חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
על סוד אריכות החיים של היפאנים: מעט תה למחשבה





    קישורי טקסט (לפרטים)




לונדון
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אנגליה לונדון סקוטלנד בריטניה

נושא המאמר: לונדון
מאת: מישל ארנסט   שמור מאמר למועדפים

אנגליה חופשה ועבודה
היא אחת החופשות המבוקשות ביותר על ידי התייר הישראלי.
אנגליה היא מדינה מדהימה , עם אתרי תיירות מרהיבים ומקומות בילוי רבים, ליחידים, משפחות, חופשות רומנטיות ויש אתרים רבים בהם אפשר לבקר במהלך השהות שלכם באנגליה, כמובן אפשר לבצע גיחות
לסקוטלנד, אירלנד וויילס.

העיר התיירותית ביותר והמבוקשת ביותר היא כמובן עיר הבירה לונדון, עיר שוקקת ומלאת חיים, עיר עם המון אטרקציות תיירותית, אפשרויות בילוי, מוזיאונים ותיאטראות מפוארים.
בין האתרים המומלצים לביקור הינם : מוזיאון השעווה מדאם טוסו , הגלגל הענק העין של לונדון שביקור בו מאפשר לכם צפייה מדהימה על כל יופייה של העיר, שעון הביג בן המפורסם שלא ניתן לפספס, גשר לונדון, פארק הנואמים –הייד פארק, אצטדיוני הכדורגל בעיר גיחה לאזור גריני'ץ ועוד אתרים רבים.
כמובן שעל חיי הלילה בלונדון אסור לוותר, בייחוד אם עוברים להתגורר בעיר ואסור להחמיץ את מיטב הפאבים שיש בעיר, לבקר בפאבים בזמן משחקי כדורגל, הופעות חיות של אמנים גדולים מהעולם ועוד.

מלבד הבילויים והמוזיאונים, בלונדון אפשר להרוויח כסף רב בעבודות השונות בעיר.
אנו רגילים לשמוע רק על עבודות בארצות הברית ובמדינות הגדולות בתוך אמריקה, אך עבודה באנגליה ובעיקר בלונדון הפכה למבוקשת מאוד.
לונדון נחשבת לעיר מבוקשת על ידי צעירים יוצאי צבא המעוניינים לעבוד בחול , צעירים בגילאים 24-25 שמעוניינים להתנתק מהשגרה הישראלית ולצאת לעבוד בחו"ל, אנגליה היא אחת מהיעדים המועדפים ביותר.

לונדון היא עיר מרהיבה ומעניינת, אך גם התנאים שמוצעים על ידי חברות העבודה הם תנאים ברמה גבוהה מאוד, כמובן שהדבר החשוב ביותר הוא שכר גבוה. שכר שנמדד בלירות שטרלינג, מטבע שנע בין 5.5 ל 6 ₪ , הסכום אותו אפשר להרוויח בממוצע בחברות הוא בין 300 ל 1200 £ בשבוע בהתאם להיקף העבודה, ומדובר בסכומים חודשיים גבוהים מאוד.

הבירה האנגלית מציעה לכם מגוון רחב של עבודות:
עגלות : עבודה בעגלות בקניונים ובמרכזי הקניות המפוארים בלונדון וברחבי אנגליה, עם אפשרות להרוויח כסף רב ולהגיע לקהל יעד מכל הסוגים : תושבי המקום ותיירים רבים שמתפתים מאוד לרכוש את המוצרים.
הפריטים המפורסמים ביותר בעגלות בלונדון הם ציורים, אביזרי שיער כמו מחליקי שיער, מסלסלי שיער, קוסמטיקה ואופנה.
חנויות : ישנן חנויות רבות שמחפשות תיירים לעבודה קבועה, חנויות מכל הסוגים מאלקטרוניקה ועד קוסמטיקה.
חברות פרסום : חברות גדולות שמחפשות עובדים בתחומי ההייטק, שיווק טלפוני ועוד, כאשר כל העבודות מתאימות בעיקר לצעירים.

תנאים ושכר:
תנאים נוחים הם חשובים מאוד לשהות שלכם וחשוב לדאוג קודם כל לכל האישורים הנלווים, ויזות עבודה למיניהם וכמובן למצוא את החברה המתאימה ביותר שתציע לכם את התנאים האיכותיים ביותר.
בדרך כלל חברות העבודה יציעו לכם מגורים מפוארים, חלקם עם בריכה, חיבור לטלוויזיה, אינטרנט , רכב משותף, ישנן חברות שמציעות דירה שצמודה לקניונים למשל ולא ייתנו רכב אלא ייתנו כרטיסיות לתחבורה ציבורית.
חלק מהחברות יציינו כי העבודה בלונדון היא בדרך כלל בין השעות 9 עד 17:00 כפי שאנחנו רגילים בארץ אך זה תקף לעבודות הקבועות ולא לעבוד בדוכני המכירות והעגלות אשר פועלות כל היום.
השכר הוא שכר משתנה בהתאם לסוג העבודה שלכם ובהתאם לכמות השעות שאתם עובדים : ישנן חברות שיציעו לכם 300 פאונד לשבוע 1650 ש"ח לשבוע וגם 500 פאונד לשבוע.
כמו כן ישנן חברות שיציעו לכם שכר שמורכב מבונוסים ,טיפים ואחוזי מכירה בעיקר בעגלות, קיימות חברות שמציעות עבודה מסודרת והבטחת הכנסה עד עשרת אלפים שקלים בחודש, הצעה שבדרך כלל תקפה לבעלי דרכון אירופאי.
ישנן עוד ערים רבות ברחבי אנגליה שם קיימות חברות ישראליות ואנגליות שמציעות עבודה , אך היקף העבודה הגדול ביותר הוא בלונדון שמושך צעירים רבים.





www.2uk.co.il/%d7%90%d7%a0%d7%92%d7%9c%d7%99%d7%94/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מישל ארנסט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]