חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רגשות ואירוטיקה בגיל הרך





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הרזייה מזון תזונה בריאות מתכון מסעדה תפריט אוכל דיאטה

נושא המאמר: הפיכת הדיאטה לדרך חיים בלי צורך "להילחם במשקל"
מאת: חברה טובה   שמור מאמר למועדפים

למה רק 1% מהאנשים שמתחילים דיאטה מצליחים

לשמור על המשקל החדש - ואיך אפשר בכל זאת

לשבור את הסטטיסטיקה.......





הרבה אנשים שמחליטים להתחיל דיאטה, מחפשים את הדרך המהירה והקלה ביותר להפחית במשקל, ולמרות שעמוק בפנים הם יודעים שעדיין לא המציאו את 'גלולת הפלא' (וכנראה שגם לא ימציאו), הזמן עובר והם ממשיכים לנסות דיאטה אחרי דיאטה ללא הצלחה. זאת, דרך אגב, אחת הסיבות שתעשיית הדיאטה בעולם מגלגלת מיליארדי דולרים בשנה, ובכל זאת מתברר שהשמנת יתר היא המגפה החדשה של המאה ה-21.

רוב הדיאטות המוכרות שקיימות היום בשוק טובות ועובדות. חלקן טובות יותר וחלקן פחות, אבל הדיאטות לא נכשלות – האנשים, הם אלו שנכשלים. למה?



הפחתת משקל הוא תהליך שנמשך זמן. זאת עובדה שחייבים להבין לפני שמתחילים דיאטה. קצב נכון הוא בערך 3-5 קילוגרמים בחודש, אך הדבר שונה מאדם לאדם. ואם רוצים גם לשמור על המשקל החדש לאחר מכן, צריך להמשיך בתוכנית של שמירה לפרק זמן מסוים (בדרך כלל אותו פרק זמן שהיה דרוש כדי להגיע למשקל הרצוי)

כנראה שהסיבה העיקרית לכך שרק מעטים מצליחים, היא שכדי להפחית במשקל צריך לשנות הרגלים, ובעיקר את הרגלי האכילה. כמה פעמים אמרתם לעצמכם 'מחר אני מתחיל/ה דיאטה' ואחרי 4 או 5 ימים נשברתם? זה קורה כמעט לכל אחד.

כדי לשנות הרגל נדרשים לפחות 21 יום. אם חוזרים על פעולה מסוימת במשך 21 יום, היא הופכת להיות הרגל קבוע. פחות מזה, כמט אין סיכוי שתצליחו לסגל הרגלי אכילה חדשים, או כל הרגל אחר, כמו לעשות ספורט 20 דקות ביום, לדוגמא.



אז איך אפשר בכל זאת לשנות הרגלים ולסגל הרגלים חדשים וטובים יותר?

הצעד החשוב ביותר לפני שמתחילים דיאטה הוא הגדרת מטרות. חשוב מאד לקבוע מטרות לטווח ארוך וגם מטרות לטווח קצר, ועוד יותר חשוב זה שהמטרות שאתם מציבים לעצמכם תהיינה אמיתיות וברות ביצוע. מטרה לטווח ארוך יכולה להיות למשל שבעוד 3 חודשים מהיום אתם שוקלים 10 קילוגרמים פחות, ו-3 חודשים נוספים אתם ממשיכים בתוכנית של שמירה והסתגלות, כלומר אתם נכנסים לתוכנית של 6 חודשים של שינוי.

6 חודשים זו תקופה ארוכה יחסית וכדי שתהיה לכם מוטיבציה להתחיל, אתם חייבים לקבוע מטרות לטווח קצר. מטרה לטווח הקצר יכולה להיות מטרה לשבוע הקרוב ואפילו מטרה ליום הקרוב. זכרו: 21 הימים הראשונים הם הימים הקריטיים ואם אתם תעברו אותם 'בשלום', לאחר מכן יהיה לכם הרבה יותר קל.

אתם יכולים להחליט שבשבוע הקרוב אתם 'לא מנשנשים' בין הארוחות, ולהתמיד באותה החלטה עד שהיא הופכת להיות הרגל קבוע.








יפעת ל. : ירדתי 18 ק"ג בתוכנית של NRGLIFE.

תודה על התמיכה והרצינות של המאמנים.

סוד ההצלחה שלי הייתה התמדה ומסגרת.

הפעם לא נשברתי וככל שעבר יותר זמן כך היה לי יותר קל לעשות את הדיאטה. כי התחלתי לקבל מחמאות ועם כל יום שעבר התוצאות קיבלו יותר ויותר ממשות עבורי. ומה שהכי חשוב אני יודעת שיותר אני לא אעלה במשקל כי לקחתי את השליטה לידיים שלי.






אחרי שהגדרתם לעצמכם מהם היעדים שאליהם אתם רוצים להגיע, אתם צריכים לבחור תוכנית תזונה שתתאים לכם.

דרך אחת לבחור תוכנית תזונה היא ללכת לתזונאי/ת וללמוד 'לאכול נכון'. זה ידרוש מכם להקפיד על בחירת המזון שאתם אוכלים ולוותר על מאכלים שאתם אוהבים. לא לכולם סדר היום וסגנון החיים מאפשרים לעשות זאת, ולמי שחושב שהוא לא יצליח בדרך הזו אנחנו מציעים דרך נוספת....



לפני שנסביר על תוכנית התזונה שלנו, חשוב להבין מספר דברים בסיסיים:

כדי להתקיים, הגוף זקוק לאנרגיה. האנרגיה דרושה לתאים כדי להוציא אל הפועל את תהליכי החיים, החל מגדילה והתפתחות וכלה בפעילויות יומיומיות כגון הליכה, חשיבה, דיבור ונשימה. כאשר אנחנו קולטים אנרגיה מעבר לכמות הדרושה לתהליכי החיים ולשמירה על חום הגוף, גופנו מאחסן את העודפים בצורת שומן. המפתח להצלחה בסילוק עודפי השומן הוא שמירה על מאזן אנרגיה שלילי, כלומר, לנצל את עודפי השומן לצורכי 'הפעלת תהליכי החיים של גופינו'.

אם אוכלים פחות, או שאוכלים מזון שמכיל פחות קלוריות – מפחיתים במשקל. אבל כאן גם מתחילה הבעיה... הגוף זקוק לכמות יומית של פחמימות, שומנים, חלבונים ומרכיבים נוספים אחרים כדי לתפקד ברמה מיטבית. במזון המודרני חסרים הרבה מרכיבים חיוניים אלה כתוצאה מצורות הגידול המהירות, הקפאה, בישול וכו'. כאשר אנחנו מנסים להפחית במשקל ואוכלים פחות, או מנסים לאכול פחות קלוריות, נוצר בגוף מחסור. אמנם יש אפשרות שנפחית כמה קילוגרמים, אבל מהר מאד הגוף משדר לנו שחסר לו משהו. אנחנו נשברים ומתחילים לאכול כדי לספק לגוף את צרכיו. כך נוצר המעגל המוכר כל כך של ירידה לצורך עליה וחוזר חלילה.

הסוד הוא לדעת איך גם לכול פחות, וגם לספק לגוף את כל אבות המזון שהוא זקוק להם על בסיס יומי.

ואל תשכחו גם את הצורך להתמיד במשטר ולבנות הרגלים התומכים באורך החיים הנכון. כל 'משבר' קטן יכול להוציא אותנו מהמסלול ולגרום לנו להתייאש.






מומלץ: וידאו של עדויות (אנגלית)
וידאו עם עדויות - חברת הרבלייף








תוכנית התזונה של NRGLIFE פותרת את הבעיה.



אם הגעתם להחלטה שאתם רוצים להתחיל דיאטה, רוצים לסגל הרגלים חדשים, ומבינים שזהו תהליך שנמשך זמן – תוכנית התזונה של NRGLIFE תעזור לכם לעשות זאת.

התוכנית שלנו פשוטה מאד לשימוש ואפשר להתאים אותה לכל סדר יום. אתם לא צריכים לספור קלוריות או להרכיב תפריטים מיוחדים ובמהלך התוכנית לא תרגישו רעב או עייפות.



התוכנית משלבת בין כל הגורמים שיבטיחו את הצלחתכם:

- מוצרי השלמה תזונתיים המבטיחים ירידה בריאה ונכונה

- קבוצת תמיכה שתשמור אותכם על המסלול, תעזור לכם לקבוע יעדים ולעמוד בהם

- ממשק אינטרנטי שיעזור לכם לעשות מעקב התקדמות ולדעת בכל רגע נתון את מצבכם

- יועץ אישי שניתן להתייעץ איתו און-ליין

- פורום חברים הנמצאים כמוכם על התוכנית

- מתכונים וטיפים

- כתבות תומכות והשכלה תזונתית המבטיחים בנייה של הרגלים נכונים






רון ד. : ירדתי 20 ק"ג בחמישה חודשים .
זה עבד כמו קסם, הקילוגרמים נשרו וכל יום ראיתי על הבגדים איך אני יורד ומתכווץ.
קבוצת התמיכה סוף סוף גרמה לי להתמיד להוציא לפועל את ההחלטה להוריד במשקל,
לעומת אין ספור פעמים קודמים שנשברתי והייתי מתחיל דיאטה חדשה כל יום ראשון.






זו לא דיאטת קסאח המבטיחה ירידה של 10 קילוגרמים בשבוע. זו תוכנית מבוקרת השמה דגש על ירידה נכונה ובריאה תוך בניית הרגלים נכונים. אנחנו בונים את ההרגלים ואז ההרגלים בונים אותנו.

זכרו: מהר זה לא נכון, נכון זה הכי מהר.

כל זה באווירה כייפית ונעימה עם עוד חברים דרך האינטרנט (אפשר לרדת לבד, אך יותר קל ויותר מחייב לרדת בקבוצה)



הגעתם להחלטה? רוצים להתחיל מייד את תהליך ההרזיה? רוצים לבנות עתיד חדש?

תפעלו עכשיו! הסוד להצלחה טמון בפעולות שאנו נוקטים ולא במשאלות לבנו. תלמדו לפעול כשהרגשות חזקים ואחר כך להתמיד בהחלטות שקיבלתם. הירשמו עכשיו לסדנת דיאטה שלנו וקבלו גם אימון אישי וגם תוכנית הרזיה. הרשמה לסדנה .......



מתלבטים? לא נורא . חסר לכם מידע כדי להחליט?

חשוב להגיע להחלטה לשינוי ואנחנו נשמח לעזור לכם בכל דרך אפשרית. הירשמו לייעוץ חינם ואחד היועצים שלנו יצור איתכם קשר. הרשמה ליעוץ .......
http://www.nrglife.co.il/?nrgid=16178282

www.nrglife.co.il/?nrgid=16178282
קישור לאתר המקור: www.article.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חברה טובה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]