חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
להלן תוכנית אימונים ותזונה / קובי עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סריקת מסמכים ארכיון דיגיטלי ניהול מסמכים סריקה

נושא המאמר: ארכיון מסמכים? קח סורק, תוכנת סריקה ו – OCR.
מאת: יוחאי ר   שמור מאמר למועדפים

אם אתם רוצים ליצור בעצמכם ארכיון מסמכים משלכם, יש צורך לקחת את מסמכי הנייר ולהפוך אותם בתהליך סריקה לקבצים דיגיטליים המאוחסנים במחשב. לאחר שתצרו את הקובץ מהמסמך הסרוק אתם תוכלו לעשות איתו ככל העולה על רוחכם.

מסמך סרוק ניתן להדפסה כאילו היה מסמך שיוצר במחשב מלכתחילה. אם לדוגמה חתמתם על חוזה עתיר מסמכים ואתם רוצים לאכסן אותו כקובץ אצלכם במחשב, ואין בידיכם את קובץ המקור ממנו הודפס המסמך, מה ניתן לעשות?

כדי לחסוך את הצורך בהקלדה של המסמך לתוכנת עיבוד תמלילים במחשב, אתם צריכים סורק מסמכים. אין צורך בסורק מקצועי או סורק ארכיון מהיר ומשוכלל. כעת עליכם לסרוק את החוזה.

בדרך כלל סורקי מסמכים נמכרים עם תוכנת סריקה מובנית כך שתהליך הסריקה הוא פשוט וקל. בהנחה שקיבלתם קובץ אחד של החוזה הסרוק אתם יכולים כעת להדפיס את המסמך או לשמור אותו.
אם תסרקו כל דף בנפרד תקבלו מספר קבצים כמספר דפי המסמך. סורקים מסוימים מאפשרים לכם לסרוק את כל המסמכים לקובץ אחד. הגדירו את רזולוציית הסריקה ל- 300 DPI ובצעו את הסריקה.

קיימים מספר פורמטים שלל קבצי מסמכים סרוקים והבחירה בפורמט המתאים היא שלכם. בדרך כלל רצוי לסרוק לפורמט PDF SEARCHBLE, פורמט זה מאפשר לכם ביצוע חיפוש בקובץ גם אם הוא לא עבר את פעולת הזיהוי עם תוכנת OCR.

ומה זה בכלל OCR? כדי שתוכלו לבצע במסמך חיפוש או עריכה ושינויים אתם צריכים תוכנת זיהוי טקסט (זיהוי תווים אופטי), או במונח הלועזי – OCR. אם המסמך הוא בעברית תצטרכו OCR עברית.
כעת תוכלו לטעון את המסמך בתוכנת ה- OCR ולהמיר את הקובץ (שהוא למעשה תמונה או תצלום של המסמך) לקובץ בר עריכה במעבד תמלילים.

אם יש במסמך טעויות דפוס, אתם יכולים לשנותן. אם תרצו לבצע חיפוש אחר מילה מסוימת – גם זאת תוכלו לעשות. כעת תוכלו לשמור את המסמך בפורמט של תוכנת עיבוד תמלילים ולהוסיף, לערוך או לשנות כל פרט במסמך.

מה זה בעצם ארכיון דיגיטלי? כשמבצעים את הפעולה הזו עם מספר מסוים של קבצים ומאחסנים אותם בתיקיה עם שם מתאים, כאשר לכל קובץ יש שם משלו.
סריקת מסמכים מאפשרת לכם לקחת מסמכים מנייר ולהפוך אותם לקובץ דיגיטלי ככל קובץ אחר במחשב.

אם אתם ארגון גדול המכיל מאות אלפי מסמכים, יצירת ארכיון דיגיטלי תהיה כבר יותר מורכבת. יש צורך בתוכנת ארכיון מתאימה, בסורק מסמכים מקצועי ומהיר, בתוכנת סריקה חכמה ובמערכת OCR עם אחוז זיהוי גבוה.

הכותב הוא מנהל האתר דוקיומנטס (Documents) –ניהול מסמכים, סריקת מסמכים, ארכיון דיגיטלי. http://www.documents.co.il
ומנהל האתר "מסמכים" – שירותי סריקה, ארכיון, אלבום דיגיטלי – Mismachim.co.il

www.documents.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יוחאי ר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]