חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פעילויות לאירוע ברית





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בלוג שיווק פרסום יחסי ציבור

נושא המאמר: כיצד בלוג יכול לשרת את העסק שלך
מאת: אבינועם שחר   שמור מאמר למועדפים

נושא הבלוגים זכה בשנה האחרונה להתייחסות רבה מצד התקשורת בכלל, וממדורי השיווק והפרסום בפרט. למי שלא היה כאן בשנתיים האחרונות , בלוג הוא יומן אלקטרוני פשוט באינטרנט. אך מעבר להייפ התקשורתי, נשאלת השאלה, כיצד בלוג, יכול לשרת את העסק שלך?

1. עלות אפסית – היום כל עסק חייב אתר, אך העלות של בניית אתר יכולה להגיע למאות אם לא לאלפי דולרים. לעומת זאת תוכנות בלוגים כמו וורדפרס, למשל, מוצעת בחינם. כלומר, אפשר להקים אתר/בלוג לכל דבר בעלות של פחות מ-50 דולר כולל כתובת ייחודית ואחסון. לא יודע איך לעשות את זה? אל דאגה, באמצעות חיפוש זריז באינטרנט תמצא עשרות מדריכים שינחו אותך.

2. גמישות – תוכנת הבלוגים היא גמישה ודינאמית ניתן לשנות את התכנים ואת הגרפיקה בקלות רבה. בניגוד לאתר אינטרנט מסורתי לא צריך לשכור את שירותיו של מתכנת או גרפיקאי, כל מה שצריך זה זמן לשבת מול המחשב. כדי להוסיף צבע וחיים אפשר להעלות תמונות, סרטונים, מוזיקה והכול בקלות רבה ובאופן עצמאי.

3. קשר עם הלקוחות – הבלוג יכול לשמש כשער של העסק . ניתן לשמור על קשר עם הלקוחות על ידי פרסום עדכונים וחדשות על מה שקורה בעסק. בנוסף באמצעות הבלוג ניתן לתת מענה לפניות ושאלות על העסק. כתיבה כך תוכל לפתח קשר אמיץ יותר עם לקוחותיך.

4. תוכן הגולשים – אחת ממילות הבאז שמסתובבות בתקשורת היא הווב 2.0. מה זה ווב 2.0? זהו למעשה תוכן שנוצר על ידי הגולשים. בלוג נותן מקום לתגובות והערות אמיתיות (ומזויפות) של הגולשים כך יכולים לקוחות לפרסם בקלות פידבקים חיוביים על העבודה המצוינת שעשית.

5. העסק שלך חי - בכל עסק או ארגון יש התרחשות. על ידי כתיבה בבלוג ניתן להעביר ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים את התחושה שהעסק שלך חי, נושם ובועט. אומנם זה דורש זמן לשבת ולכתוב אך בטווח הארוך זה משתלם. אפילו מיקרוסופט ישראל השיקה לא מזמן מערכת בלוגים שבה יכתבו עובדיה.

6. אוטוריטה – כתיבה על תחום בו העסק שלך פועל לאורך זמן תמצב אותך ואת העסק שלך כאוטוריטה בתחום. אם לקוח פוטנציאלי יתקשר וישאל על נושא כזה או אחר תוכל לומר לו בגאווה "אני מזמין אותך לקרוא על זה בבלוג שלי".

7. גוגל אוהב אותם - ככל שאתר מתעסק וכותב על נושא מסוים, ככול שאתר מכיל יותר תוכן, כך גוברים הסיכויים שהוא יופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש. אם למשל אתה מנהל עסק למכירת עוגות דלות קלוריות , כתיבה לאורך זמן על הנושא תתרום להופעתו גבוה בתוצאות מנוע חיפוש. הכוח של הבלוגרים באינטרנט כבר הוכח. בלוגרים נתבקשו לכתב את המילים "כישלון חרוץ" ולצרף למילים לינק לקורות חיים של ראש הממשלה. נסו אתם לכתוב "כישלון חרוץ" וראו מה התוצאה הראשונה שעולה.

8. פרסום זול ויצירתי – הזמן והיצירתיות שעסק משקיע בבלוג למטרת פרסום יכול להוות תחליף זול לפרסום המסורתי (מודעות, תשדירים וכיו"ב). כבר נעשו קמפיינים אפקטיביים ביותר שעשו שימוש אך רק בבלוגים. קמפיין שהצליח להטריף את שוודיה היה של חברת ביטוח. בחור בשם הייקן נורדויסט פתח בלוג בו הוא טען שהוא פגש את עצמו בעתיד. בגלל שהוא ידע שאף אחד לא יאמין לו הוא הסריט את הכול באמצעות הטלפון הנייד (מומלץ לראות את הסרטון ב-youtube). העובדה שמאחורי הסיפור עומדת חברת ביטוח נחשפה רק אחרי חודשים של באז בתקשורת.

לסיכום, פתח בלוג לעסק שלך עוד היום. אם אין לך זמן או סבלנות לכתוב בו לעיתים תכופות תמיד תוכל לשכור את שירותיו של כתב פרילנסר. מעבר לעובדה שזה מאוד טרנדי ותוכל להגיד לכולם "יש לי בלוג", בלוג יכול לתת לעסק שלך ערך מוסף. בלוג עושה לעסק שלך מה שנקרא "הכפלה". הדוגמא הכי טובה להכפלה היא העולם הווירטואלי שנוצר ב-Second Life . עולם שלם עם אנשים, חנויות והתרחשויות שקיים רק באינטרנט. ומי יודע, אולי העברת העסק שלך לבלוג תייצר לך הכנסות ואפיקי פעילות נוספים.

www.btikshoret.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבינועם שחר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]