חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המדריך המלא לבחירת המזון טוב לכלב:





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיסה רומנטית טיסה בשמי הארץ טיסות בשמי הארץ טיסות רומנטיות לצפון

נושא המאמר: חבילות פינוק
מאת: אורן גבעוני   שמור מאמר למועדפים

מבחר חבילות רומנטיות לראש פינה הקסומה


ראש פינה הקסומה- טיסה של שעה לראש פינה הקסומה, דרך קו החוף צפונה עד ארובות אורות רבין (חדרה) ומשם מזרחה לכיוון צמת מגידו, עפולה, התבור, עמק יזרעאל, טבריה, כרי דשא, ונחיתה במחניים, משם יואספו בני הזוג לסיור במושבה הציורית ראש פינה, מומלץ טיול בגן של שיחזור ראש פינה, ואף יתאפשר לטייל עצמאית במושבה.
ולאחר מכן הזוג יהנה מארוחה זוגית באחת ממסעדות היוקרה אשר ממקומות בראש פינה. (אפשרות בחירה בין ארוחת בוקר לארוחת צהריים) אפשרות למסעדה כשרה.
זמני היציאה המומלצים: המעוניינים בארוחת בוקר - יציאה בסביבות השעה 9:00 חזרה משוערת בסביבות 14:00.המעוניינים בארוחת צהריים - ייציאה בסביבות 11:00 וחזרה לקראת 17:00.


חבילת גולד מאסטר
מלון בוטיק בית בגליל - דמיינו את עצמכם גבוה גבוה, על הגבעות הקסומות של הגליל העליון במקום שאין שני לו בארץ, תנשמו את אויר הגליל, ותחושו את היופי הטהור עוטף ומחבק אתכם.

בלב יער בירייה, על שלושים ושניים דונם של יער עשיר, ממוקם הבית בגליל.מלון בוטיק בסגנון טירה ים תיכונית שהוא חוויית אירוח יחידה במינה. המלון צופה אל ים כנרת והרי הגולן, כשמכל אחת מעשרים ושש הסוויטות נשקף הנוף עוצר הנשימה של ההרים והיער מסביב.


הבית בגליל נותן באופיו ובעיצובו המושלם ביטוי מוחשי למילה חופש. פינות ישיבה ומרגוע חבויות בחורש, חדרי הסבה מעוצבים, ספא ייחודי ומטבח אנין. מקום נפלא להתחדשות הגוף והנפש בשילוב יופיו של הגליל ורוח הריו המפנקת. חוויה זוגית מרשימה
הכולת:

ארוחת בוקר/צהרים + טיפול של 50 דק' לכל אחד מבני הזוג + שימוש במתקני המלון.

חבילת פלטיניום
ראש פינה מצפה הימים - בשיפוליו המזרחיים של הר כנען בגובה 570 מטר, צופה לגולן ולכנרת, שוכן מלון ספא מצפה הימים,המשתרע על שטח של 150 דונם של משק אורגני המגוון מסוגו בעולם ובו בוסתנים, משעולי הליכה, גינות תבלין, צמחי מרפא, גינות ירק, משק חי ומחלבה.מיקומו היחודי של מלון ספא מצפה הימים יוצר אי של הרמוניה אקולוגית בין אדם וטבע.המלון זכה בפרס האקולוגי של הארגון העולמי "רלה שאטו" חוות הבריאות מציעה מגוון של טיפולי בריאות ויופי בשילוב שמנים ארומטיים,צמחי תבלין וטיפולי מים,חלקם ממוקמים בתוך מבנה המלון וחלקם בתוך מבנה הממוקם בלבו של גן התבליניםהמבושם בפריחת יסמין ולבנדר הגלריה על מגוון אומניה וסדנאות היוצר מספקת לאורחיםחוויה של התבוננות באומן, במלאכתו ובעשייתו ומשלבת עבודות קרמיקה תכשיטים פיסול וציור, השילוב בין מלון ספא, חוות בריאות, משק אורגני וסדנאות יוצר, מעניקה לאורחים חוויה עמוקה וייחודית, מלון ספא מצפה הימים חבר בארגון היוקרתי ביותר של מלונות קטנים "רלה שאטו" המתבסס על עקרונות תרבות החיים הצרפתית, יופי, הרמוניה, ושלווה
יציאה בשעות הבוקר המוקדמות משדה דב, הגעה למלון קבלת חדר,חלוקים,וקדימה לפעילויות, גקוזי מדהים על צלע ההר צופה על עמק אחולה מצפון והכנרת מדרום,בריכות חמות,פינות קפה,תה צמחים ונשנושים, ארוחת בוקר וצהרים מפוארת על טהרת המזון האורגני אשר מיוצר ע"י המלון ולפי התקן הצרפתי, טיפולי גוף, עיסויים כלבבכם, המשך פעילויות בריאות במלון וחזרה בשעות אחה"צ המאוחרות לתל אביב


חבילת "הבוקרים"

הבוקר יחל במפגש בשדה דב שבתל אביב, קפה ומאפה בקפיטריית השדה, בטיסה של כשעה נטוס צפונה למחניים, רכב יאסוף אותנו לחוות ורד הגליל, ליום שכולו כיף, ארוחת בוקר טבעית בחוות ורד הגליל, לאחר מכן נקפוץ על הטרקטורון לטיול זוגי מרתק בנחלים ובהרי האזור רכיבה רומנטית אתגרית מלאה באדרנלין, נחזור לחוות ורד הגליל, ושם ימתינו לנו שני סוסים מצוחצחים ומאולפים אשר ימתינו לנו בציפיה שנצא איתם לרכיבה רומנטית, בתום הרכיבה ניכנס למסעדה המדוברת בחווה לחוויה גסטרונומית "בוקרית" בורד הגליל, ולאחר מכן ינתן זמן קצר לטיול רגלי באיזור, ובתום היום נחזור לשדה התעופה שבמחניים לטיסה בשקיעה הביתה, מרוצים ועייפים.


enjoyflights.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורן גבעוני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]