חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עמודי חובה להצלחה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יעל לוטן יחסי ציבור לוטן תדמיות אינטרנט

נושא המאמר: יחסי ציבור באינטרנט
מאת: מאת: יעל לוטן, מנכ"ל לוטן תדמיות   שמור מאמר למועדפים

יחסי ציבור באינטרנט היא אחת הטכניקות המעניינות, היצירתיות והיעילות ביותר שקיימות כיום על מנת לקדם עסק, מוצר או חברה. האינטרנט מהווה תחום מובהק של יחסי ציבור בעולם החדש. כלי התקשורת המקוונים מארחים מידי יום אלפי גולשים ומהווים פלטפורמה מצוינת תוך אפשרויות חשיפה רבות ומגוונות וקיום שיח תמידי בין הגולשים הכולל שיתוף קבצים, פורומים ורשתות חברתיות.

רשת האינטרנט שינתה לחלוטין את עולם התקשורת ויחסי הציבור והפכה לאחת הזירות העיקריות במדיה. יחסי הציבור באינטרנט תופסים מקום של כבוד בתמהיל יחסי הציבור והאפשרויות לתקשר מסרים דרך האינטרנט הם רבות. המסרים באינטרנט קצרים, מדויקים ,ממוקדים ומתאימים לעולם יחסי הציבור. בעידן של ימינו פוקדים מידי יום את הרשת למעלה מ- 50% מכלל האוכלוסייה הישראלית. לפיכך, יחסי ציבור באינטרנט הפכו להכרח של כל עסק. יחסי ציבור באינטרנט מהווים ערך מוסף משמעותי על פני העיתונות המודפסת. בשונה מחשיפה בעיתונות הדפוס או הטלוויזיה, תכנים באינטרנט נשארים לאורך זמן, הם ניגשים מאוד והיקף החשיפה אליהם הינו רחב. רשת האינטרנט מעודכנת 24 שעות ביממה ומהירות העלאת התכנים גבוהה מאוד לעומת עיתונים שיוצאים פעם ביום.

כמו כן, בכתיבת שם העסק, המוצר או החברה במנועי החיפוש ניתן יהיה לאתר כתבות שפורסמו בעבר ובכך למעשה האינטרנט הופך את כתבות הפרסום ויחסי הציבור לרלוונטיים ומשפיעים כל הזמן. מנועי חיפוש באינטרנט מהווים אמצעי עיקרי למציאת מידע ברשת ומשמשים צינור שמחבר עשרות מיליוני גולשים עם המידע, המוצרים והשירותים שהם מחפשים. כיום ידוע ש-90% מהתנועה ברשת מיוצרת ע"י מנועי החיפוש, והם בתורם הולכים ומשתפרים ומשכללים את השיטות שלהם לאיתור והצגה של מידע רלוונטי.

הפצה של הודעות לעיתונות ומידע לאתרים שמתעדכנים בצורה שוטפת, מחזק ומשפר את מיקומו של העסק במנועי החיפוש. כל מאמר והודעה לעיתונות יכולה להיות עשירה בקישורים ולינקים ובכך להגדיל את החשיפה לתכנים ברשת. ההבדל והיתרון של ערוץ מנועי החיפוש, בניגוד לערוצי פרסום אחרים, הוא שהמידע שהמשתמש נחשף אליו יזום על ידיו ומשלב מידע שהמשתמש יוכל להגיע אליו בקלות ולתפוס אותו כאמין ואובייקטיבי. כלומר המשתמש עצמו יזם את קבלת המידע, במקום להיחשף אליו בצורה אגרסיבית בערוצים כגון טלביזיה, רדיו, פרסומי חוצות ופרסומי דואר אלקטרוני.

כיום, אתר האינטרנט של החברה הוא כרטיס הביקור המודרני של הלקוח. הוא כלי שיווקי, תדמיתי ותקשורתי. האתר מספק מקום בו ניתן להציג מידע רב משמעות, מעבר להודעות לעיתונות של החברה. אתר האינטרנט יכול למקם תכנים נוספים אשר יהפכו את האתר למקום אליו חוזרים הגולשים. למשל הכנסת מידע וחדשות באתר האינטרנט של החברה מהענף בו היא פועלת, מאמרים על אודות התחום בו היא עוסקת, מפרטים טכניים של המוצרים אותם החברה מוכרת, מצגות וכדומה. הלקוח הפוטנציאלי המחפש מידע אודות התחום בו עוסקת החברה יידע למצוא את אתר החברה כאשר יזדקק למידע, וכאשר הוא יזדקק למידע כל המידע הנחוץ יהיה באתר בצורה נוחה לאיתור.

כלי נוסף ומשמעותי בעולם יחסי הציבור באינטרנט הוא הוידיאו PRESS . כאשר הגבולות בין הטלוויזיה למחשב האישי מטשטשים. יצירתם וצריכתם של תכני הוידיאו באינטרנט בשיאן. זהו כלי רב עוצמה המאפשר להעביר מסרים באופן מוחשי ע"י שילוב תכני וידיאו באתרים מובילים כדוגמת YNET ו- NRG שבהם ניתן לשלב קטעי וידיאו. הוידיאו PRESS מייצר תוכן ויזואלי מעניין, ומגרה את הגולשים לצפות בתוכנו.

לסיכום, ניתן לומר כי שימוש ברשת האינטרנט חוצה גילאים, יכולות כלכליות, מגזרים ודעות. עולם יחסי הציבור הישן, באמצעות המדיה הוותיקים כמו עיתונים וטלוויזיה הולך ונעשה הרבה פחות משמעותי. יחסי הציבור באינטרנט כוללים אמצעים חדשים שלא קיימים במדיה הוותיקים. כמו למשל השתתפות בפורומים מקצועיים בהם ניתן לקדם נושאים תוך יצירת תדמית של מומחים, רשתות חברתיות שיכולות להיות זירה מצוינת ליחסי ציבור ביצירת קשרים חברתיים רבים וטוקבקים ותגובות לבלוגים אשר עשויים לשמש חלק נרחב ליחסי הציבור מאחר והרבה קוראים את התגובות וגם כותבים בעצמם.

המאמר נכתב ע"י יעל לוטן, מייסדת בית ספר לוטן ליחסי ציבור. לוטן תדמיות הינו פלטפורמה חדשה וייחודית לקבלת הכשרה עיונית ומעשית בתחום יחסי הציבור. בי"ס זה הוא המוסד הראשון מסוגו בארץ המכשיר אנשי יח"צ על פי כללי אתיקה קפדניים ואמות מידה מקצועיות, מוגדרות ומדויקות. אנו מציעים דרך אחרת להסתכל על יחסי הציבור, תפקידם ומשמעותם. ערכי PuReComm הם: חדשות טובות, טוהר מידות, הסכמות, יצירתיות ותקשורת בחברה ובקהילה.

www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאת: יעל לוטן, מנכ"ל לוטן תדמיות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]