חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המקומות הפופולריים עבור אנשי עסקים לחשבונות בנק בחו"ל-קפריסין ושוויץ





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רקדנית בטן רקדניות בטן ריקודי בטן ריקודים

נושא המאמר: רוצה להיות רקדנית בטן ?
מאת: מיטל נתיב   שמור מאמר למועדפים

היי, אני כותבת את הדברים האלו בשבילך - מי שרוצה להפוך את התחביב של ריקודי הבטן למקצוע של ממש.

אני יודעת שלנשים רבות יש חיידק ריקודי הבטן. לא כולן רוצות דווקא להפוך לרקדניות בטן מקצועיות. רובן הגדול נהנות מכך שזה בגדר תחביב לא מחייב, ללכת לשיעור או שניים בשבוע, אולי לאיזה פסטיבל או מסיבת ריקודים ו - זהו.

אבל - יש כאלו שתחושת הריקוד בוערת בהן כל הזמן. אני הייתי כזאת. אני יודעת איך ההרגשה ללכת לישון עם מחשבות על שיר מסוים ואיך לבצע אותו, מתי להלביש איזו תנועה, איזו שמלה תתאים לזה....

אני יודעת איך ההרגשה כשבין הניקיונות והבישול את מפזזת בצעדי ריקוד של מינימום בלרינה בינלאומית.

אני יודעת איך ההרגשה כשאת רואה רקדנית באירוע או מופע וחושבת לעצמך - גם אני יכולה, או אני יכולתי להיות שם עכשיו.

ואני גם יודעת איך ההרגשה כשפשוט נותנים לזה לעבור ולא עושים עם זה שום דבר.

לכן, יום אחד - פשוט עשיתי! זה לא היה פשוט, במיוחד כשאני נשואה ואמא לשני ילדים ובעלת משרה בכירה שמעסיקה אותי 08.00-16.00. אבל הצלחתי. הייתה בי הנחישות והאמונה שאצליח, הייתה לי התמיכה של המשפחה ושל החברים וזה חיזק אותי מאוד.

אז איך מתחילים?? איך הופכים להיות רקדנית בטן?

דבר ראשון - את צריכה להיות בטוחה שאת באמת ברמת המקצועית הנדרשת כדי להפוך את הריקוד למקצוע. זה לא מספיק שבאירועים משפחתיים מתפעלים מהריקוד שלך. התייעצי עם המורה שלך לריקוד האם לדעתה את בשלה לצאת לדרך עצמאית. זה לא אומר שאת יכולה להפסיק ללמוד, כי גם הרקדנית הכי טובה צריכה להמשיך ולהשתלם - ללמוד סגנונות נוספים (יש כמה סגנונות בריקודי בטן), ללמוד אצל מורות/מורים שונים, להתאמן.

קיבלת תמיכה מהמורה? זה הזמן לחפש לך חליפת ריקודי בטן שתתאים לך. ואני בכוונה כותבת תתאים לך כי לא כל שמלה בהכרח תתאים לסגנון הריקוד שלך ולך עצמך. ולמה אני מתכוונת - אם בריקוד שלך את נוטה לעשות המון סיבובים והנפות רגליים - כדאי שהחצאית שלך תהיה יותר רחבה ומתנפנפת, אם הריקוד שלך הוא יותר סגור עם יותר נעילות והדגשות - כדאי לך ללכת על משהו צמוד יותר המדגיש את התנועות.

שמלה/חליפה של ריקודי בטן יכולה לעלות לך בין 1000 ש"ח (יד שנייה) ועד 3000 ש"ח (שמלה חדשה).

כדאי שתתחילי עם שמלה יד שנייה. יש רקדניות שמחליפות את המלתחה שלהם כל הזמן ותוכלי למצוא שמלה באיכות טובה. ייתכן ותצטרכי לעשות מעט תיקונים והתאמות, אך זה שווה.

אחרי שיש לך את השמלה, הגיע הזמן לעשות כרטיסי ביקור ולהתחיל לפרסם איפה שרק אפשר!

הבעיה היא שפרסום טוב - עולה כסף. ובלי פרסום - אף אחד לא ידע שאת קיימת או איך בכלל להגיע אלייך.
ישנם אתרים מציעים פרסום בחינם. כאן מחכה לך עבודה אינטרנטית מאומצת.

הדבר האחרון והחשוב ביותר - התחילי לעבוד על המוסיקה שאת רוצה להופיע בה, התאמני עליה בבית. את לא חייבת שתהיה לך כוריאוגרפיה מוכנה מראש, אך את כן צריכה להכיר טוב את המוסיקה ולדעת איך לרקוד אותה.

הכיני לך דיסק עם המוסיקה להופעה איתה תגיעי לאירוע ו - בהצלחה!

את עכשיו רשמית רקדנית בטן!

אך זה לא הסוף - דבר חשוב מאוד שעדיין לא התייחסתי אליו - המדינה צריכה לדעת שאת עוסקת בריקודי הבטן כמקצוע. כן, את צריכה ללכת לפתוח תיק במס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ. קצת ביורוקרטי, אך אי אפשר להימנע. קחי בחשבון שיהיו לקוחות שיבקשו ממך חשבונית/קבלה, לכן את חייבת להיות רשומה בכל המקומות הנ"ל בצורה מסודרת. אל תיקחי סיכון.

אם יש לך עוד שאלות? אם את צריכה תמיכה? אשמח לעזור לך:

מיטל נתיב, רקדנית בטן
052-3236117

www.bellydancing.fav.co.il


www.bellydancing.fav.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיטל נתיב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]