חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם לקוח חייב של הבנק יחשב לאחד מנושיו כאשר הוא חדל פירעון?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביטוח נסיעות הריון ביטוח נסיעות לחו"ל ביטוח חו"ל הריון

נושא המאמר: ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון
מאת:    שמור מאמר למועדפים

אם את בהריון ועומדת בפני יציאה לחו"ל, בודאי תרצי לדעת שאם חס וחלילה תזדקקי לטיפול רפואי, תוכלי לעשות זאת בראש שקט וללא דאגות. ישנם הבדלים רבים ומהותיים בין תוכניות ביטוח נסיעות חו"ל להריון המוצעות על ידי חברות הביטוח השונות, בין אם הן מציעות את התוכנית באופן ישיר או בין אם באמצעות חברות כרטיסי האשראי (ביטוח נסיעות ישראכרט, ביטוח נסיעות ויזה, ביטוח נסיעות לאומי קארד,( mastercard, visa, mastercard corporate), קופות החולים (ביטוח נסיעות כללית, ביטוח נסיעות מכבי) או ביטוח חו"ל שנרכש באמצעות סוכן הנסיעות או סוכן הביטוח. לפיכך, המלצתנו היא לבחון את תוכנית ביטוח נסיעות חו"ל המותאמות לנשים בהריון (ביטוח נסיעות הריון) ולבחור את התוכנית המתאימה לך ביותר.
תוכניות ביטוח נסיעות לחו"ל הרגילות, לא יכללו לרוב כיסוי למקרה של סיבוכים או צרכים רפואיים הנובעים מהריון. ישנן מספר חברות ביטוח שמציעות אפשרות להרחבת תוכנית ביטוח חו"ל כך שתכסה גם הוצאות רפואיות הנובעות מהריון (ביטוח נסיעות הריון). אין אחידות בין ההצעות של חברות הביטוח השונות. למשל, פוליסת ביטוח חו"ל של חברת הפניקס במסלול Travel כוללת כיסוי מיוחד להריון עד לשבוע ה- 12, בעוד שכיסוי זה לא קיים אצל חברות ביטוח אחרות.
כמעט כל חברות הביטוח מציעות את האפשרות לרכוש ביטוח נסיעות הריון תמורת פרמיה נוספת, זאת באמצעות הוספת הרחבה לתוכנית ביטוח חול הרגילה.
הרחבת ביטוח נסיעות להריון תכסה לרוב את המקרים הבאים:
• הוצאות הכרוכות בטיפול חירום רפואי בלתי צפוי הנובע מההריון, אותו המבוטחת חייבת לעבור בזמן שהותה בחו"ל ושאין אפשרות להמתין עם ביצועו עד לחזרתה לישראל.
• הוצאות הנובעות מהפסקת הנסיעה או מקיצורה בעקבות אירוע רפואי בלתי צפוי שהוא תוצאה של ההריון המבוטחת.
מרבית הפוליסות מתייחסות להוצאות אלו עבור המבוטחת עצמה וגם עבור הוולד או הפג.
גיל ההריון שבו ביטוח הריון יהיה תקף במסגרת ההרחבה של ביטוח נסיעות הריון לא יעבור את השבוע ה-32 להריון כשחלק מחברות הביטוח מציעות כיסוי זה רק עד לתום השבוע ה-30 וחלקן רק עד לסוף השבוע ה-26. על מנת לרכוש את ההרחבה, תידרש המבוטחת להציג אישור רופא מטפל המאשר את גיל ההריון וכי מהלך ההריון תקין. גם מרכיבי הכיסוי שונים בין החברות כשהתוכנית הרחבה ביותר כוללת החזר הוצאות הנובעות מ: הריון מחוץ לרחם, שמירת הריון, הפלה, לידה (כולל לידה מוקדמת), טיפול בוולד, או בעובר, או, בפג וכדומה.

כל האמור כפוף לתנאי הפוליסות השונות ולחריגיהן.




www.insurance-world.co.il/category/%d7%91%d7%99%d7%98%d7%95%d7%97-%d7%97%d7%95%d7%9c-%d7%9b%d7%9c%d7%9c%d7%99/%d7%91%d7%99%d7%98%d7%95%d7%97-%d7%a0%d7%a1%d7%99%d7%a2%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%97%d7%95%d7%9c-%d7%a0%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%94%


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]