חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אינפרא אדום





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טייס ליום אחד שיעור טיסה טיסת היכרות שיעור התנסות בטיסה

נושא המאמר: טיסת היכרות
מאת: אורן גבעוני   שמור מאמר למועדפים

טייס ליום אחד - שיעור טיסה


תמיד חלמתם להעניק למישהו קרוב או אפילו לכם מתנה אדירה יוצאת דופן ובעלת משמעות גשמית אמיתית, זו המתנה אשר לה שאפתם. " טייס ליום אחד"

מי לא היה או היתה רוצה להיות טייסים ולו אפילו לפעם אחת? להחזיק בהגאי המטוס, לפתוח את "ידית הגז-מצערת " ולרוץ על מסלול ההמראה בכוח ותאוצה שקשה לתאר במילים, בטיסה זו החוגג מטיס בעצמו את המטוס החל מרגע ההמראה ועד רגע הנחיתה תוך התייחסות והסברים של המדריך לאורך כל הטיסה.

הטיסה מתחילה בתדריך טיסה מסודר על פועליו של המטוס(הגאים, גוף, מנוע, קשר, וכו) לאחר מכן נכנסים למטוס מתחברים למערכות הקשר ויוצאים לדרך, עד כאן זה כבר מרגש! מכאן יוצאים לטיסה שמיימית לאורך חופי תל אביב דרומה או צפונה, לפי בחירת החוגג.

טיסת " טייס ליום אחד" הינה טיסה מודרכת ולכן למי שעתיד ללמוד טיסה, שיעור זה הינו מוכר ונרשם כשיעור ראשון מתוך סיליבוס ההדרכה להוצאת רשיון טיסה .

ולמי שמעוניין בהמשך לפני החלטה באם "ללכת" על הוצאת רשיון טיסה של ממש בסטארפלייט פתחנו סדנא אישית ללימודי טיסה, ליחצו על הקישור ותתרשמו

אנו נשמח לארח אתכם בטיסה זו ולהעניק לכם חוויה יוצאת דופן




חדש חדש ! ניתן לצרף לחבילת "טייס ליום אחד"
שיעור מקדים של כחצי שעה בסימולטור טיסה אמיתי - התמונה הינה תמונה אמיתית וזה הסימולטור אשר עליו אנו מדריכים את הטייסים שלנו.


הטיסה מתבצעת במטוס צסנה - 172.

נתוני מטוס:

המטוס מסוג צסנה 172 (180 כ"ס), מטוס אמין ביותר המוצלח מסוגו, משמש בעיקר לטיסות סיור, הדרכה, וצילומי אוויר, מספר מושבים : 3 + טייס, מהירות : עד 120 קשר ( 200 קמ"ש) טווח 600 מייל ( 1000 ק"מ) רום טיסה : 15000 רגל ( כ- 5 ק"מ לגובה)

בסיום הטיסה תוענק תעודת "טייס ליום אחד"
מהודרת במיוחד ע"י המדריך האישי אשר מאמתת כי החוגג אכן הטיס מטוס בזכות עצמו.


enjoyflights.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורן גבעוני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]