולם מכירים ומעט מזרחית.

* רקדניות בטן מופיעות עם אביזרים שונים – האם תרצו ריקוד מצרי אותנטי עם מקל? ריקוד מודרני יותר עם כנפי אייזיס? ריקוד אוריינטלי עם סגאתים (מצילתיים קטנות לאצבעות)? לא כל רקדנית יודעת לעבוד עם האביזרים האלו וזה עוד נושא שכדאי לבדוק.

* וכמובן – המחיר. טווח המחירים של רקדנית בטן מקצועית ינוע בין 650 ₪ ל-1300 ₪. אם מישהי סוגרת איתכם על מחיר נמוך מזה – סביר להניח שהיא רקדנית בתחילת דרכה, שזה גם בסדר גמור, אך קחו זאת לתשומת לבכם. המחיר יקבע כמובן לפי הניסיון של הרקדנית, משך ההופעה, סוג ההופעה ונסיעות.

בחרתם רקדנית בטן ואתם מרוצים מהבחירה? נהדר! עכשיו מאוד חשוב לתאם עם ה-DJ (במידה ויש)!! כבר ראיתי לא פעם איך התקליטנים יכולים להרוס בשנייה מופע של רקדנית ומאידך – איך הם יכולים לתת לזה יותר תנופה. תקליטנים נוטים להחליף את סוג המוסיקה לאחר כרבע שעה מרגע תחילת הופעתה של הרקדנית ובד"כ לסוג מוסיקה לא מתאים (מזרחית ממוקססת בקצב טראנסים). במקרה כזה – גם אם סגרתם עם הרקדנית לחצי שעה של הופעה – אין לה מה להמשיך לחפש על הרחבה. זה לא הולם, זה לא מתאים וזה לא מכובד, לא לתקליטן, לא לרקדנית ולא לכם.
הקפידו לידע את התקליטן מראש שבמהלך האירוע תופיע רקדנית בטן. שהוא יקפיד להשאיר את המוסיקה שהיא הביאה איתה. רק במידה והוא רואה שאין כל כך היענות מהקהל, שיש צורך "להעיר" קצת את העיניינים – אז שיחליף למוסיקה שלו, אבל מוסיקה מתאימה. שוב – צריך הרבה דרבוקות. שלא יחליף לקצב לא מתאים.


שיהיה במזל טוב!

נתראה בשמחות,

מיטל נתיב
רקדנית בטן
www.bellydancing.fav.co.il






www.bellydancing.fav.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיטל נתיב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]