חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טאי צ'י צ'ואן - 24 התנועות הפשוטות של סגנון יאנג -





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דורון ענק הביטוח ענק הביטוח

נושא המאמר: ביטוח מקיף
מאת: נדב דורון    שמור מאמר למועדפים

ביטוח מקיף - כשמו כן הוא: דורון ענק הביטוח מעניקה לכם מענה וכיסוי ביטוחי מקיף למגוון בעיות העלולות להיגרם במהלך נסיעה או אף בחנייה. בין אם אתם אשמים בגרימת תאונה ובין אם אינכם אשמים, בין אתם הפוגעים ובין אם אתם הנפגעים - דורון ענק הביטוח תתן לכם ביטוח מקיף שעשוי לתת לכם מענה ושקט, ובעיקר לחסוך מכם כסף רב. נוכח ריבוי התאונות בכבישי הארץ (אשר הולכים ומתבררים כנחשי-אספלט ארסיים). דורון ענק הביטוח חוזרת ואומרת שביטוח מקיף הוא בעצם ביטוח בלתי ניתן לוויתור, מה שהופך אותו, כמעט בהגדרה, לביטוח חובה. ביטוח מקיף עשוי לכלול הוספות והרחבות. הואיל ואין איש מהנהגים שמסוגל לצפות מתי, אם בכלל ואם וכאשר יידרש להפעיל ביטוח מקיף לרכב, חשוב שיהיה בו מענה גם לתרחישי קיצון, שאינם בלתי סבירים לצערנו, כגון מצב, שבו הרכב עלול להיתקע בשעת לילה מאוחרת באזור שהתנועה בו דלילה. דורון ענק הביטוח נותן לכם ביטוח מקיף הכולל, בין השאר, שירות גרירה וחילוץ וקבלת רכב חלופי עשויים לתת מענה סביר ואף טוב למצב הבלתי צפוי שכולנו עלולים להיקלע אליו. ביטוח מקיףאמור לתת מענה ביטוחי במקרים, שבהם לא די בביטוח החובה. ככל שהוא מורחב יותר, כך ניתן בו מענה למספר רב יותר של ציוד ואביזרים העלולים להיפגע – אם בתאונה, אם בשריפה ואם בגנבה. אל תגידו חפיף – עשו ביטוח מקיף.

ביטוח מקיף במקום בטוח:
המרכיבים המשפיעים על גובה עלות ביטוח מקיף לרכב הם: סוג המכונית, נפח המנוע, המודל שלה, האם עברה תאונות, האם נשלל בעבר רישיונו של הנוהג בה לפרקי זמן, גיל הנהגים הצעירים ביותר המיועדים לנהוג בו. כאשר אתם מבקשים הצעות מחיר בנושא ביטוח מקיף, דורון ענק הביטוח ממליץ בחום מניסיון עשיר בתחום על הקפידה על מסירת מידע נכון ואמיתי. כל ניסיון להערים על מי בתחום הביטוח המקיף עלול להיות בעוכרי המערימים ולגרום להם הוצאה כספית רבה ומיותרת. ביטוח מקיף הוא נושא, אשר לא רק מצדיק אלא מחייב סקר שוק מקדים. חברות ביטוח רבות מציעות מגוון פוליסות בטווח עצום של מחירים, המגלה פערים שכמעט לא ייאמנו בין החברות השונות. התחרות העזה והחריפה בין החברות השונות בתחום ביטוח מקיף משחקת לידיכם, הלקוחות. דורון ענק הביטוח נותנת לכם את האפשרות לבחור את המחיר הזול ביותר מבין כל חברות הביטוח באמצעות מערכת יחודית אשר ברשותם. אחד השיקולים שצריכים להילקח בחשבון לפני חתימה על פוליסת ביטוח מקיף (שהיא חוזה משפטי לכל דבר ועניין!) הוא - גובה ההשתתפות העצמית במקרה של תאונה. חשוב לברר נושא זה היטב, כי ביטוח מקיף נבחן בשעת מבחן. בסעיף זה – ניתן להגדיל את סכום ההשתתפות העצמית ובכך להוזיל את הפוליסה או ההיפך. עלפי רוב חברות הביטוח נכונות לגלות גמישות וללכת לקראת הלקוחות בסעיף זה.

מאחר שבתחום הביטוח מדובר בתרחישים שלא ניתן לחזות את התרחשותם אי אפשר לאמוד את מידת סבירותם, יש מרכיבים של אי-ודאות. ובכל זאת, רצוי לכלול בפוליסה שירות גרירה וחילוץ כדי לא להיתקע - תרתי משמע – ללא מוצא במקום ובזמן שבו הרכב תקוע בגלל תאונה. ברכישת ביטוח מקיף אנחנו קונים שקט וביטחון גם אם לא ביטחון מלא.

www.goodbituach.info


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נדב דורון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]