חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניהול הובלות אסטרטגיות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סרט תדמית סרטי תדמית סרט תדמית עסקי סרט תדמית שיווקי

נושא המאמר: הפקת סרטי תדמית- עשר המלצות חשובות
מאת: עוזי יהב   שמור מאמר למועדפים

במאמר זה אנסה לרכז את הדברים החשובים ביותר לדעתי, המומלצים לבעלי עסק לבצע לפני תחילת הפקה של סרט תדמית. המלצות אלה מבוססות על ניסיוני הרב בתפקידי שיווק בחברות הייטק, ומהפקת עשרות סרטי תדמית לצרכים מגוונים.

הדברים החשובים ביותר לדעתי, לפני הפקת סרטי תדמית הם:

1. הגדר את המטרה- סרטי תדמית משתנים על פי המטרה המוגדרת: סרט קידום מכירות, חשיפת מוצר חדש, סרט תדמיתי על העסק, סרט להצגה בתערוכה, וכו'. זכור- סרט תדמית הוא לא המטרה, אלא רק אמצעי שיווקי לקידום מטרה מוגדרת.
2. העזר ביועצי שיווק חיצוניים- למרות שאתה מכיר הכי טוב את העסק שלך, יועץ חיצוני יכול לראות בעין לא משוחדת דברים נוספים. אנחנו כבעלי העסקים נוטים "להתאהב" בעסק שלנו, ולא תמיד לראות את הבעיות.
3. למד את התחרות- כיום, לכל מוצר או שירות קיימים עשרות, אם לא מאות, מתחרים המציעים מוצרים או שירותים מאוד דומים. העסק שלך לא חייב להיות "הכי טוב בעולם". הוא צריך להיות יותר טוב מהתחרות. למד לעומק את המתחרים, ואת מה שהם מציעים.
4. מה הבידול השיווקי שלך- הרבה מאוד עסקים דומים, אבל- במה נבדל העסק או השירות שלך מעסקים אחרים? במה הוא יותר טוב מהמתחרים? האפשרויות רבות, אך צריך לאתר אותן, כגון: מוצר טוב יותר, שירות 24 שעות ביממה, מיקום הפצה נוח, וכו'.
5. למה לבחור בעסק שלך- דע להגדיר ללקוח בצורה ברורה, למה עדיף לו לפנות לעסק שלך, כמובן בהתבסס על הבידול השיווקי. עצה אישית, לעולם אל תתהדר בכך שאתה הכי זול. זו מלחמה שיש בה רק מפסידים. מטרת העסק היא להרוויח, אז תמצא את אותן נקודות חוזק בעסק שלך שיגרמו לי כלקוח לבחור בך.
6. ייצג את העסק שלך- בעלי עסקים נוטים "להסתתר" מאחורי העסק, במקום להתייצב בחזית העסק. עסקים עושים בין אנשים, ולקוחות מצפים להכיר את בעל העסק, ואת תפישת עולמו. בניית אמון בבעל העסק, הוא מרכיב מהותי בתהליך קבלת ההחלטות לבצע קנייה מסוימת.
7. מי קהל היעד- כל מוצר או שרות אמור לפנות לקהל יעד מסוים, כגון: עקרות בית, ספורטאים, אנשים טכניים, וכד. ברור שלכל קהל יעד, יש לפנות בשפה שלו (גם אם כולם מדברים עברית).
8. איפה סרט התדמית יוצג- נושא זה הנו מהותי להפקת הסרט. מיקום ההקרנה של הסרט יקבע את אופיו. ברור שלסרט שמוקרן באתר אינטרנט, או בחלון ראווה, או בכנס לקוחות, יהיו מאפיינים שונים לחלוטין.
9. היה לקוח בעצמך- בבואך לבחור חברת הפקה, שתבצע עבורך את סרט התדמית, פעל כלקוח. בדוק את חברת ההפקות ואת האנשים שעומדים מאחוריה, בכדי להיות משוכנע שתקבל את המוצר שהכי מתאים לך. וכמובן, בדוק מספר חברות, אל תנעל על החברה הראשונה שאליה פנית.
10. זה לוקח זמן- הפקה מקצועית של סרט תדמית אורכת זמן רב (מספר חודשים). הזמן מאפשר התעמקות בצרכים שלך, והפקת מוצר איכותי יותר. אז- היה סבלן, הפעלת לחץ על חברת ההפקות יכול רק לפגוע בסרט הסופי.

סרטי תדמית שפונים לקהלים שונים ולמטרות שונות, הם:

- רמי מאירי- המימד הנוסף- סרט תדמית על צייר הקירות הישראלי המוביל. סרט משולב באתר של רמי מאירי.
- UNIQUE HOME- סרט תדמית על מכון יופי. הסרט מוקרן על גבי טלביזיה בחלון הראווה של המכון
- השולחן העגול של שרון ואביעד- סרט תדמית על פעילות יזמית ייחודית. הסרט אמור להיות מוקרן כפתיח בכנסי יזמות.
- מרוץ 100 מייל הראשון בישראל- סרט תדמית על פעילות ייחודית וראשונה בארץ. הסרט משולב באתר אינטרנט, אך גם משמש כפתיח בכנסי ספורט.

על סמך התגובות וההארות/הערות שאקבל מכם, בכוונתי לעדכן את המאמר באופן שוטף.



www.yahav-video.co.il/133467/%d7%a1%d7%a8%d7%98%d7%99-%d7%aa%d7%93%d7%9e%d7%99%d7%aa


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עוזי יהב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]